Ga naar inhoud
rubster

Nieuwe serie babyboom

Aanbevolen berichten

Niet nodig gehad, af en toe wel volgeschoten maar daar bleef het bij... Wel heel blij dat ik nu kan kijken met de gedachte aan wat boven ligt te slapen... Dat was in de vorige series wel anders...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zag net dat er weer een nieuw seizoen babyboom gaat starten, doen er dit jaar ook weer mensen " van hier" mee?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik weet dat er iemand van de endometriose stichting mee doet. Donderdag 4 april gaan we kijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb gisteren geluisterd naar de eerste nieuwe aflevering. Daphne heeft wel gekeken. Maar aangezien we al vroeg in bed lagen en Daphne dan op haar mobiel kijkt, was er voor mij dus geen andere optie dan meeluisteren. Maar goed, ik kijk het nog wel terug.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vond het heftig! Zelfs mijn man! Je kijkt nu toch anders naar verlies van kindjes als je er zelf ook een hebt, brok in de keel tv!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb heel wat tranen gelaten tijdens het kijken...

Bikkel, het is inderdaad anders/heftiger/emotioneler als je zelf mama bent!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Alleen maar zwanger zijn was ook al genoeg voor tranen!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

I know Beanie, maar dan ben je eigenlijk ook al mama, nietwaar?

Overigens is de emo-modus die ik tijdens mijn zwangerschap heb ontwikkeld, nooit mee weggegaan! ;-))

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
I know Beanie, maar dan ben je eigenlijk ook al mama, nietwaar?

Overigens is de emo-modus die ik tijdens mijn zwangerschap heb ontwikkeld, nooit mee weggegaan! ;-))

Dus over 20 weken gaat dit niet zomaar over????

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Euhhh.. Nee lieverd, althans bij mij niet! Ik was altijd een keiharde tante die heel zwart/wit dacht, maar sinds ik zwanger ben geweest/mama ben, ben ik van een hardgekookt eitje naar een zachtgekookt eitje getransformeerd.

Ik kan werkelijk waar óveral om janken, zucht...

Whahahahaa!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Alleen maar zwanger zijn was ook al genoeg voor tranen!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Daarvoor hoef ik niet zwanger te zijn hoor :D Ik ben sowieso een zachtgekookt ei wat dat betreft... Kan om de kleinste emotionele dingetjes al huilen hihi.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Euhhh.. Nee lieverd, althans bij mij niet! Ik was altijd een keiharde tante die heel zwart/wit dacht, maar sinds ik zwanger ben geweest/mama ben, ben ik van een hardgekookt eitje naar een zachtgekookt eitje getransformeerd.

Ik kan werkelijk waar óveral om janken, zucht...

Whahahahaa!!

Oooohhh...zo herkenbaar! Hier exact hetzelfde en dat zacht gekookte eitje verdwijnt nooit meer! Ik herkende mijzelf haast niet meer. Zit nu standaard iedere donderdag huilend voor de buis bij babyboom.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bizar toch?!

Tijdens de abdicatie/inhuldiging stroomden de tranen over m'n wangen, ik kon niet meer stoppen. Betrapte mezelf laatst op tranen bij een scene uit GTST, ging over een uithuisplaatsing oid. Hoe ver kun je zinken.....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bizar toch?!Tijdens de abdicatie/inhuldiging stroomden de tranen over m'n wangen, ik kon niet meer stoppen. Betrapte mezelf laatst op tranen bij een scene uit GTST, ging over een uithuisplaatsing oid. Hoe ver kun je zinken.....
Bij GTST heb ik dat niet zo snel, maar bij de abdicatie stroomden bij mij ook tranen hoor. En dat terwijl ik echt niet koningsgezind ben...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden