Ga naar inhoud
ivfsh

tips voor leuke babyspulletjes?

Aanbevolen berichten

Klinkt leuk, ook omdat er een afstandsbediening bij zit. Heb nu de grijs/witte versie van Nijntje, maar al die kleuren zijn voor L_otte natuurijk veeeeeeeel leuker! En nog goed voor haar ontwikkeling ook.

Ik merk nu dat ze de Nijntjes stuk voor stuk helemaal volgt in de rondte, erg leuk! Maar misschien maken de kleuren het nog leuker, dus toch maar eens na gaan denken.

Tot wanneer is een baby trouwens geïnteresseerd in zo'n mobiel?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Imke is of steeds geïnteresseerd! Ik denk omdat er onderling ook beweging in zit en het niet alleen ronddraait. Prijzige mobiel maar we zijn er nog steeds blij mee.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat een leuk topic!

Wij hebben een gewone luieremmer, maar dat ding meurt inderaad ongelofelijk. Zelfs als je t elke dag leegt. Maar alleen als je m opendoet, dus met deksel erop ruik je niks.

Het speelgoed hoeft niet zwart wit te zijn hoor, ze zien in het begin alleen contrast en grijstinten. Dus of dat nou geel met blauw is of zwart met wit maakt voor hen niks uit.

En ja.. je gaat echt kadootjes krijgen die je niet wilt. De keuze is om dit of te accepteren (is ook wel de charme van je kraamtijd :)) of door op internet een verlanglijstje aan te maken, of op je geboortekaartje vermelden dat je bonnen wilt van het een of ander.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Interessant onderwerp! Ik kwam toevallig hier en ik heb me speciaal aangemeld om dit te zeggen. :D Superhandige spulletjes zijn al genoemd. Ik wilde nog de lans breken voor de luieremmer. Ja, ik dacht ook dat het overbodig was, maar een bevriend paar had er ook een en zij zweerden erbij. Ik heb toen wat op internet gezocht, wat recensies over luieremmers gelezen en toch overstag. En dat is echt een verademing. Je moet hem wel een keer in de week schoonmaken, maar anders moesten wij elke dag trap op trap af lopen de luiers weg te gooien. Nuja, dat wilde ik even kwijt. ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden