Jump to content
Sign in to follow this  
sandra

borstpomp advies gevraagd

Recommended Posts

ben op onderzoek wat voor borstpomp ik het beste kan aanschaffen, heb bij mijn vorige 2 kindjes geen borstvoeding gegeven maar ben dit nu wel van plan

dit word wel mijn laatste keer

ben dus op zoek naar een goede en makkelijk te gebruiken borstpomp

wat raden jullie aan of af eb wie heeft er nog een goedkoop exemplaar over?

Mij werd het afgeraden om het voor de geboorte al aan te schaffen omdat je niet weet hoe het gaat lopen het kan namelijk ook altijd dat je helemaal geen borstvoeding mag geven of zoals bij mij dat het niet kan dan zit jij met een dure pomp voor niks.

Misschien is het dan wat om er eerst tegen die tijd er 1 te huren dat hebben wij ook gedaan en toen bleek dat het niet op gang kwam moest ik er mee stoppen en kon de pomp gewoon weer terug.

Je koopt dan alleen de opzetstukken daar heb ik er overigens nog 1 van liggen van de medela die mag je van mij overnemen heb ik 3x gebruikt

Mijn kraamhulp raadde ook de medela aan verder geen ervaringen met andere

Ik wil je natuurlijk niet van het idee afhelpen begrijp me niet verkeerd maar het si een dure aankoop

Succes

Kraam wees mij net op een keuzewijzer op de site van me.dela, zelf nog niet opgekeken dus weet niet of het wat is. Maar idd: pas aanschaffen als je beter weet hoe en wat. Loopt de bv, hoe lang wil je het blijven doen etc. Ik ga zelf bijv (waarschijnlijk) niet langer dan een half jaar bv geven en ik werk in die periode nog niet of parttime. Dan heb je een andere 'kolf' behoefte dan wanneer je fulltime werkt en een jaar bv wilt gaan geven.

Ik heb de medela swing dat is een enkele elektrische. Superding! Wel online besteld, scheelde 30 euro. Wilde ivm hygiëne geen 2ehands

Maar idd eerst wachten of het wel 'loopt' anders is het zonde van je centen

dacht zelf een handpomp omdat ik denk dat een electrische te duur

wil alleen kolven als ik echt niet anders kan en anders over op flesvoeding, dit hebben mijn dochters ook gehad en net zo goed,

wil alleen het gevoel graag ervaren, had na de geboorte van mijn 2e kindje spijt dat ik het niet geprobeerd had

iedereen tot nu toe bedankt voor de reactie, was al op marktplaats aan het kijken geweest, maar nog niks gekocht heb nog even de tijd om me te orienteren

henne hoorde toevallig deze week via via dat het bij jullie ook eindelijk gelukt is

heb vaak je verhalen mee gelezen

van harte gefeliciteerd met je zoontje

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Hoi meiden,  Heeft er iemand nog wat plekjes over naar Gonal en Meriofertis? ❣️❣️❣️❣️
    • Ohh, dan lopen we echt bijna gelijk @Onzefamilie dit is gewoon meant to be! Als ik de 1e ongesteld wordt, dan moet ik op de 12e de echo doen, de 13e bevruchten ze dan de eitjes en de 18e tp. Als het de 31e komt dan alles een dag eerder waarschijnlijk. Eea is ook afhankelijk van de echo, ze zeiden dat na de echo de data mss nog een of 2 dagen bijgesteld konden worden. Moet dan op de eerste dag weer met de Estrofem beginnen, de poezenbollen en Duphaston volgt dan na de echo, dan krijg ik de rest van het protocol. Zwangerschapstest dan op 2 juli. Er gaat wel vliegverkeer naar Letland, maar momenteel is het alleen nog dat je een goede reden moet hebben daarheen te gaan. Alleen de buurlanden mogen zo er in. Ik hoop en bid dat het deze keer dan wel gaat lukken.... Spannende tijd nu voor jou ook Onzefamilie... Zou mooi zijn, de 15e, kun je eerst nog onbezorgd de verjaardag van jullie zoon vieren. En dan daarna rust pakken. Dat ga ik deze keer dus ook veel meer doen dan alle andere keren. Ik zorg dat alles in kannen en kruiken is hier, dat ik 2 weken lang niet veel hoef te doen. De clinic zei ook dat dat moest, 2 weken rustig aan doen en niet zwaar tillen. Terwijl hier in NL zeggen ze dat je gewoon alles mag. Maar, zou gewoon vragen idd Onzefamilie, of dat kwaad kan, de 15e. Fingers crossed voor ons allemaal.... 🤞🍀  
    • @Kitje   Wat goed nieuws, zo blij voor je.. nou dan lopen jij en ik gelijk. Wat geweldig, duimen dat vliegverkeer open gaat. Ja dan is het destiny.   Nou mag pas 8 juni echo en dan hopenlijk beginnen  met de amazing poezenbollen... ze zeiden dan als alles goed erui ziet. Dat ze week later terug plaatsen ligt aan de slijmlaag in mijn baarmoeder.  Dus hoop 15de want 13 en 14 vieren we onze zoon  zijn 4De verjaardag.    Ik ga gewoon vragen of dat kwaad kan.  @marsukar, pas goed op jezelf en als je in bezit ben van een yoga bal raad ik aan dan lekker voorzichtig schommelen. Dat helpt voor de bloedtoevoer en helpt de  placenta kracht te geven.   Fijn weekend pinksteren
    • Ja, spannend, ik hoop het ook. Komende week zou er meer duidelijk worden volgens mijn contactpersoon. Ze houdt me goed op de hoogte. De timing is perfect dit keer, want precies in die week ben ik alleen thuis waarschijnlijk. En kan ik gewoon gaan zonder dat ik hoef uit te leggen waarom ik een paar dagen weg ben. Volgens mijn contactpersoon is het destiny en moet het gewoon goed komen. Fijn dat het goed gaat met jou @Marsukar dan ook niet druk maken hoor, anders zouden ze dat niet gezegd hebben. Enige nadeel met laagliggende placenta is dat het eventueel voor de opening zou kunnen schuiven en dan zou je een keizersnede moeten ondergaan als dat zo is. Als er iets mis zou zijn, dan hadden ze dat wel gezegd ook, gewoon lekker op je gevoel blijven gaan, dat is meestal wel juist. En naarmate ze groter wordt, en sterker, ga je haar meer voelen. Over een paar weekjes dan mopper je als ze weer eens tegen een rib heeft geschopt, of als je een nacht wakker hebt gelegen omdat ze de hele nacht druk bezig is geweest... 😂 Want vaak worden zij druk als jij wil slapen..... Ook als je rustig ligt voel je alles beter natuurlijk, dat scheelt ook. Nou, fijn weekend voor iedereen, het wordt prachtig weer! Lekker genieten ervan. Groetjes
  • Topics

Important Information

Terms of Use