Ga naar inhoud

Fertiliteitskliniek Twente


Eve

Aanbevolen Berichten

Lisette nee ik weet niet precies wat het was toendertijd maar als de test van mvm positief is moet je hcg al minstens 5000 zijn dat staat gelijk aan 6w zwanger en ik had dat bij 5 weken al en daar komt bij dat dat extreme overgeven wat ik heb alleen gebeurt bij een extreem hoog hcg volgens de artsen dit komt bij 1 a 2% van de zwangerschappen voor. Voor het kindje is het wel een super goed teken want als je hcg zo hoog is is de kans op een miskraam kleiner maar ik moet wel zeggen dat ik nu 14 weken zwanger ben en ik mij dus al 10 weken echt ellendig voel en zo'n zwangerschap gun ik echt niemand

 

Ik heb altijd gezegd dat ik wel 9 maanden misselijk wil zijn en begrijp me niet verkeerd ik heb er echt alles voor over hoor en als het de komende 6 maanden zo blijft ja is het niet anders maar leuk is het echt allang niet meer en ik wil echt niet de hele tijd klagen en dat doe ik ook zeker niet want ik weet dat ik gewoon eindelijk na 5 jaar het geluk mag mee maken, maar ik hoop zo dat dit toch echt een keer minder word en ik kan gaan genieten van dat kleine wondertje in mijn buik.

Het is nu ook maar de vraag of dat ik weer aan het werk kom voor mijn verlof aangezien mijn rug er niet beter op wordt ik hoop het wel maar wat niet kan kan niet als ik rust moet houden voor mijn kleintje doe ik dat met alle liefde.

 

Maar goed sorry voor mijn klaagzang maar moet het soms even van mij af schrijven

 

Maar maak je niet te druk over de hoogte van je hcg de test is positief of niet dat zei mij genoeg toen.

Ik heb wel met 5,5 weken nog een clearblue digitaal gedaan en die gaf 3+ aan dus beter kon niet en toen wist ik ook dat mijn hcg steeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 487
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

@Maris, je klaagt maar lekker tegen ons aan.... daar is dit forum ook voor toch?

Snap heel goed dat je je zo voelt, je had je je zwangerschap wel iets anders voorgesteld.... hoop echt dat het snel beter wordt!

Ik ga morgen testen met de Kruidvat test, gebruik deze altijd en bevalt me goed.

Het rare is dat ik echt denk dat ik zwanger ben, hoop niet dat mijn voorgevoel me voor de gek heeft, we zullen morgen zien....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je ik hoop ook dat het snel beter word

 

Ik ben wel heel erg benieuwd goed teken dat je zo positief bent.

Welke gebruik je dan de 2 voor €5 testen of die met het kruis?

Ik heb eerst de 2voor €5 gedaan en later die andere maar veel zal het wel niet uitmaken

 

Heel erg veel succes alvast hopelijk slaap je vannacht een beetje van de zenuwen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt!!!

 

Vandaag even m'n zussen voorgelogen.... de één was hier vanmorgen en sprak de ander net aan de telefoon..... ze vroegen hoe het was... heb gezegd dat het goed ging en nog geen bloed.... ze denken dat we morgen gaan testen. Vanavond hebben we namelijk een familiedag bespreking bij mijn ouders, spreek dan iedereen tegelijk en dan gaan we het vertellen, spannend.....

M'n schoonouders komen oppassen, dus die krijgen het als eerste te horen.... na ja... na jullie dan, hahaha.....

 

@Maris, hoe gaat ie vandaag met je?

 

@Eve, weet zeker dat de behandeling van Katja weer zijn werk heeft gedaan, ik hoop echt dat het bij jou ook gaat lukken, je hebt al meer follikels, dus volgens mij werkt het bij jou ook!!!!!

Ik hoop en duim met je mee dat het jullie dit keer ook gaat lukken, het voelt ook wel een beetje dubbel om hier heel blij te gaan zitten zijn, terwijl jij ook zo graag wilt.... we gaan ervan uit dat jij straks ook een positieve test in handen hebt!

 

@Eva, hetzelfde geldt natuurlijk ook voor jou!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Liesjuh,

 

bedankt voor je bemoedigde woorden! Sorry dat ik niet helemaal over de top ging met het feliciteren...moest toch even slikken. Maar gun het je van harte, iedereen van dit forum gun ik het meer dan wie dan ook op de hele wereld!!

Meid ben trots op je dat je je zo positief hebt weten in te stellen tijdens de ww, heeft vast geholpen. En wie weet heeft katja hier ook een hand in gehad :-)

Heel veel plezier vanavond bij het bijzondere moment om het te mogen vertellen en ben benieuwd wanneer je de eerste echo hebt.

Morgen zekers bellen of niet?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eve dat kan ik me indenken dat het even slikken is voor jou had ik ook altijd maar jou tijd komt ook heel snel net als die van Eva

Dit jaar zijn we mooi met z'n 4en zwanger.

 

Lisette dat vond ik ook heel bijzonder om het de ouders te vertellen ik vind het wel zo leuk voor jullie.

Maar volgens mij is de kliniek morgen wel geopend maar telefonisch niet bereikbaar ik wete het niet zeker maar zat gister even op de site te kijken en toen zag ik dat geloof ik staan maar ach die echo komt er dat is zeker haha

Veel plezier vanavond

 

Wij moeten zo op visite bij de neef van mijn vriend hebben we al heel lang geleden afgesproken en vrijdag dacht ik nog dat we beter af konden bellen maar voel me sinds gister weer wat beter.

En vandaag voel ik me ook redelijk alleen die rug treitert me nog heel erg maar goed dat zal wel niet anders worden haha

 

Eva hoe gaat het met jou?

 

Fijne dag allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Eve,

 

Dacht al dat je je even ellendig voelde bij het lezen van mijn bericht, is ook helemaal logisch!!!

Heb de afgelopen weken gehoord dat 4 dames zwanger zijn die ik goed ken, moest er ook van slikken.... en dan heb ik al een dochter, laat staan hoe je je voelt als je je kinderwens nog niet hebt kunnen vervullen. Nogmaals, ben ervan overtuigd dat dit door Katja komt, ze zal jou ook goed helpen, probeer hier positief in te staan! Hoop dat je follikels morgen mooi gegroeid zijn, zodat je deze week de punctie krijgt, duim voor je!!! Ik weet niet wanneer je weer naar Katja gaat, maar zou je alsjeblieft niet willen vertellen dat ik zwanger ben? Ik ga donderdag weer naar haar toe en wil dit graag persoonlijk zeggen... maar dat zul je wel snappen!!! Ik bel dinsdag de kliniek op, dan is het ook mijn officiële testdag!

Hoe voel je je nu, heb je nog steeds last van hoofdpijn en vermoeidheid???

 

Maris, fijn dat je een goede dag hebt vandaag, houden zo!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie begrip, en zal dinsdag zekers niets vertellen tegen Katja! My lips are sealed hihi

Ik denk ook dat de mooie groei van mijn follikels is gestimuleerd door Katja, vind het ook jammer dat ik tussen de FM's geen afspraak meer met haar heb. Morgen meer nieuwe meting

Oh ja de FKT is morgen telefonisch niet bereikbaar dus je moet nog even wachten tot dinsdag met bellen.

 

Vandaag gaat het opzich prima, ware het niet dat ik zojuist te horen heb gekregen dat die schoonzus van mij een tweeling krijgt. Heb wel over haar verteld, zij was degene die een positieve test onder mijn neus drukte van: IK ben zwanger!!!

Kan het niet echt verkroppen.

Verder net wezen fietsen, maar dat voelde ik wel hoor. Pfff best wel last van mijn buik. Maar dat ik een goed teken zeggen we dan! haha

 

Maris, veel plezier bij je neef en fijn dat je je beter voelt. En je mag hier altijd komen klagen hoor!! :-)

 

Eva, hoe is het nu met jou? Al last van die hormonsters ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lisette, wat een geweldig nieuws!!! Van harte gefeliciteerd! :icon_flower:

Bijzonder is dat je het wist, he??

 

 

Nu zijn we aan de beurt, Eve, toch?. ;) Maris en Lisette gaven ons een goed voorbeeld. )))

Als ik lees dat iemand van dit forum, of andere forums (ook Russische) zwanger is geraakt door IVF \ICSI dan geeft het me ook een goede hoop dat dit ook bij me kan! Elk geval is bijzonder, is een wondertje, is een niet gemakkelijke weg naar je droom en je weet door deze positieve ervaringen dat deze wonders bestaan. )

 

Bij mij gaat het goed, meestal heb ik geen last van hormonen, ten minstens tot nu toe geen last gehad… Morgen is een afspraak, ik ben benieuwd of ik deze keer voldoende follikels heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd Eva, nu wij!!

 

Morgen heb ik ook mijn FM, hoop dat jij ook een mooi aantal follikels gaat krijgen!

Sinds vanmiddag steken links onderin de buik, voelt ook een beetje warm aan. Weet niet zo goed of het nu de eierstok of mijn darm is.

Zelfs hoesten doet zeer. hoop dat het morgen beter gaat en dat de echo er goed uitziet. Zal het er dan wel over hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eve, dat heb je inderdaad verteld van je schoonzus.... je moet het ook wel van dichtbij meemaken zeg.... eerst je zus, nu je schoonzus een tweeling.... pfffff.... hopelijk kun jij binnenkort ook met goed nieuws komen bij hen!!!! Heb je ook een vol gevoel in je buik? Dat had ik ook en kwam van de opgezette eierstokken... na de punctie heb je er geen last meer van, maar daar heb je nu weinig aan hè! Duim voor je dat je vandaag veel mooie grote follikels hebt en deze week de punctie hebt!!!!

 

@Eva, thanx voor je felicitatie!

Wat fijn dat je geen last van de hormonen hebt, ben benieuwd hoeveel follikels ze bij je zien, duim ook voor jou!!!!

Jullie zullen elkaar nog wel tegenkomen daar... zo druk zal het op K'dag toch niet zijn lijkt me.... komisch lijkt me dat dat je elkaar niet kent en zonder dat je het weet naast elkaar zit ofzo....

 

@Maris, fijn dat 't een leuk feestje was!!!

 

Allemaal een fijne K'dag, gaan jullie nog leuke dingen doen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemiddag!!

 

wat is het toch heerlijk in de achtertuin.

Had me helemaal ingesteld op woensdag de punctie, maar moet nog ff doorspuiten en woensdag weer meten.

1-tje was 18 de rest nog 14mm.

Haastige spoed is zelden goed zeggen we dan maar. Morgen weer naar katja en hopen dat ze de kleintjes nog even kan helpen groeien!!

Verder veel last van mijn buik, maar hoort erbij.

 

Eva hoe was jou meting? en moet je woensdag weer terug, stel je voor dat we vrijdag samen de punctie zouden hebben....

 

Liesjuh, hoe was het gisterenavond bij je familie? Was allemaal door het dolle heen!!!

 

Maris, al een beetje bijgekomen van je visitiebezoekje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja hoor ben helemaal bijgekomen en voel me vandaag weer goed dus het gaat de goede kant op hier nu de rug nog haha

 

Maar een meting extra is nooit verkeerd meid als ze niet rijp zijn heb je er ook niks aan dus laat ze nog mooi even groeien.

En ja wie weet hebben jullie vrijdag samen de punctie dan lig je wel samen in de kamer voor en na de punctie.

Maar jeetje nu krijgt je schoonzus ook nog een tweeling dat komt hard aan zeker. Tenminste mijn schoonzus is volgende week uitgerekend en ik heb vanaf dat wij wisten dat zij zwanger was afstand genomen van hun uit zelfbescherming nou moet ik zeggen dat ze dat mij niet in dank hebben afgenomen want zij heeft mij sinds dat ik zwanger ben compleet genegeerd omdta zij totaal geen begrip voor de situatie hebben van ons, maar ja als je zelf na 1 maand al zwanger bent kun je je soms ook moeilijk inleven in iemand die al 5 jaar bezig is voor een wondertje maar goed ie mensen hou je toch en als zij niet tegen mij willen praten om die reden zegt dat eer over hun dan over mij denk ik dan maar.

 

Maar goed jij hoeft niet heel lang zo tegen die buik aan t ekijken hoor want met een paar weken kijk je lekker naar die van jezelf

 

Eva hoe is het bij jou gegaan?

 

Hier verder weinig nieuws we krijgen zo visite van mijn schoonzus en zwager met de 3 kids dus wel even gezellig we gaan heerlijk buiten zitten met dit prachtige weer mooier kan niet ja ik word er in elk geval vrolijk van.

 

Oh ja we gisteren wel bij de neef van mijn vriend een badje met onderstel gekregen en de flessenwarmer en 3 nieuwe rompertjes. Zij hebben het toch niet meer nodig en wij zijn er heel blij mee hoeven we dat ook niet te kopen haha

Verder ga ik donderdag weer voor 1 dagje proberen te werken en als dat wil begin ik vanaf volgende week weer voor 2 dagen voorlopig kijken hoe dat gaat.

En vandaag over een week weten of we een zoon of een dochter krijgen (haha klinkt wel heel erg leuk) ik kan niet wachten ben zo benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

 

Elk keer zie ik hetzelfde - als mensen iets zelf nooit hebben meegemaakt, vaak hebben ze daar ook geen begrip. Ik lees soms verhalen dat vrindschappen of familieverbanden kapot gaan als een paar bezig is met IVF. Het is triest maar we kunnen daar niks aan doen.

De enige, wie in deze situatie meeleeft, is mijn moeder. De andere proberen wat begrip te tonen, maar… te oppervlakkig maar mijn gevoel. Ik denk soms hoe ik zou reageren in zulke situatie als IVF niet ik maar bijvoorbeeld mijn vriendin zou moesten ondergaan.

 

@ Lisette, wat gelukkig moeten jullie zijn op dit moment! Hebben jullie dit nieuws aan jullie omgeving al verteld? Stel dat alle twee emmy’s gaan groeien?! ;)))

 

@Maris, zoooo, je voelt je al stuk beter. Dat is een goed nieuws! De meest vervellende weken heb je al overleefd ))

 

@Eve, Jammer dat je last van je buik hebt, maaja, dat is voor een goed doel, toch. Met een positieve test zul je dit snel vergeten! Hoeveel follikels heb je in totaal? Jammer allen dat ze niet gelijk groeien. Hoop dat op woensdag heb je meer die boven 18mm zijn.

 

Vandaag had ik FM en alles zag er goed uit. Ik heb in totaal 10 follikels maar die zijn nog te klein om iets te zeggen (minder dan 9 mm). Maar goed, ik heb maar alleen 5 dagen gespoten, woensdag heb ik een afspraak. Ik denk nog niet dat ik op vrijdag klaar ben voor een punctie, het is nog te vroeg. Als alles goed gaat verwacht ik een punctie ergens volgende week.

 

Wat een heerlijke weer de laatste tijd!!! Mijn tuin staat vol van bloemen het is zooo mooie.

 

Fijne dag avond allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eva voor jou dus nog even verder spuiten maar ach er groeien toch wel 10 mooie follikels.

En ja het weer is heerlijk we hadden vanmiddag visite en hebben heerlijk buiten gezeten dit is het mooiste weer wat er kan zijn mijn ouders kwamen ook nog even op de fiets langs dus we hebben ons portie wel weer gehad voor vandaag haha.

Ja en dat onbegrip sommige mensen kunnen zich gewoon niet inleven in een ander wij hebben ook nooit geen steun gehad van mijn schoonfamilie op de zus van mijn vriend na en nu ik zwanger ben doet mijn schoonmoeder ineens of ze al die jaren een grote steun is geweest voor ons en staat in eens wekelijks op de stoep hier terwijl je ze anders nog niet eens 1x in de maand zag maar ach gelukkig is ze wel blij dat we zwanger zijn en de rest tja ik laat haar maar praten ik ga er geen energie in steken om er tegen in te gaan.

 

Ja Lisette hoe reageerde de familie?

 

Hier inderdaad echt weer een goede dag gehad dus ik ben er blij mee en bekijk het wel per dag hoe het gaat.

Morgen gelukkig wel weer naar de fysio kijken wat die kan doen en ik denk dat ik de kapper maar eens bel morgen word wel weer een keer tijd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

 

Eva, wat een mooi aantal, nu maar goed laten groeien!!! Het begin in er.

Bij de vorige meting telde ze er ongeveer 14, dacht dat ik er nu een stuk minder zag. Maar volgens O.huis zaten er genoeg en moest ik me niet druk maken. Het enige wat ik nog nodig had is geduld! haha

Moet ook eerlijk zijn dat ik er vandaag wel een beetje moe van ben.. Ogen hangen op half elf en het is nog maar 7 uur ;)

 

Maris, fijn dat je vandaag weer een betere dag hebt gehad. Volhouden zo en hoop dat het ook blijft, die stijgende lijn.

 

Kan mijn positiviteit moelijk vinden vandaag, E. is werken en zit hier een beetje mijn tijd te verdoen. Veel buikpijn!

Morgen weer werken en naar Katja, dus gaat de dag weer wat sneller voorbij.

Nu lekker even onder de douche, mezelf weer even onder handen nemen, scrubje enz. Hoop dat ik er van op knap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kun je soms hebben zo'n dip dag heb ik er genoeg van gehad hoor de laatste tijd.

Veel plezier met je scrubje enz haha

 

Ik heb net met het eten mijn hand verbrand jeetje wat kan dat zeer doen. Ik had het vergiet vast en mijn vriend gooide iets te hard het hete water in het vergiet waardoor het erover heen ging over mijn linker hand en ik kan zeggen ik word er niet blij van op dit moment ach komt ook wel weer goed maar word er wel een beetje chagie van.

 

Fijne avond allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eve, balen voor je dat je nog tot woensdag door moet spuiten, je hebt al last van de buik..... maar hopelijk is het woensdag helemaal goed en krijg je vrijdag je punctie!

Je zit effe in een dipje lees ik.... effe lekker douchen, scrubje, je weet wel hoe je jezelf weer kunt opfleuren zie ik... hahaha.... groot gelijk!!! Succes morgen bij Katja!

 

@Maris, nu weer je hand verbrand... 't gaat lekker met je de laatste tijd! Heb je er een goede zalf opgedaan? Wil nog wel eens helpen....

Ben zo blij voor je dat je je iets beter voelt, hoop echt dat het doorzet!!!

 

@Eva, wat fijn dat je 10 follikels hebt, hopelijk groeien ze goed, succes woensdag bij de meting!

 

Ben blij dat ik even rustig zit nu.... pffff... wat een dag! We zijn vanmorgen het centrum ingeweest, maar was niet zoveel te doen, viel tegen!

Vanmiddag zijn we naar het tuincentrum geweest en hebben planten gekocht, vanmiddag hele middag buiten aan het werk geweest, de tuin ziet er nu echt tiptop uit, ben blij dat het bijna helemaal af is! Er moet nog een hek of iets komen, zodat het echt helemaal afgesloten is, maar als die er is is het echt klaar!

Isa heeft heerlijk buiten gespeeld, geniet echt van de nieuwe tuin!!!

Morgen moet ik om 7.15 uur de deur al uit, zal even wennen zijn, mijn stage begint morgen!!! Lang geleden dat ik naar m'n werk moest.... maar heb er wel veel zin in!!!

Zal morgen de kliniek ook bellen over de uitslag, ben benieuwd met hoeveel weken ik de eerste echo krijg.... Maris, wanneer kreeg jij de echo???

Gisteravond was erg bijzonder, iedereen is erg blij voor ons! Ze zijn vooral ook benieuwd of het een één- of tweeling wordt.... afwachten maar.....

Maris, bij jou hadden ze er ook twee teruggeplaatst, je bent nu zwanger van één. Heb je dan een bloeding gehad van het ene vruchtje wat is afgestorven of hoeft dat niet? Ik heb namelijk geen bloeding gehad en vroeg het me af....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk dat ze allemaal zo blij zijn en natuurlijk zijn ze benieuwd of het er 1 of 2 zijn waren wij ook.

En bij ons waren het er ook 2 maar die 2de vruchtzak was leeg en met 11w was die vruchtzak nog steeds te zien maar ze zeiden mij dat dat vanzelf oploste en dat je daar echt geen bloeding voor hoeft te krijgen ik zou me daar ook helemaal niet druk om gaan maken als het er 1 blijkt te zijn dat lost zich vanzelf wel op.

Wij zijn nu achteraf wel blij dat het er maar 1 is moet je nagaan hoe ik mij dan gevoeld zou hebben ik heb nu al 2x in het zh gelegen bij 1 haha.

 

Ik heb in Hengelo officiele eerste echo pas bij 8 weken gehad, maar ik had er toen al 2 gehad in Enschede bij 6 en 7 weken.

In Hengelo rekenen ze vanaf de tp en niet vanaf de punctie zoals het hoort voor de eerste echo en dan kijken ze bij de echo hoever als je bent.

Maar stel je niet te veel voor van de echo daar want dat doen ze op het apparaat van de fm en is heel onduidelijk maar goed als het hartje maar klopt is het goed en dat was bij ons wel heel duidelijk te zien.

Bij 9w krijg je toch een echo in Enschede die is veel mooier en duidelijker.

 

Succes met stage morgen zal inderdaad wel even wennen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

voel me gelukkig iets beter, zo lekker onder de wol en hopen op een betere dag morgen!

 

Maris, hoe is het met je hand? Hoop dat je er nog zoveel last van hebt. Is eindelijk je misselijkheid iets minder geworden, krijg je dit!!!!

 

Liesjuh, heel veel succes morgen op je eerst stagedag. Spannend hoor :-) Ben benieuwd wanneer je de echo gaat krijgen. Zou rot zijn als je zolang moet wachten als wat maris schrijft. Maar het vast helemaal goed en voor je het weet mag je lekker shoppen voor een nieuwe garderobe hihi

 

Welterusten allemaal....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben zo vreselijk boos op dit moment!!

E. belde net op van zijn werk(heeft middagdienst) Als we vrijdag de punctie hebben kan hij de donderdagnacht geen vrij krijgen.

Er zijn al te veel mensen vrij en niemand wil voor hem invallen. Nou proberen ze wel wat te regelen maar ze verwachten dat hij gewoon binnenkomt donderdagavond en als er geen werk meer is mag hij naar huis.

Het is toch niet te geloven, zijn baas heeft potverdomme zelf in het traject gezeten!!!! Je kunt toch niet verwachten dat iemand eerst een volledige nacht draait en dan zn vrouw op gaat halen om door te gaan voor de punctie???????? Waar haalt hij het vandaan. Ze zetten godverdomme de boel maar stop!

 

Voelde me eindelijk weer iets beter, Katja heeft me goed gedaan, weer lekker rustig. Nou heeft nog geen 2 uur geduurd. Zit hier nu te janken als een klein kind.

 

FF een ego berichtje van mij....nu eerst even afkoelen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden