Ga naar inhoud
Stefanie

Ophalen van & wegbrengen naar het ziekenhuis

Aanbevolen berichten

Ik heb de volgende rites in de aanbieding tegen een beetle benzine vergoeding:

1x geCETRificeerd omgeving arnhem

3x naar MERIOdam

900 km naar GONdela

3 ritjes van 5000 km naar PREGonia

stuur mijn maar een PB als je mee wilt rijden

groetjes Ellen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

28 dagen aan 1 stuk INNOHbruck 3500 km en daarna nog 160 dagen naar PREZOlaan 5 km. Wie wil meerijden? Graag PB

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Voor een zelfbetaalde rit ben ik op zoek naar

-7 km naar GonalFland

-9 km naar Meriofertland 150

En 10 km naar Meriofertland 75

Wie kan mij daar AUB bij helpen..?

Ik vertrek vanuit Rotterdam

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Voor een zelf betaalde reis ben ik op zoek naar:

- 72km naar MENOpuzelli

- 6km CETROtiterra

- 50km UTROgestiani

Wie kan mij AJB bij helpen...?

Ik vertrek van uit Amsterdam, graag PB als ik met je mee kan rijden!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo allemaal, 

2019 toch nog een zelfbetaalde poging in het buitenland

Wie heeft er nog wat in zijn groentelade liggen... 

GOndela... Fostimona...menopura Bemfolia of Ovaleapie

Ik hoor het graag... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb ook nog wat ritjes! Ik rijd naar GOndela (450km), 3x naar MERIOdam (150km), en 2x naar DeCamping, verder ook 42x keer naar UTRecht (100 km), 47x naar DUphasdorf (10 km), 102x naar Progenia (100 km). Verder ga ik nog een keer naar Suprestad (10 km). Dit alles vanuit Groningen. Graag een PB als je mee wilt rijden voor een kleine benzinevergoeding. Mijn auto heeft goede airco!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo allemaal, 

Nog een. Oproep

2019 toch nog een zelfbetaalde poging in het buitenland

Wie heeft er nog wat in zijn groentelade liggen... 

GOndela... Fostimona...menopura Bemfolia of Ovale

Ik hoor het graag... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Lieve medereizigers,

Wie heeft er nog Menopuree over?
Voor zelf te maken/betalen groentesoep ben ik op zoek naar veel restjes!

alle beetjes helpen, hoor graag & dank

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Ik zoek nog GOndela , wie kan mij helpen 
    • Hoi Steffie,  Dat scheelt enorm als je een eigen donor hebt. Ik hoop ook voor je dat het nu raak zal zijn. In Düsseldorf doen ze behandelingen die ze hier niet doen zoals een embryo terugplaatsen bij 5 dagen. In Nederland doen ze het bij 3 dagen. De medicijnen zijn ook totaal anders als in Nederland. Heb hier al 3 ivf pogingen gehad en dat heeft niets opgeleverd. Ik wil er echt alles aan gedaan hebben om zwanger te worden. Ik ben bijna 43. Dus het is nu of nooit! Ik hoop dat ik in het weekend ongesteld word en komende week kan beginnen. De medicijnen heb ik al in huis.  
    • Hoi catlover  Wij hebben via de donor handig i.v.m. dat mijn vriend geen zaad heeft. Heb ook nog niet aan de hormonen gezeten en dat ga ik nu wel dus erg spannend allemaal. Hoop dat me laatste kans iui  raak zal zijn.   Waarom in Düsseldorf als ik vragen mag? En wanneer ga je beginnen in Düsseldorf?  Dankjewel  en jij ook heel veel succes!
    • Hallo Stefanie, Leuk dat je ook op het forum zit. Komt er wat leven in de brouwerij.  Je hebt al heel veel iui pogingen achter de rug. Hebben jullie een eigen donor of via de donorbank? Dat is een kostbare aangelegenheid namelijk.  Spannend dat je ook gaat beginnen met ivf. Ik ga zelf beginnen met ivf in Düsseldorf. Net als jij zie ik er ook wel tegenop vanwege de afstand.  Ik wens jullie heel veel succes en hoop dat het gauw lukt.  Hou ons op de hoogte hier! Groetjes,   Catlover  
    • Hee,   Weet niet of ik hier goed zit maar zie weinig berichten van de afgelopen dagen op deze forums.. Ik zal me even voorstellen ik ben Stephanie 24 jaar en wij zijn bijna 2 jaar bezig. We zijn nu nog bezig met iui  met donorzaad  aankomende  keer word onze 15e keer.. Heb 2 miskramen gehad. En ga na aankomende keer beginnen aan ivf. Ik vind het wel fijn om verhalen te lezen van vrouwen die met soort gelijke dingen bezig zijn. Heb zelf nog nooit iets geschreven op een site  maar misschien is dit wel fijn dus doe ik het nu gewoon!🤗. Ik kijk wel naar de ivf op ook i.v.m. mijn werk en ik 1 uur moet rijden naar het ziekenhuis telkens. Iedereen heel veel succes!   Groetjes
  • Topics

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden