Jump to content
Bloempje

Artikel over onvruchtbaarheid

Recommended Posts

Hai allemaal.

Een tijdje geleden heb ik een artikel geschreven over onvruchtbaarheid. Over hoe het is als je het zelf meemaakt. Momenteel hebben we net een mislukte cryo-poging achter de rug. Het houdt me dus momenteel (weer) erg bezig. Daarom wil ik de link graag met jullie delen. Hij staat hier: Haar baarmoeder huilt en zij huilt mee.

Lieve groetjes,

Bloempje.

:icon_flower:

Hoi Bloempje

Prachtig mooi om dat zo te lezen. Dat heb je allemaal heel mooi verwoord.

Ik wens je verder nog heel veel succes.

Groetjes

Daniella

bloempje wat een mooi verhaal en wat herkenbaar !

ik ben nu ook na alle moeite tog zwanger geraakt maar tog ben je pas echt gerust als je ze in je armen gezond hebt

xxx

@Bloempje; wat een ontzettend mooi artikel...natte ogen en kippenvel! Het klopt zo wat je schrijft....je omgeving vergeet zo snel en realiseert zich niet hoe het voelt om je telkens weer op te moeten laden en te leven tussen hoop, blijdschap, teleurstelling en verdriet!

Heel lief van jullie, dank je wel!

Ik kan daar zien hoe vaak dat artikel gelezen is en evt. via welke verwijzing (maar niet door wie hoor). Met het plaatsen op 15 november '11 werd het wel een aantal keer bekeken, maar de laatste tijd af en toe nog maar een keertje. Via deze site hebben er vanavond al 38 mensen het gelezen, 3 zelfs 2x. Dat is voor mij ook heel fijn om te zien. Ook het forum hier op zich: het geeft me echt het gevoel: ik ben niet alleen. Sommigen gaan op dit moment door precies hetzelfde heen als ik. En dat is toch ergens een steun voor me. Een cyberhug voor jullie allemaal!

:knuf:

Ook ik met tranen in mn ogen gelezen, wat mooi geschreven en verwoord.

Ook al heb ik nu het geluk om zwanger te zijn, het gevoel en ervaringen tijdens de behandelingen is niet vergeten, de angst of het ooit zal lukken.

Heel treffend verwoord! Tranen in mijn ogen...

Bloempje, prachtig geschreven...!

Zo mooi, heb het op facebook geplaatst. Thanks

Mooi heel mooi verwoord

Liefs Jessica

Bedankt voor jullie complimentjes. En voor het op jullie Facebookpagina zetten, Otjes en Sandra81! Het artikel werd nog wel af en toe gegoogeld, maar het was me wel opgevallen dat iemand het op Facebook had gezet; daarvandaan werd er ineens druk doorgeklikt, 7 en 8 april. (Op beide dagen 24 keer.) Maar ik had natuurlijk geen idee wie het erop had gezet. Hier kom ik ook niet zo vaak als ik niet met een behandeling bezig ben; ik merk dat het toch best veel impact op me heeft. En nou zie ik dit; grappig!

Mocht er iemand in geïnteresseerd zijn; via m'n nick naast m'n foto daar (Toontjehoger75) zie je een lijst met de andere artikelen die ik geschreven heb (wel heel andere onderwerpen dan dit hoor). Ik ben graag met lettertjes bezig. :-)