Jump to content
Sign in to follow this  
hildever

Monumentje

Recommended Posts

Monument geschilderd door een vriendin.

[ATTACH=CONFIG]4887[/ATTACH]

Wow wat mooi heel speciaal altijd in jullie hart

Heel veel sterkte

Liefs

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Helaas wacht ik nog steeds op een positieve ovulatietest zodat ik weet wanneer ik ga menstrueren en dus met de medicatie ga beginnen... Duurt lang! 
    • @Johanna82  Nu met zn alle als een malle voor @Roza91 duimen, dat zij door mag in hasr traject. Dat kan niet anders dan goed gaan. 
    • @Hopefulnessja, weer samen! Leuk hoor! Bijzonder ook! ❤️ Dus 26 okt Djenna weer echo, ik 29 okt Nipt en Hopefulness op 6 Nov. Leuk!  En is er al meer bekend over jouw traject nu, @Roza91? 
    • @Bambi85 het maakt mij de eerste keer ook heel onzeker, maar de herkenning is wel heel fijn. Trek je gewoon terug als het niet goed voelt he? Maar het is wel fijn om te weten dat je niet de enige bent ook al lijkt dat om je heen vaak wel zo... probeer nog hoop te houden, liefs
    • Ok, vrijdag echo dan @Kiona77 dan zullen ze vrijdag ook wel het plan van aanpak toelichten denk ik? Denk dat je dan moet prikken tot je volgende eisprong, die ze dan nu goed kunnen reguleren omdat ze precies weten wanneer je deze hebt gehad. Zal er wellicht mee te maken hebben dat je nu nog net vergoed krijgt, als behandeling dan al gestart is dan wordt die vergoed tot alles op en klaar is. Slimme zet wel van ze, het geeft jou mooi een nieuwe kans. Snap ik ja, dat je dat vond tegenvallen, 1 bevruchting is wel weinig uit 5 eitjes. Dacht dat 60% bevruchting gangbaar was, dus dan zou je 2 of 3 verwachten bij 5 eitjes. Maar aan de andere kant heb je maar eentje nodig natuurlijk, alleen geeft het iets meer kans als je wat meer hebt. Zeker als je met donorzaad werkt, dan zou je toch echt meer verwachten. Ik had ook altijd minder eitjes dan dat ze vooraf telden. Bij start IVF poging had ik dan een stuk of 8 follikels, maar uiteindelijk bleef ik met 3, 4 eitjes over. Bij mij groeiden er dan 1 of 2 heel hard en de rest ging niet goed mee. Bij de punctie haalden ze dan wel alle wat grotere eruit en ik heb ook een rijp eitje gehad in een follikel van maar 12 mm. Het viel mij ook iedere keer tegen. Ik kreeg te horen dat mijn kindje was overleden toen ik bijna 14 weken was. Had de week ervoor nog een vluchtige echo gehad en toen nog een kloppend hartje gezien. Ik was doorverwezen naar het ziekenhuis en ging gewoon naar de intake, echo en daarna bespreking eerste 3 maanden. Had er niks van gemerkt, geen buikpijn, geen bloedverlies, was voor het eerst niet zenuwachtig voor die echo en de klap kwam keihard binnen toen ze geen hartje kon vinden...... Dit mag je niet thuis ondergaan en moet je voor naar het ziekenhuis. Omdat ik niet wilde wachten met zo'n zwaard boven mijn hoofd heb ik gekozen het op te laten wekken. Ik ben dus ook echt bevallen van een heel klein kindje, in totaal duurde het bijna 4 uur voordat hij er was en dat was gelukkig snel, want zoiets kan ook een dag duren had ik vernomen. Mijn zoontje heb ik mee naar huis genomen en hij is begraven in de tuin. Zondag kreeg ik nog een mailtje van Blokker, daar had ik me aangemeld voor zo'n zwangerschapsdoos. 20 Weken, gefeliciteerd.... Kwam ook ff binnen en was weer heel confronterend ook, had me al uitgeschreven voor alle zwanger nieuwsbrieven, maar was er blijkbaar toch eentje vergeten.
  • Topics

Important Information

Terms of Use