Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg


Twinklestar

Aanbevolen Berichten

Tool, zal dr. S en Irma in ieder geval een mailtje sturen met de vraag over de tarieven in 2012.

Wij zijn er nog niet uit of wij het evaluatie gesprek met dr. S in persoon gaan doen of telefonisch of via de mail. Het is een hele rit naar DD voor zo'n gesprekje. Aan de andere kant heb ik wel meerdere vragen waarop ik wel heel graag een antwoord zou willen hebben. Mochten wij wel die kant op gaan, dan wil ik kijken of het gecombineerd kan worden met een gesprek met dr. H ofzo.

Verder hebben wij volgende week een gesprek in Gent staan.

Afhankelijk van alle gesprekken gaan wij een keuze maken tussen Gent en DD. Dus DD is nog steeds een reeele optie, hoor. Wij hopen in ieder geval in het voorjaar weer te kunnen gaan starten met een vijfde poging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Jeetje Lala, wat heftig. Ik snap je gevoel dat je er helaas als moeder niks aan kunt veranderen. Maar wel heel knap hoe je er mee omgaat. Je mannetje groeit goed, dus hopelijk is hij net zo sterk als je moeder om lang met 1 nier te kunnen leven. Kan hij al op een wachtlijst voor een donornier indien nodig, of werkt dat niet zo?

 

IVF moeke, wat leuk dat je ook weer gaat beginnen. Borstvoeding lukte bij mij na 2 weken helaas niet meer. Dus ik kon nu meteen starten. Ben jij al begonnen met vitaminen enzo? Ik heb daar dit keer niet aan gedacht, slik wel weer puur mama, maar terwekiem, vita D en visolie niet. Hopen dat je cyclus snel weer op gang komt en je weer kunt beginnen.

 

Tool, ik vond het altijd fijn om langs te gaan. Maar wat ik wel minder vind is de reistijd en soms het lange wachten in de wachtkamer waar je meestal langer zit dan bij dokter S zelf. Dus als je dat geen punt vind, zou ik gwn langsgaan. Dat is wel prettiger communiceren en minder kans om elkaar verkeerd te begrijpen vind ik.

 

Ik heb vandaag gebeld met een kringapotheek. Ik moet ook hier een stempel van mijn huisarts hebben pfff.... Jammer, maar er zit niks anders op.

 

Liefs Junior

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijf t raar vinden hoor dat stempeltje. Maakt t weer onnodig lastig.

Kleine komt pas op de donorlijst indien t noodzakelijk is, en dat kunnen ze pas na geboorte bepalen. Maar mocht t nodig zijn kan hij wel meteen na geboorte gedialiseerd worden. Overigens is er voor geboorte ook nog wel een ingreep mogelijk maar hopelijk komt t niet zo ver.

Gisteravond nog naaar vk geweest, met frummel alles volgens schema, alleen lijkt mams nu een verhoogde suikerspiegel te hebben.

Dus prik ik vandaag zelf even om te kijken hoe t zit. Bij te hoge waardes afspraak maken met gyn. Dan maar eerst ook even daarvoor telefoonnummers opzoeken ;)

Ben nog niet bij een gyn geweest, heb alleen echoscopistes en nefroloog gezien in t azM.

Voor de rest alles goed!

 

Tot!

Link naar reactie
Delen op andere sites

goeiemorgen dames!

 

lala, fijn dat alles weer in orde is met hummel qua groei.

Alleen jij nu een beetje slechter. Hoop niet dat het doorzet en dat het eenmalig was!

 

wij neigen toch ook gewoon naar een persoonlijk gesprek met dr. S. Is idd waar, je zit vaker langer in de wachtkamer dan dat je bij hem bent, hahahaha. maar ik wil idd toch een aantal zaken bespreken met hem en dat doe ik idd liever persoonlijk. en wat je zegt, het wordt toch in rekening gebracht, telefonisch of persoonlijk consult.

ga eens bellen met dd, kijken wanneer we terecht kunnen.

 

kom later terug!

 

liefs

 

Tool

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey lala ook van Limburg? wat schrikken zeg van jullie kleintje ik bewonder je manier van omgaan hiermee

 

junior vitaminen? nooit gehoord van dokt s wat was zijn advies dan? we beginnen nog niet had wel een mail van hem dat als ik wil beginnen menstruatie wordt opgewekt en dan cryo in kunstcyclus weet ik alles van in azm driemaal eerder al gehad! succes ermee

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt goed Tool!

 

Ivfmoeke, jup, limburg ;)

En dank je!

Heb n tijdje geleden geleerd dat me druk maken alleen onnodige energie kost. En voorlopig heeft frummel die nodig, dus drukmaken doe ik wel zodra t nodig is hihihi

Voorlopig allrs ok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tool, wat goed dat jullie toch een persoonlijk gesprek gaan doen. Mischien heb ik er over heen gelezen maar wanneer hopen jullie weer een poging te gaan doen? Deze keer met prednisolon en intrallipid toch? Ben erg benieuwd wat je huisarts er van vind en mee wilt werken aan bijvoorbeeld het infuus.

 

Ik heb zelf vandaag al mijn vragen aan dr. S op een rijtje gezet. Deze ga ik vanavond mailen. Ik vermoed alleen dat mij geadviseerd word om een afspraak te gaan maken om deze vragen te bespreken. Heeft iemand ervaring met telefonische consulten met dr. S???. Twijfel nl nog steeds om helemaal langs te rijden. Kost ons sowieso altijd een dag verlof en hotelovernachting. (gezien de reisafstand en ons zoontje blijven wij altijd bij een afspraak in DD ergens in de buurt overnachten, want de rit heen en weer is net even teveel van het goede voor ons zoontje). Tja, en dat voor een gesprekje van hooguit 15 minuten? Vandaar onze motivatie voor een telefonish consult. Ben alleen bang dat dit nog warriger en snel, snel verloopt. Ach, we zien wel.

 

Binnenkort weer een overzichtslijstje maken zoals op het oude topic stond? Of vonden jullie dit niet handig?

Ik zal overigens ook vragen wat de tarieven voor 2012 zijn (of weet iemand dit inmiddels al?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

junior wij moeten idd om 12 uur in dd zijn. Ik moet de pil slikken tot 7 januari hij had me eigenlijk de 10de willen zien maar dan heb

ik examen dus vandaar maandag. Denk dus als ik van jou uit ga dat ik misschien de 12e moet beginnen met spuiten dat verschilt nogal

bij mij omdat ik niet altijd ongi wordt. Hmmm probeer eens een escura apotheek ik zit net te denken dat die van mij volgens mij geen

kringapotheek meer is. (weet het niet zeker hoor)

 

wen ik heb een offerte van 2300.- voor icsi van november lijkt me sterk dat deze prijs gewijzigt zal zijn omdat ik nog steeds die

behandeling moet krijgen omdat de vorige maand is afgebroken. Anders gewoon even navragen voor de zekerheid. Ben ook benieuwd wat Gent zal

zeggen mede omdat mijn verzekeraar deze heeft aangeraden. Maar ja dd is al een eind rijden, Gent is bijna 3 á 3.5 uur rijden volgens routenet

dus of ik dat wel wil, denk het niet ik ben nu al verschrikkelijk moe met werk, opleiding en dd. Telefonische consult kan wel heel goed hoor

als je het niet begrijpt legt hij het wel nog een keer uit, schrijf wel je vragen op want je hangt sneller op dan je denkt ;)

 

tool ik kan me voorstellen dat je erg onzeker van alle info en ervaringen wordt. Wel moed blijven houden hoor.. Zou wel alle vragen

opschrijven hoor :) en ik heb ook liever persoonlijk want dan ben je toch met zijn tweeen en dan hoor je toch meer en je hebt allebei

toch meestal andere vragen. (althans bij ons is dat zo)

 

sas het lijkt mij idd heel moeilijk om een goede keus maken, en ja ik denk dat gevoel toch de leidende factor zal zijn..

 

Lala ben blij dat je er toch zo positief instaat.. ben blij dat de afspraak bij de vk goed is verlopen toch altijd weer spannend lijkt me.

 

Lisa lang niet meer gezien hoe is het met je?

 

Noor hoe is het nu met jou?

 

 

o ja en voor degene die het nog kunnen herinneren hoelang ik al in de clinch lig met mijn verzekeraar over de betaling van mijn behandeling in Oktober die ik voor ver voor de kerst zou hebben ontvangen.. Die heb ik gisteren eindelijk uitbetaald gekregen beter laat als nooit zullen we maar zeggen :(

 

Liefs

zou hebben

aangepast door Bumbie76
toevoeging
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lala, sorry dat ik het onnodig moeilijk maak. Dat was niet mijn bedoeling, vandaar dat ik ook zei indien nodig en omdat ik een leek ben vroeg ik ook of het misschien anders werkte. Hopelijk is het idd allemaal niet nodig. Je hebt groot gelijk! Niet te druk maken en proberen te genieten, dat is het beste voor mama en Jay.

 

IVFmoeke, ik moest tarwekiemolie, visolie met omega3 en vitamine D slikken. Weet niet meer precies waarom hihi. Ik heb helaas geen cryo's. Begin weer helemaal opnieuw.

 

Wen, als het zo een gedoe is zou ik het ook liever telefonisch doen hoor. Je kan idd als het onduidelijk is nog een keer vragen en misschien je tel op luidspreker zodat je partner mee kan luisteren. Ging je altijd met je zoontje naar DD. Ik wil hem graag meenemen, maar ik twijfel nog omdat ik daar nooit kinderen heb gezien en uit ervaring weet dat het niet altijd prettig is om dikke buiken en/of kinderwagens te zien. Maar als jij hem altijd meenam neem ik me zoontje denk ik ook mee.

Wat vinden de anderen?

 

Bumbie, fijn dat de verzekering eindelijk over de brug is gekomen! Ik heb om 10 uur een afspraak, dus ik ben om 12 uur alweer weg. Succes met de echo maandag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Junior, nee hoor, niks aan de hand. Zijn altijd erg open geweest in behsndeling en wat er asn de hand is. Het is feitelijk gewoon zo dat je moet wachten tot na geboorte en dan ook pas gekeken kan worden of een donornier daadwerkelijk nodig is.

Vooralsnog ga ik ervan uit dat de kleine ons lekker zit uit te lachen: jullie je druk maken en ik heb lekker nergens last van. Dat idee. ;)

 

Kerstballen uit de boom gehaald net, rest mag manlief doen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

he Wen, wij willen als het goed is begin april weer opstarten. eerst lichaam in optima forma brengen. ben toch wel weer wat bijgekomen sinds kerst en het welbekende (vr)eetfestijn. Oud-op-nieuw was ook geen slechte avond van (vr)eten, hahahaha.

mijn ha vindt het wel een goeie oplossing en zal het me zeker aanraden. Hoop ook dat ie me kan helpen met het infuus.

zou dit ook thuis gedaan kunnen worden??? heb wel een verpleegkundige als buurvrouw, die me wellicht ook een infuus kan zetten of anders een van mijn fitnesscollegaatjes, hihi. keuzes zat. of ik rij gewoon naar DD naar die bevriende collega van dr. P. aangezien ik na de punctie toch vrij wil nemen en ik geen last heb met werktijden.

Eerst maar even de gesprekken met ha en dr. S. afwachten. en dan gaan we ons rustig voorbereiden op de 5e keer...blijf het nog steeds reuze eng vinden...

 

Bloempje, meid, hoe is het met je???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Junior,

 

De laatste keer in DD ben ik drie andere kindjes tegen gekomen. Er is zelfs een speelhoekje voor kinderen met wat duplo etc. Mijn zoontje werd hartelijk ontvangen door het personeel. Hij werd verwend met snoepjes en zijn namen hem mee op pad door de kliniek heen (terwijl ik lag bij te komen van de punctie).

Wij zijn aangewezen op betaalde opvang waardoor wij te maken hebben met reguliere openingstijden. Gezien de reisdafstanden is het voor ons gewoon niet mogelijk om ons zoontje thuis achter te laten. (of de opvang is nog niet open als wij moeten vertrekken of de opvang is al dicht voordat wij thuis zijn). Hierdoor genoodzaakt om hem mee te nemen.

Ik kan mij voorstellen dat dit voor sommige meiden confronterend kan zijn om kinderen of dikke buiken te zien terwijl de wens zo enorm groot is!. Ik realiseer mij dat dit pijn kan doen.

Aan de andere kant vond ik het zelf altijd wel iets positiefs hebben als ik kinderen zag in de vruchtbaarheidskliniiek. Wist ik tenminste dat hun lab het klaar speelde om zwangerschappen tot stand te brengen. (althans dat is mijn gevoel erbij).

Toen wij nog gewoon in NL liepen voor behandelingen, liet ik mijn zoontje wel meestal thuis bij de opvang. Alleen als het niet anders kon (bijv in het weekend met echo's etc) nam ik hem mee.

Ik DD zelf is je kindje in ieder geval meer als welkom!

Wanneer gaan jullie weer starten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lala, nu snap ik hoe het in zijn werk gaat. Jay zal zeker hard lachen, hij heeft een supersterke mama. Wat wil je als baby nog meer:-)

Kerstballen weer op zolder, opgeruimd staat netjes. Zijn jullie al met de kamer bezig?

 

 

 

Hey Wen, wat stom van mij. Ik heb helemaal niet aan dat speelhoekje gedacht haha. Die is helaas niet voor ons bedoeld:-(

Ik heb maandag een uitgangsecho en zou al alles ok is de 11e beginnen met Menopur. Ik zat al heel de week te tobben of ik hem nou wel of niet zou meenemen en toen zag ik dat je jou zoontje mee wilde nemen. Vandaar ook de vraag. Leuk dat hij zo verwent werd, weet hij ook dat jullie graag een broertje of zusje voor hem willen, en dat DD jullie daarbij helpen. Hoe ging trouwens je eerste behandeling na je bevalling, waren de wachtweken net zo zwaar als toen je nog geen zoontje had. Ik zie daar zo tegen op, aan de andere kant heb ik het nu zo druk dat de tijd echt voorbij vliegt.

 

Fijn weekend iedereen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sas, spannend ecd in Cyprus! Meteen een goede reden om er een vakantie aan vast te plakken. Doe je dan de echo's in dusseldorf? Of alles daar?

 

Junior, welkom hier. Goed om te lezen dat jullie al een geslaagde poging in dd achter de rug hebben. Ik zie inderdaad wel eens vaker mensen met een kindje in de wachtkamer zitten. Mij maakt het niet uit. Geeft ook weer hoop dat het bij ons ook een keertje moet gaan lukken.

 

Tool, ook weer iets om naar uit te kijken lees ik. Eerst even voor jezelf zorgen en dan in april met frisse moed en met extra medicatie weer starten. Erg hè die feestdagen? Ik ben het ge( vr) eet ook helemaal zat.

Er wordt ook beweerd dat je door de hormonen niet aan komt maar sinds ik met de behandelingen ben begonnen zijn er toch wel een paar kilootjes aan gekomen. Komt waarschijnlijk ook omdat ik gestopt ben met sporten maar ook door de hormonen.

 

Bumbie, voor jou begint het ook al weer op te schieten. Moet je morgen naar dd?

 

Wen, volgens mij zijn de tarieven niet gewijzigd anders hadden ze dat vast wel gemeld gisteren. Een telefonisch consult kan prima als je zelf alles duidelijk op papier hebt staan.

 

Ivfmoeke, welkom hier en succes met de behandelingen!

 

Lala, balen van je bloedsuiker. Hopelijk valt het allemaal mee. Heb je al een mooie ronde buik?

 

Wij zijn gisterenochtend in dd geweest voor de eerste fm. Het bleek dat de folikels al enorm gegroeit waren en dat de punctie al ingepland kon worden. Echt heel snel aangezien ik gisteren op dag 7 van mijn cyclus zat. Dinsdag heb ik de punctie al (dag 10). Bij vorige pogingen was dit pas op dag 12 of 13.

Ik vraag me nu af of het misschien kan komen door de extra vitamine d en visolie....

Zie ook dit artikel ( dankzij henne). http://www.zitawest.com/blog/pregnancy/vitamin-d/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twinkel, klinkt goed zeg!

Duimen gaan weer draaien!

 

Tja, van de week maar afspraak maken bij gyn voor mn suikerwaardes. Merk dat ze nu heel erg schommelen, terwijl mn eetgewoontes niet veel veranderd zijn. Ach, we zien wel.

Buik begint al aardig uit te dijen ja. Bijna helemaal rond ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twinkel, Jeetje wat snel al! Vanavond dus de pregnyl en dinsdag de punctie!! Je eitjes hebben er zin in!!! Alvast onztettend veel succes!!!! Hoe laat mag je dinsdag?

 

Ik heb een mailtje terug van dr. S. Wordt ons geadviseerd een telefonisch consult aan te vragen hetgeen wij gaan doen. Op de vraag mbt de tarieven in 2012 kreeg ik het volgende antwoord:

Wat betreft de tarieven: wij zijn per 1.10.2011 deel geworden van een internationaal bedrijf, Global fertility, het hangt dus van deze firma af welke tarieven worden berekend.

Onzerzijds wordt geadviseerd dit zoveel mogelijk te laten zoals het is

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiden, ik breek even in hier. Zijn er hier dames die het middel Luveris gebruiken? dat middel wordt, voor zover ik weet, bijna alleen maar in Dusseldorf voorgeschreven. Als je het gebruikt, wil je me dan even pb-en. Misschien kan ik iets voor je betekenen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeee Twinkelstar wat gaat dat snel morgen al... Toi toi toi. En yep ik was vandaag in DD woensdag kan ik beginnen met spuiten

volgende week dinsdag weer terug.

 

Junior niets zo irritant als je verzekeraar je dingen belooft en niet nakomt.. Om 10 uur nee dan heb ik je idd. niet gezien

wel veel Hollanders vandaag weer in DD.

 

Lisa dank je wel :) meer dan mijn best kan ik toch niet doen. Van je verlof moet je ook zeer zeker van genieten het gaat

helaas sneller voorbij dan je denkt.

 

wen daar ben ik niet blij mee met dat antwoord want ik heb die offerte naar mijn zorgverzekeraar moeten sturen die zullen

ongetwijfeld moeilijk gaan doen als daar verschil in gaat zitten :(.

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wen, wij hebben inderdaad iets moeten tekenen omdat de naam veranderde en iets met een overname inderdaad. Wel hadden ze het erover dat het tarief voor het invriezen van cryo's veranderd was. Ik snapte het niet helemaal en heb ook niet verder gevraagd aangezien we nog in de vergoede pogingen zitten.

Ik heb morgenochtend inderdaad al de punctie. Lekker vroeg want ik moet er om half negen zijn. Dat betekend om uiterlijk 06:15 in de auto zitten, pffff.

 

Bumpie, doe je het korte of het lange protocol? Spannend weer. Was dokter s. er weer? Zo ja, vandaar waarschijnlijk weer veel Nederlanders.

 

Lisa, dank je wel. Lekker genieten van je verlof. Zoals bumpie zegt het gaat helaas veel te snel voorbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twinkle, Heel veel succes morgen tijdens de punctie. dat er maar een hoop mooie eitjes tevoorschijn gaan komen!!!!

 

All: Tja mbt de tarieven: Blijft dus nog even vaag wat het tarief gaat worden. Hopen dat het bedrag inderdaad vrijwel gelijk blijft. Het is al duur zat. Wij hebben donderdag een telefonisch consult en zal dan vragen wanneer het bekend is wat de tarieven gaan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

pff twinkel wel vroeg idd. om 08.30 aan de andere kant weinig tijd om zenuwen te hebben toch :wink:. Ben vandaag ook bij Dr. S. geweest.

wat bedoel je met lang of kort protocol? Moet woensdag beginnen met spuiten de eerste 3 dagen 300 EH daarna 225EH tot maandag en

dan dinsdag weer terug voor echo, moest eigenlijk maandag maar dan moet ik werken en dinsdag was ik niet ingedeeld maandag moet ik

ook alvast cetro spuiten voor de zekerheid.

 

Veel succes morgen :)

 

@all

Wij hebben wel wat ondertekend maar niets gezegd over de tarieven maar wij hebben ook geen cyro's. Dus misschien blijven de andere tarieven

wel gelijk. We zullen zien.

 

Liefs

aangepast door Bumbie76
toevoeging
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden