Ga naar inhoud

Het Verloop Van De Miskraam,missed Abortion En Bbz


Gast Mart

Aanbevolen Berichten

Zo zie je maar dat het per ziekenhuis ook weer verschilt of ze wel of geen medicijnen aanbieden. Hmm klinkt wel raar als ik het zo schrijf.

 

 

 

Minoes, 11 weken en dan dit, echt bizar. Toen ik jouw verhaal las schrok ik me ook rot, kreeg tranen in mijn ogen.

 

 

 

Rubster, niks meer te zien in het vruchtzakje? En had je daarvoor een echo waarop je je beebje wel zag?

 

 

 

Vrijdag was de echo zo mooi, beebje was zo groot, zo compleet. Wil het morgen nog wel graag een keer zien.

 

 

 

Moeten jullie ook bloedprikken voor dat Hcg wat Martha moet?

 

 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Ja we hebben een echofoto van 7 weken met hartslag. Die bewaren we ook echt heel goed. Het was toch al een klein mensje.

 

 

 

Kan er soms best nog wel eens van huilen hoor, dan wordt ik best boos. Waarom een ander wel en wij niet.

 

Maar het leven gaat door en probeer wel positief te blijven, ook al is dat moeilijk.

 

 

 

Ik heb geen bloed hoeven prikken daarna, waarschijnlijk zou dat zijn omdat er een curetage heeft plaatsgevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Mik,

 

 

 

Wat fijn dat je manager zoveel begrip toont. Het is natuurlijk niet meer dan normaal lijkt mij in deze situatie, maar toch, je weet het nooit.

 

Ik heb er ook nog nooit van gehoord dat je lichaam dan nog van die "gekke" dingen doet. Best heel erg confronterend als je buik wel groeit, maar dat je weet dat je het hebt verloren.

 

Morgen heb je de echo en ik hoop dat er dan meer duidelijkheid komt over het verloop. Ik hoop voor je dat het alsnog op een natuurlijke manier komt, maar als je er te veel hinder van ondervindt dan is een curretage of hulp met medicijnen toch wel zo prettig lijkt me.

 

Ik wil je in ieder geval heel erg veel sterkte toewensen morgen en natuurlijk ook de dagen erna.

 

 

 

Vandaag ben ik zelf weer een halve dag aan het werk geweest, vanmiddag even getukt en aan het eind van de middag had ik een belangrijk gesprek over m'n nieuwe functie (heb ik gelukkig vorige week weten te verschuiven).

 

Het werk ging me gelukkig goed af en wat afleiding is toch ook niet verkeerd. Onze burgemeester heeft zelfs even een hieperdepiep hoera liedje voor me gezongen omdat ik weer terug was. Was wel heel lief van haar.

 

 

 

Morgen eerst maar weer 's een halve dag op m'n werk kijken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Martha@wat fijn dat je nu weer naar een nieuwe poging kan kijken.

 

 

 

Mik@fijn dat je zoveel begrip krijgt. Veel sterkte nog.

 

 

 

Mijn hcg waarde is weer minder dan 1. en heb maar een week gevloeid. En voelde er niks van. Wel was het anders.

 

 

 

Meiden veel sterkte allemaal.

 

Nu wachten op de ongi en dan hopelijk snel verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Martha goed om te lezen dat het bevalt op het werk. Dat zal wel afleiding geven.

 

Dat scheelt toch wel veel als je wg begrip heeft de situatie, dan ben je ook eerder geneigd om weer gaan te werken, anders moet je over zo'n drempel heen.

 

 

 

Het blijven allemaal trieste verhalen maar de steun die je elkaar onderling blijft geven is top!

 

 

 

Ik, jullie en vele andere hopen het nooit meer mee te maken maar fijn om te weten dat je niet alleen bent en dat je je ei kwijt kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo meiden

 

 

 

martha wat fijn dat je zo goed bent opgevangen sterkte en met zijn allen komen we er wel.

 

 

 

ik ben vandaag in de tuin bezig geweest lekker was dat.

 

ik heb gister weer heel erg moeten huilen het komt je dan ook zo aan vliegen.

 

heb ook veel steun uit het dorp dat ik kom heel fijn ik zou ja als leidster mee gaan en heb ik van iedreen een kaartje gekregen.

 

 

 

mik ik ben blij dat je morgen meer duidelijkheid krijgt.

 

 

 

ik wens iedreen heel veel sterkte toe in deze moelijke periode,

 

 

 

heel veel liefs jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve allemaal,

 

vandaag voor de laatste keer naar ons mooie beebje gekeken.

 

Tranen in mijn ogen...

 

 

 

Heb gekozen voor cytotec pillen en ze inmiddels ook al ingebracht. Nu wachten op de hevige pijn die mij te wachten staat, raar idee.

 

Dinsdag heb ik dan weer een echo.

 

Zal mijn best doen om jullie af en toe op de hoogte te stellen van hoe het gaat.

 

 

 

Liefs Mik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Mik,

 

 

 

Het lijkt me vreselijk moeilijk dat jullie je beebje nog gezien hebben op de echo.

 

Ik wil je heel veel sterkte toewensen en hopelijk heb je niet te veel pijn en is het ook snel voorbij.

 

Ik denk aan je.

 

 

 

Dikke knuffel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De gyn zei dat ze die echo altijd nog doen om er zeker van te zijn dat er geen hartactie meer is. Ik heb er nu ook vrede mee, in die zin dat het zeker weten niet meer leeft. Alle hoop is weg (niet dat ik nog veel had).

 

 

 

@Minoes, ja ik was dat in Turkije.

 

Ik ben eind 2006/2007 geopereerd aan een voorstadium van baarmoederhalskanker. Het kan daarmee te maken hebben dat ik bloedverlies heb gekregen. Het beebje was op de eerste echo wat klein maar een goede hartactiviteit. Op de 2e echo was hij prima en een perfecte hartactiviteit. En op de 3e echo was hij qua groei super alleen het hartje was gestopt.

 

We hebben inmiddels 6 keer IUI, allemaal mislukt. En 1 keer IVF gehad, nou jullie weten hoe dat dus afloopt.

 

 

 

Moet zeggen dat ik Sietske H niet voor mijn auto moet krijgen want ik denk dat ik doorrij, in zijn achteruit en nog een keer. (sorry)

Link naar reactie
Delen op andere sites

lieve mik

 

 

 

heel veel sterkte ik las toen ook jouwn verhaal en vond het zo erg en ik was zo blij voor je dat alles goed bleek te zijn maar helaas.

 

ik heb ook 2 x een goed hartje gezien en de 3 x was het ook gestopt.

 

ik hoop voor je dat het gauw los komt.

 

ik begon donderdag avonden heb s'nachts goed geslapen tot kwart over 6 en mijn man moest weg toen heb ik mijn moeder gebelt en die is gekomen ik verloor eerst 2 proppen en dat bleek het niet ze zijn en teggen het einde van de middag kwam het.

 

ik hoop voor je dat het snel gaat heel veel sterkte ik denk aan je.

 

 

 

ps hebben jullie dat ook dat je op de uitgerende topic moelijk kan lezen ik had dat net weer en begin dan te huilen.

 

 

 

liefs knuff jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Mik,

 

 

 

Heel veel sterkte! wat een rottijd voor jullie..... ik weet helaas hoe je je voelt.... Ik heb destijds ook voor de tabletten gekozen, wilde dat mijn lijf het zelf zou doen, voor mij is het 'goed' geweest op deze manier, ik hoop dat dat voor jou ook zal gelden.

 

 

 

De periode erna vond ik ook erg moeilijk, heel emotioneel. Maar het gaat daarna ook weer stap voor stap beter. Neem de tijd voor jezelf, maar weet ook dat de wereld er straks weer anders uit ziet.

 

 

 

@Minoes: dat lezen op het uitgerekend topic is lastig he..... ik had daar ook vaak veel moeite mee, toch las ik heel vaak, gek is dat. Nu vind ik het nog steeds soms even frustrerend als ik het topic mei/juni moeders zie (dat was ik ook geweest als het niet mis was gegaan). Maar goed, zo is het leven, het is mooi dat het veel vaker goed gaat, dus ik krijg ook wel weer positive energie van de succesverhalen.

 

 

 

Meiden: een beetje lang verhaal geworden en veel van mijn eigen ervaringen. Terwijl ik jullie alleen maar even veel sterkte wil wensen!!!

 

 

 

Liefs,

 

IVFSH

Link naar reactie
Delen op andere sites

lieve IVFSH

 

 

 

heel erg bedankt voor je verhaal.

 

dus ik ben niet de enige die daar dus last van heeft.

 

jij was al over die 3 maanden heen dan denk je het gaat goed maar niet dus ik hoop dat straks alles beter mag gaan voor ons allemaal.

 

 

 

Mik ik denk aan je heel veel sterkte ik hoop dat je de nacht een beetje bent door gekomen.

 

 

 

martha hoe is het nou met jou ?

 

 

 

iedreen heel veel sterkte ook voor de gene die ik vergeten ben

 

liefs jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mik, hoe is het met je? Pffff ik heb wel aan je gedacht hoor meis. Zo heftig!!

 

 

 

@Minoes, ik heb de vorige keer ook constant meegelezen met de "uitgerekend in juli topic". Ik vond het aan de ene kan moeilijk, maar aan de andere kant ook mooi om te lezen dat het bij de anderen wel goed ging

 

Nu sta ik er wel anders in. Ook omdat ik me nog niet officieel bij het maart topic had aangemeld.

 

Ik merk ook dat ik wat afstand begin te nemen van het forum.

 

Gewoon er even niet mee bezig zijn. Het is anders zo moeilijk het verdrietige gevoel kwijt te raken.

 

 

 

@IVSH, dank je wel voor je reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey martha

 

 

 

ja ik begrijp wat je bedoelt maar ik ben ook zo nieuwgierig en ik kijk maar ik vind het soms gewoon heel moeilijk.

 

ja wij raken het gevoel ook niet kwijt we zijn beiden ook zo veranderd.

 

mijn werk zou van daag bellen ja niet dus nou ik bel er ook niet achter aan.

 

ik ben gister gebelt door het uwv en die zeiden ook dat zij over mij niet eens mag oordelen dat was wel fijn om te horen.

 

 

 

liefs jessica

 

 

 

ps mik heeeeel veel sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mik, hoe gaat het met je?

 

 

 

Hier gaat het nog niet echt zoals het moet.

 

Het bloeden was nagenoeg gestopt en ook de buikkrampen waren er niet meer.

 

Sinds woensdagavond begon de buikpijn weer op te zetten en sinds gisteren is het bloedverlies ook weer begonnen.

 

Heb zojuist gebeld met de gyn. en hij denkt dat er waarschijnlijk nog een stolsel is blijven zitten en dat mijn baarmoeder nu probeert het er uit te krijgen.

 

Hij verwacht verder geen complicaties, dus wacht ik het dit weekend maar weer af.

 

 

 

Pfff, ik dacht dat ik er bijna af was...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden.

 

 

 

ik heb aldoor tegen de avond wat bloed verlies en zins gister avond alleen wat bruine afscheiding sorry voor de details is dat normaal.

 

nu niet veel meer

 

 

 

vervelend martha ik hoop dat je er snel van af bent.

 

 

 

mik hoe gaat het met je ?

 

liefs jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

 

 

 

Nou woensdagmiddag rond 12 uur de pillen gezet en rond een uur of 3 begon het te rommelen. Het duurde nog even voor het bloeden begon. Om 5 uur lag ik in bed met kruikje. Ik kreeg wel diarree, stond ook wel in de bijsluiter van het ziekenhuis. Toen had ik buik en darm krampen. Voelde ook wel een 'floep' zeg maar.

 

Verder viel het onwijs mee en zette niet door.

 

s Nachts 2 keer naar de wc geweest. s morgens rond 5 uur ben ik gaan douchen, was enorm aan het zweten.

 

Toen dacht ik..tja wat nu....wachten tot het doorzet of die andere 3 pillen inbrengen.. Toen heb ik dat gewoon gedaan, ik dacht kom maar op met die krampen, ik wil ervan af. Om half 9 weer wakker en voelde me stukken beter, wat fitter en niet misselijk.

 

 

 

Heb de gyn gebeld en gevraagd of ik voor echo kon komen. Zij gaf aan dat ik vrijdag kon komen.

 

Nou er gebeurde na het inbrengen van die 2e serie pillen verder niet veel. Ben rond 1 uur naar de acupuncturiste geweest, zij heeft de punten geprikt voor de bloedsomloop en baarmoeder e.d.

 

Aan het eind van de dag weer krampen, beetje bloedverlies e.d.

 

Vanmorgen Shiatsu (drukpunten).

 

 

 

Vanmiddag echo en wat bleek...vruchtje was weg?? Nog wat restweefsels van de placenta. Bizar zeg.

 

Ik zou echt iedereen aanraden voor die cytotec te gaan en niet direct voor curretage. Pfff ...

 

 

 

Op dit moment voel ik me best goed. Emotioneel wel en ook leeg. Dubbel he als ik dat zo schrijf. De gyn gaf aan nog week - 10 dagen bloedverlies en dan zou het wel voorbij moeten zijn.

 

Hij gaf aan dat ik 1 cyclus moet afwachten en dan kunnen we voor de volgende ronde. Of we dat doen weten we nog niet.

 

Eerst dit verwerken, sporten, wat afvallen en dan zien we wel.

 

 

 

Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik moet nog veel teruglezen.

 

 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

lieve martha

 

 

 

ja dat klopt het word steeds minder en bruiner en nu heb ik niet veel meer.

 

 

 

mik wat fijn dat alles zo snel is gegaan, ik zou die pillen na het weekend nemen maar dat hoefde niet meer kwam spontaan.

 

 

 

heel veel sterkte met het verlies.

 

 

 

liefs jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden