Jump to content
Guest Mart

Afmelden

Recommended Posts

Guest Mart

Ik verzoek jullie m'n account te verwijderen van dit forum.

Bedankt voor alles en heel veel succes gewenst.

X, Martha.

Hoi Martha, veel sterkte met het verwerken van dit gebeuren. Dank voor je inzet de afgelopen tijd.

Ik zal je account morgen verwijderen mocht je nog iets willen doen ofzo..

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Balen zeg @Verajoy dat je test negatief was. Maar misschien was je te vroeg met testen. Snap wel dat je het leuk vind om het via een testje te doen, samen, ipv een bloedtest, heeft ook wel iets bijzonders om dan zo'n positieve test in handen te hebben. Ik hoop zo dat je zondag positief test! Dus dan hebben we op dezelfde dag onze test. Ik ga niet eerder testen, vanwege de pregnyl ben ik bang op een valse positieve test, dus ik hou me gewoon netjes aan wat op het briefje staat. Datum zwangerschapstest 8 december.   Kwam er wel ineens gister achter dat ik me een dag misrekend heb met mijn ongi, ik ging steeds uit van dat ik zondag ongi moest worden, maar dat is zaterdag. De vorige keer was 9 november en dat was toch echt een zondag.... 😂 Mijn cyclus heeft meestal 25,26 of 27 dagen, heel soms 28, dus zelf ga ik altijd uit van 26 want dat komt het meeste voor. En dat is vandaag! Wordt echt zoooo spannend nu.   Zijn nog altijd geen ongi tekenen hier en de vorige keer was dat wel, dus dat is allemaal nog steeds goed nieuws. Zo lang er geen ongi is, is er hoop.....   Hopelijk komt er helemaal geen menstruatie Verajoy, dan heb je ook geen helse pijnen door de verklevingen. Lijkt me wel een drama om iedere 4 weken zo'n pijn te hebben. Hopelijk zijn de verklevingen minder geworden bij je.   De enige reden waarom het bij mij nu niet zou lukken is mijn leeftijd, vandaar ook de zeer geringe kans die ik nog heb, eitjes zijn oud, maar ook met oude eitjes kun je zwanger worden, ik heb er ook niet veel meer, mijn behandeling is verder gewoon hetzelfde als anderen volgens mij. Ze bekijken dat toch een beetje per persoon. Heb wel de maximale dosis hormonen, zo schreef jij dat je 75 Menopur moet spuiten, ik moest 300. Mijn eitjes groeien ook niet snel en ook de embryo's deden traag, maar dat hoefde niks te betekenen zei de embryoloog want ze waren wel van goede kwaliteit.   Een zwangerschap via zo'n traject is zo anders dan een natuurlijke, zeker omdat je weet dat er iets teruggeplaatst is en dan ook nog die meds erbij die je ook nog zwanger laten voelen. Heb je met een IUI ook meds trouwens? Of gaat dat verder geheel natuurlijk en spuiten ze alleen het mannelijke deel naar binnen?   Ja, die vriendin is super, ben blij met haar. We hebben allemaal zo iemand nodig in dit traject wat niet altijd even gemakkelijk is.   Met mij gaat het verder ok, kon alleen niet slapen vannacht, was vroeg gaan slapen gister en lig al 2 uur wakker. Ben maar op gestaan, gaan liggen woelen in bed is ook niks.   Verder nog steeds zeer pijnlijke boobs, geen ongi tekenen en ook geen duidelijke zwangerschapstekenen. Komende dagen worden spannend voor ons allemaal. Weet niet of ik zondag wel durf te testen als ik zaterdag niet ongi word....😂   Keep the faith Verajoy, ik snap dat je het na je negatieve test minder zonnig in ziet, maar zo lang er geen ongi is, is er hoop! Loop jij ook de hele dag te broekloeren?   Nou meiden, succes allemaal, op naar positieve testen!
    • Hi Hi daar ben ik weer. Ik heb me menstruatie nog steeds niet gekregen ook geen sporen van ongi. Vandaag is het precies twee weken geleden van de iui.  Heb vanavond een vroege test gedaan van clearblue want ik had het niet meer maar helaas. Wij zagen nog niks. We hebben besloten om vrijdag geen bloed te laten prikken en zondag te testen als ik nog niet ongesteld ben geworden. Het lijkt ons leuk om het via een testje achter te komen. Maar vond het echt heel jammer dat ik nog niks zag.  Ik hoop dat door die lucrin die verklevingen minder zijn geworden. Ik heb er voornamelijk last van tijdens mijn menstruatie. Hele heftige pijnen twee dagen lang.  Wat fijn dat jij nooit last hebt gehad met vruchtbaarheidsproblemen. Dat scheelt ook een hoop met de behandeling die je nu ook krijgt. Hoef je daar niet aan te denken.  Bij mijn eerste zwangerschap deed ik ook alles. Behalve dan inderdaad de dingen die je niet mag doen. Maar op de een of andere manier voelt het nu zo anders. Waarschijnlijk omdat ik er bewust mee bezig ben.  Geweldig die vriendin van je. Echt superfijn zo iemand die er zo voor je is en er ook heel positief in staat. Dat hebben we gewoon nodig.  Ik houd nu in me achterhoofd dat ik van het weekend ongesteld zal worden. Omdat mijn vroege test vandaag dus negatief was. Het kan ook zijn dat ik nog te vroeg ben en dat mijn hcg waarde nog te laag is voor de test.  Het kan nog alle kanten op maar toch sta ik er nu negatiever in dan positiever.  @KitjeWij testen dus allebei op zondag! Zo spannend! Ik hoop echt dat we beiden positief bericht aflezen!  @Joan123Ook voor jou spannend! Wij duimen en steunen allemaal elkaar. We houden in ieder geval elkaar op de hoogte.    @KitjeHoe gaat het vandaag met jou? 
    • Jaa, bijna, ik mag zondag testen, vind het superspannend allemaal. Denk dat als het zo ver is dat ik geeneens meer durf te testen.... 😂 Vorige keer had ik 4 dagen voor de testdag al geen hoop meer want toen begon de ongi al te rommelen. Nu nog wel hoop, maar ik blijf in het achterhoofd houden dat de kans klein is.   Fijn dat je Cryo goed ontdooit is @Joan123 balen dat het niet door is gegaan met delen, maar mss moest hij/zij nog even wakker worden? Hopelijk gaat die nu wel lekker door delen en lekker innestelen bij jou.   Succes en hopelijk een positieve test voor ons allemaal!
    • Hallo dames, wat spannend allemaal zeg!  volgens mij zijn jullie bijna bij de test datums @Kitje en @Verajoy!   ik heb gisteren een tp gekregen van een cryo! Maandag was het ontdooit en dat ging goed maar helaas gisteren niet doorgedeeld.   kan 17 december testen! Ik plof net neer op het wachtbankje ik duim mee voor jullie! 
    • Wij hebben nog een rit OVITR en 3 ritten DECA ritten voor benzinevergoeding.  
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use