Ga naar inhoud

Wachtbankje januari 2014


Emmiline

Aanbevolen Berichten

He Emmi, wat k*t, kan er niets anders van maken. ik weet niet of WD12 misschien toch nog te vroeg is. Want vanuit het ziekenhuis (fertiliteits afdeling) gaven ze echt aan dat ik zelfs 16 dagen moest wachten met testen. In ieder geval een hele dikke knuffel van mijn kant.

Heb je nu nog 2 cryo's? als ik het goed tel in je handtekening. hoop dat je snel verder kan!!!

 

Ik durf gewoon niet te testen... of zelfs niet naar het toilet te gaan, bang dat ik ongesteld ben. Maar heb ook allemaal rare kwaaltjes en vind het heel confronterend; zoals moe, misselijk, maagzuur en had ik voorheen alleen in de zwangerschap. Maar weet niet of het niet te vroeg is om dit te voelen.

Dus ik probeer het toch nog langer vol te houden, misschien dus ook wel om de teleurstelling uit te stellen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hallo meiden,

 

Mag ik meeschrijven?? fijn om zo de tijd door te komen.

Ik heb 7 jan. een tp gehad, dit is onze tweede poging. We hebben er nog 5 in de vriezer, dat geeft fijn gevoel, al hadden we vorige keer er 3 in de vriezer wat niet goed is ontdooid...

De eerste wachtweek ging wel snel, na de punctie al best veel buikpijn. Ik had 11 eicellen, waarvan er 8 bevrucht waren. Vorige keer had ik er 19 en waren er 18 bevrucht. Dus nu minder gespoten en dus minder eitjes.

Heb een onwijs opgeblazen buik en mijn hele buik doet ook zeer vooral bovenin, onder mijn ribben. Dus lekker rustig aan.

Wij mogen pas 18 dagen na punctie testen, dat is voor mij woensdag. jullie?

 

Ik ga nog even teruglezen hoe het allemaal met jullie gaat en is gegaan....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden. Ik heb maandag mijn vierde cryo teruggekregen in natuurlijke cyclus. Op dag drie had ik wat bruin slijmverlies, raar hè. Was ook gelijk weer weg. Wie herkent dit? Hoop dat ik met jullie mee mag kletsen. Groetjes

Spannend! Innestelingsbloeding?

Sterkte met de wachtweken! Hopelijk volgt er nu een mooie positieve test!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

 

Mag ik meeschrijven?? fijn om zo de tijd door te komen.

Ik heb 7 jan. een tp gehad, dit is onze tweede poging. We hebben er nog 5 in de vriezer, dat geeft fijn gevoel, al hadden we vorige keer er 3 in de vriezer wat niet goed is ontdooid...

De eerste wachtweek ging wel snel, na de punctie al best veel buikpijn. Ik had 11 eicellen, waarvan er 8 bevrucht waren. Vorige keer had ik er 19 en waren er 18 bevrucht. Dus nu minder gespoten en dus minder eitjes.

Heb een onwijs opgeblazen buik en mijn hele buik doet ook zeer vooral bovenin, onder mijn ribben. Dus lekker rustig aan.

Wij mogen pas 18 dagen na punctie testen, dat is voor mij woensdag. jullie?

 

Ik ga nog even teruglezen hoe het allemaal met jullie gaat en is gegaan....

Welkom! 18 bevrucht!!! Wow!! Maar deze poging dus nog 5 in de vriezer. Gek hé, die hoeveelheden zeggen eigenlijk helemaal niet zoveel. Wat er uiteindelijk ingevroren kan worden is zo verschillend!

Op naar de positieve test!! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nanny, dank je voor je reactie! Jij twee kindjes via icsi zie ik, mooi hoor :-) Waren dit bij jou verse pogingen of cryo's?Ik had 5 cryo's via mijn icsi poging, nu bezig me de vierde. Ik vond het zo vroeg voor een innestelingsbloeding en het was echt maar 1 veeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlindermama hoe gaat het bij jou?

 

Ik heb vandaag de punctie gehad en er zijn 7 follikels aangeprikt en 7 eicellen gevonden, dus ik ben heel blij..

Zaterdag krijgen we telefoon of er bevruchtingen zijn en of er een terugplaatsing komt.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mama2009, natuurlijk mag je met ons meeschrijven! Denk je dat je kunt wachten tot woensdag voordat je gaat testen?

 

Vlinder31, spannend ook voor jou! Herken het zelf niet zo vroeg om wat bruin slijmverlies zo vroeg. Meestal wel wat later in de wachtweken, maar dat wil dan vaak een menstruatie zijn die op gang gaat komen.

 

Lisselotje, ik duim voor je dat ze alle 7 mooi bevrucht raken en een mooie set kan invriezen.

 

Met mij gaat het wel redelijk, heb geen bloedverlies, helemaal niets. Maar probeer nog steeds pas op zondag te testen. Vandaag is WD14. Ik ben alleen zo bang nu dat de utrogestan mijn menstruatie tegenhoudt en ik zondag alsnog negatief test. Hoewel ik toch ook wel kleine symptomen heb. Ik kan heel moeilijk met de spanning overweg en alles wat er in mijn buik gebeurd. Mijn man zegt heel simpel dat we het wel zullen zien. Is voor hem ook moeilijk, maar ik voel wel vanalles lichamelijk en geestelijk...

Ik laat het jullie snel weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en ook nieuw in de wereld van IVF/isci etc....

Vandaag ben ik jarig, 43 geworden en ik zit in mijn 9 e wachtdag..... Ik voel me raar, verdrietig, gespannen, ik denk dat ik ongesteld ga worden en dan ohhhh misschien toch niet?? Ik heb 5 Jan een punctie gehad en daar kwamen 11 eitjes uit waarvan er 8 bevrucht zijn. Ik weet niet of ze ingevroren kunnen worden. Dit was mijn eerste en tevens laatste kans, ik ben te oud geworden....

Ik wou even delen met vrouwen die nu hetzelfde meemaken

Dank daarvoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat ik mee mag doen :).

 

Vlindermama, ik denk niet dat ik kan wachten en denk dat ik zondag ga testen. Vorige keer verloor ik dag 10 (dat is vandaag) in avond al bruin bloed en dag erna veel meer. Dus... spannend. Jij zondag testen? Kun je bij een terugplaatsing van een cryp niet eerder testen?

Ik heb een hele zere opgeblazen buik. Herkennen jullie dit?

 

kiki, welkom ik ben ook nieuw.. spannend allemaal. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, hopelijk wordt het een mooi jaar. Wanneer hoor je of er wat in de vriezer kan?

 

lisselotje wat een goede score zeg!!! morgen spannende dag dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kiki, allereerst gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad. Hoeveel embryo's heb je terug laten plaatsen? En ik duim met je mee dat je nog wat cryo's hebt, maar natuurlijk meer voor een zwangerschap uit deze terugplaatsing!

 

Lisselotje, hou je ons op de hoogte? Hoe laat krijg je iets te horen? En succes natuurlijk!

 

Mama2009, weet niet of testen eerder kan bij cryo. Dit is onze eerste cryo en ziekenhuis zei gewoon 16 dagen na tp. En dat is zondag. Ik had de laatste keer bij verse tp op wd 10/11 ook al oud bloedverlies. Nu helemaal niets, dus lijkt wel goed, maar durf nog niet teveel te hopen. Maar bij eerste (enige) zwangerschap van Chloë* (op natuurlijke manier) dacht ik dat ik ongesteld was geworden, pas na 4 dagen dat het niet echt doorzette had ik een test gedaan en bleek gewoon zwanger! Het kan dus allemaal...

 

Vlinder31, misschien innesteling? Denk dat menstruatie wel heel vroeg is...

 

Ik duim voor goed nieuws bij iedereen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlindermama, ik wil je heel veel.succes wensen en hoop op een positieve test voor jullie!wat.mogen jullie pas laat testen in de meeste ziekenhuizen is het na een cryo tp op dag 12 of dag 14! Ik test altijd eerder ;)

Ik blijf je volgen en hopelijk krijgt chloë snel een broertje ot zusje over wie zij kan waken.

zag net trouwens dat Chloë 25juli geboren. Onze mooie dochter * toevallig ook!

 

liefs Bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor jullie felicitaties en hart onder de riem!

Donderdag 23 ste is de grote uitslag dag, bloedtest en horen we hoeveel cryos er zijn.

Ik voel me al weer wat beter, emotioneel gezien, fysiek is het zwaar, hoofdpijn, zware rug, af en toe misselijk en slechter slapen iig vroeg wakker en hele dag moe.

Ik heb weer hoop ! Probeer de moed er in te houden en duim voor jullie allen mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon niet meer wachten en moest het weten, maar helaas... Niet zwanger was de boodschap op de test. Dus nu ook direct gestopt met medicatie en laat die menstruatie maar komen, dan kunnen we verder voor een volgende tp.

 

Lieve Bianca, 25 juli zal nooit meer hetzelfde zijn... Maar ik weet zeker dat Chloë en Lente Loïse elkaar gevonden hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oneeeee he dat meen je niet!

Hoe kan dat nou ik had zulke goede hoop! Hopelijk gaat t een beetje met je? Hoe ben je er onder? Komt t verlies van Chloë nu dubbel naar boven? Want denk dat je na t verliezen van jullie mooie dochter nog veel liever een klein wondertje in jullie armen willen sluiten. want dat Lijkt me t aller moeilijkste.

ik wee zeker dat onze meiden meiden van boven naar ons kijken en trots zijn op hun mama's!

Nogmaals heel veel sterkte en een dikke knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve vlindermama,

 

Wat erg om te lezen dat deze poging mislukt is.

hebben jullie nog meer cryo's of gaan jullie nog een verse poging doen?

 

Heel veel sterkte......

 

Ik ben hyper vandaag. Ik zit nu ook officieel op het wachtbankje. Ik mag op 2 februari testen. Dus lekker veel afleiding zoeken. De eerste week lukt wel, want dan kan ik mooi bezig met de voorbereiding voor mijn dochter haar verjaardag. Die is 26 janauri jarig en die wil vrijdag uitdelen. Dus ik mag 32 cupcake ijsbergjes met penquins maken. En daarna ook nog haar verjaardagstaart met penquins. Voor de tweede week heb ik ook nog een taart staan om te maken voor een meisje uit mijn dochter haar klas. Gelukkig vind ik het erg leuk om te doen. Dat scheelt. En mij kennende zal ik vast wel eerder testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@vlindermama: sterkte!

@lisselotje: succes met wachten!!

 

 

Ik ben nog steeds aan het wachten op m'n menstruatie, die wil ook na 3 dagen stoppen met de hormonen niet loskomen😔

Gr Emm

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal!Ik ben nieuw hier en ik zit ook op het wachtbankje... ik doe de eerste keer ivf nu.. Ik zit nu op wachtdag 7 dus ik moet nog 7 dagen wachten met testen. Maar ik ben zo onrustig.. de dagen duren zooo lang..En de afgelopen dagen voelde ik elke keer een krampje, was ik een paar keer misselijk en een beetje zuur maar vandaag werd ik wakker met een verschrikkelijke hoofdpijn en nu voel ik helemaal nims meer... Beetje in paniek.. Maar ik wacht toch nog maar met testen.Groetjes tesss.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlindermama sterkte!

Liselotte welkom op het wachtbankje, spannend.

Emmeline, balen dat het niet doorzet of zou het nog iets anders kunnen betekenen?

Tesss. slopend deze weken he... succes!

 

Ik heb goed nieuws, tenminste ik ben voorzichtig heeeeeeel blij. Gisterochtend na heel veel twijfel toch 3 verschillende testen gedaan en bij allemaal 2 streepjes. Het was nog maar wachtdag 12, maar.. kan ik blij zijn?? Vanmorgen weer een positieve test in handen.

Ik durfde niet te testen, maar ik vond dat ik de waarheid onder ogen moest komen. kan het echt niet geloven. Het voelt alsof mijn ongi eraan komt... Mijn eerste positieve test na 3,5 jaaaaar ik had verwacht dat ik van alles zou gaan doen, maar we bleven heel rustig en keken elkaar maar aan.. zo onwerkelijk. Woensdag mag ik officieel testen. Vandaag even een clear blue halen en hopelijk woensdag bellen met goed nieuws. Ik heb nog veel buikpijn en daar ben ik wel bang voor.

 

Fijne dag dames!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was nog maar wachtdag 12, maar.. kan ik blij zijn?? Vanmorgen weer een positieve test in handen.

Ja hoor, gefeliciteerd!!!!

 

Ik testte altijd al vanaf wd 6 positief, dan kan het nog alle kanten op maar wd 12 vind ik super netjes hoor!!!

Je bent gewoon zwanger!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden