Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo Meiden,

Ik trek de stoute schoenen aan open een "anders-dan-anders"-wachtbankje....

mede gezien mijn quotes op andere forums over de onzekere 12 weken, waarin er zoveel vreugde maar ook zoveel verdriet is te bespeuren in de zgn. "uitgerekend in..." topics, wil ik het graag op deze manier doen: een heel dynamisch wachtbankje, want elke week kunnen er weer nieuwe zwangeren bij komen die nog even een slag om de arm houden.

En ja, ik ben zwanger! :yah:Hoera, maar ik zit wel binnen de 12-weken termijn en dus is het wat mij betreft stapje voor stapje. En daarom dit 12-weken wachtbankje, in navolging van het lijstloze oktober wachtbankje, om hopelijk ergens medio december me te kunnen melden in het "uitgerekend in juni 2011" forum.

Wie van de dames die ook positief hebben getest, maar het ook one-day-at-the-time nemen, sluit zich bij me aan?

Veel liefs & :CYBER_HUGS:

Lot

• Replies 3.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

He Lot,

ik vind het een onwijs goed bankje! Als ik over 15 dagen een positieve test in handen heb, kom ik je vergezellen!

Kissie Mia

Posted

Sorry dat ik ff kom inbreken maar ik vind het z'n leuk initiatief, en ik wil de meiden die hier bijsluiten heel veel succes wensen, en een goeie zwangerschap.

Gr. Corina.

Posted

Hallo lieve meiden die al gereageerd hebben,

Dank voor de zo positieve ontvangst van dit idee enne ik wacht op jullie allemaal en (hopelijk nemen de andere dames het me niet kwalijk) heel speciaal op babeth! Ik wacht op je, want hopelijk zit ik hier nog wel een tijdje!

Liefs,

Lot

p.s JIEHAAA m'n borsten staan op springen! Nooit geweten dat ik zo blij kon zijn met dat gevoel!

Posted

Hey!!!

Wat lees ik nou, ben je weer zwanger? Wat geweldig zeg en wat snel al weer na je mk!!!

Een leuk initiatief dat je dit topic hebt geopend.

Hopelijk mag ik hier eind december ook aanschuiven...

Posted

@Mart: oh ja, ik hoop voor jou ook met heel mijn hart dat je aan komt schuiven in december!

En ja, zwanger, kan het ook niet geloven, ben zo benieuwd naar de hcg waarde dinsdag....de testen waren zo overduidelijk!

Tot heel gauw!

Lot

Posted

Hey Lot, goed idee! er is ook een uitgerekend juni toppic, maar ik weet niet hoe actief die is.

hier alles ook goed...., hopen dat het zo blijft! Fijn dat jij dinsdag je bloedtest krijgt, ik moet wachten tot de echo, 21 oktober. Dan heb ik pas iets meer zekerheid.

Maar je testen zijn duidelijk vertelde je, dus dat lijkt goed. Ik heb maar 1 test gedaan (knap he!), en die was ook heel duidelijk.

liefs joske

Posted

@nou uh 4 weken en 3 dagen (hoezo pril hahaha, ik heb gerekend door 14 dagen van mijn punctiedatum af te halen en dat als "eerste dag laatste menstruatie" te bestempelen....)

ik zei vandaag nog tegen mn vriend dat ik ws pas echt happy word als ik voorbij de 20-weken ga komen. En dan nog....

Hoever ben jij? Ik blijf het vreemd vinden dat sommige centra geen bloedtest doen, maar alleen een echo...

Ik weet iig dat als ik morgen een mooie waarde te horen krijg, ik toch nog een bloedtest aanvraag voor over n paar dagen. Ik wil gewoon zeker weten dat het hcg stijgt.

Heb toen ik thuis kwam vanmiddag er nog n test tegenaan gegooid. Ik dacht als die aan het eind van de dag ook positief is, moeten ze me morgen toch echt niet gaan vertellen dat het hcg niet goed is. Dan word ik gek, denk ik. De test was net zo + als de andere twee en kleurde ook heel snel op.....

GEK WORD JE ERVAN!!!

:positive energie:

Lot

Posted

Ha meiden!

Wat een goed idee dit 12 weken bankje! Ik kom erbij zitten hoor! Morgenochtend bellen (na nog een test morgenochtend) naar het zh om te zeggen dat ik positief getest heb, nu 5 dagen achter elkaar en morgen 6 dagen. De hoofdsponsor van kv zit op het bankje hoor haha!

Ik zal dan dus wel horen of ik nog een bloedtest krijg of dat ik moet wachten tot de 1ste echo. Als ik reken vanaf de eerste dag van mn laatste ongi ben ik morgen 5 weken maar ik weet niet of er zo gerekend wordt bij ivf'ers.

Vinden jullie het ook zo onwerkelijk? Ik heb echt nog niet het idee dat ik zwanger ben ofzo.

Liefs

Posted
Ha meiden!

Wat een goed idee dit 12 weken bankje! Ik kom erbij zitten hoor! Morgenochtend bellen (na nog een test morgenochtend) naar het zh om te zeggen dat ik positief getest heb, nu 5 dagen achter elkaar en morgen 6 dagen. De hoofdsponsor van kv zit op het bankje hoor haha!

Ik zal dan dus wel horen of ik nog een bloedtest krijg of dat ik moet wachten tot de 1ste echo. Als ik reken vanaf de eerste dag van mn laatste ongi ben ik morgen 5 weken maar ik weet niet of er zo gerekend wordt bij ivf'ers.

Vinden jullie het ook zo onwerkelijk? Ik heb echt nog niet het idee dat ik zwanger ben ofzo.

Liefs

Hoi allemaal!

Lot wat een leuk topic!

Jetje ik heb het ook,nog niet het idee dat ik zwanger ben.Twee dagen geleden begon ik een beetje te geloven en gister zo pijn gekregen dat ik weer terug was in stand nul!

Ik ga maar morgen toch bloed even prikken om te zien hoe de waarde gestegen is!

Vandaag wel even opzoek naar een leuke boek over zwanger zijn ,ik wil toch wat kopen om te lezen op bed! :)

Groetjes,Violeta

P.S: ik hoop dat hier straks zo druk wordt met alle zwangere vrouwen,zal leuk zijn!

Posted

Lot ik ben benieuwd hoe hoog je hcg waarde was.

Ik vind dit een prima bankje om voorlopig op te zitten.

Ik heb namelijk al even op het bankje uitgerekend in juni 2010 en oktober 2010 gezeten en

dat doe ik maar even niet meer.

Gisteren heb ik een positieve bloedtest gehad met een waarde van 2100.

Ik heb 2 cryo's laten terugplaatsing

Momenteel ben ik nog niet echt blij.

Ik denk dat ik pas kan genieten als de 12 weken omzijn en het allemaal goed gaat.

Posted

Hallo Rachel,

Ik stuiter, stuiter, stuiter, stuiter, stuiter....... vandaag ben ik heel blij, mijn hcg is 1325 :happydance:!!!!! Vrijdag (na aandringen, maar ze zijn in het Amphia zo lief, mag ik nog n keer prikken om de stijging te zien).

En ja, echt genieten gaan we later, maar laten we wel het moment pakken: elke dag is er eentje meer!

Ik wil voorlopig echt niet van dit 12-weken bankje af!

Veel liefs en pluk de dag,

Lot

Posted
Hallo Rachel,

Ik stuiter, stuiter, stuiter, stuiter, stuiter....... vandaag ben ik heel blij, mijn hcg is 1325 :happydance:!!!!! Vrijdag (na aandringen, maar ze zijn in het Amphia zo lief, mag ik nog n keer prikken om de stijging te zien).

En ja, echt genieten gaan we later, maar laten we wel het moment pakken: elke dag is er eentje meer!

Lot

Lot wat een geweldige waarde!!!!! :36_1_11:WOW!Super meid!

Ik kon vandaag geen bloed gaan prikken,ik ga morgen proberen Ik vond mijn waarde heel erg laag,maar in het zh zeiden dat er nog een keer prikken geen zin heeft.Ik zal voor mijn echo moeten wachten(toch mag ik wel prikken als ik dat graag wil)

Nu lees ik jouw waarde en dan schrik ik van die van mij wd 12 153,wd 14 215

Als je mijn buik ziet zal je zeggen dat ik in week 25 zit....

pffff.....ik baal van....dat ik zo onzeker ben

Groetjes,Violeta

Posted

@violeta: ik snap dat je heel erg onzeker bent, maar jouw waardes liggen ook binnen de normen, zolang er maar een goede stijging in zit, dus houd moed! In de onderstaande tabel kun je zien waartussen de waardes moeten liggen. Weet niet of tabel een beetje duidelijk is maar de volledige info staat op http://9maand.be/zwanger/zwanger/whcg.php

Liefs,

Lot

gerekend vanaf ELM (eerste dag laatste menstruatie) IU/L OF MIU/ML gerekend vanaf bevruchting

Niet zwanger

21 dagen 0 - 5 7 dagen

28 dagen 3 - 426 14 dagen

35 dagen 18 - 7.340 21 dagen

42 dagen 1.080 - 56.500 28 dagen

Posted

Racel gefeliciteerd,met je positieve uistalg!Volgens mij iedereen die in dit topic zit gaat echt pas genieten als de 12 weken voorbij zijn(ik wacht eerst op de echo) :)

Gabrie ik duim heel hard voor je dat je straks ook hier komt melden!!!!

Lot bedankt voor de site.Nu lijkt het niet zo erg als ik de waarde lees.Dan zit ik in het midden,het is idd niet slecht!

Wat kan iets klein zo veel rust in een mens geven ;)

groetjes :)

Posted
Hallo Rachel,

Lot

Wauw Lot, wat een mooie waarde!!!!!!

Posted

Violeta, mag je nog een keer een bloedtest doen? Ik hoop voor je op een mooie stijging!

Posted

@Violeta: en, heb je een bloedtest afgesproken, om je wat meer rust/zekerheid te geven?

@Rachel: hoe is het met je? Wat een onzekerheid hè.... ik zal zo blij zijn als ik weet wat de uitslag is van de controle bloedtest a.s vrijdag...

Mag de utrogestan bolletjes gaan afbouwen/opmaken wat ik nog heb, maar ik vind het doodeng, wat als ik dan wel een bloeding krijg???

Heb gisteravond (misschien wel heel stom) voor het eerst sinds 3 jaar de kist met babyspulletjes die ik al jaren verzamel eens opengemaakt.....pffff.....wat kan een mens toch onwijs verlangen naar iets........

Liefs,

Lot

(zit op mijn werk, maar kan me niet concentreren :36_11_10:.....)