Jump to content

Uitgerekend juli/augustus 2015

eslief
 Share
Followers 6

Recommended Posts

Tnx lieverds.. ik ben net gebelt door de gyn hij vind wachten tot maandag niet verantwoord..ik moet vrijdag half 1 komen en als het verslechterd is word ik opgenomen en word de baby gehaald

Verstuurd vanaf mijn SM-C115 met Tapatalk

succes morgen XXX

• Replies 440
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dank je wel hope and faith is wel effe omschakelen thuis heb veel last gehad van kraamtranen mn zoon is erg lief zus zoentjes geven maar eenmaal aan de borst gaat ie uitproberen

Groetjes diana

Dank je wel hope and faith is wel effe omschakelen thuis heb veel last gehad van kraamtranen mn zoon is erg lief zus zoentjes geven maar eenmaal aan de borst gaat ie uitproberen

Groetjes diana

Hi Diana

kraamtranen heel normaal hoor, is ook zo bijzonder. En uitproberen? Wil hij een biertje ipv melk? X

Hè meiden! Hoe gaat t met jou @eslief? ? Hoop alles met jou en de kleine naar wens! Diana. .gefeliciteerd met je dochter alinde! Geniet met en van elkaar. Hoe gaat t met de anderen? Laatste loodjes nog wat vol te houden? Wij zijn 17 juli de trotse ouders geworden van een zoon en een dochter. Ivm hoge bloeddruk en te weinig groei ben ik ingeleid. Eerste vaginaal bevallen, tweede is spoed keizersnede geworden.

Heeft iemand haar misschien op fb? Het zou wel netjes zijn inderdaad om even een berichtje achter te laten aangezien jullie allemaal met haar meeleven.

Hallo meiden, ik ben 16 augustus bevallen van een zoon. Aangezien hij in het vruchtwater had gepoept zijn we naar het ziekenhuis gegaan. Dezelfde ochtend weer naar huis.

Hoe is het met jullie kleintjes Diana en Simha?

Eslief, maak me zorgen over je, hoop dat het goed gaat.

Groetjes Karin

Ik ben een stille meelezer (heb meegeschreven in het uitgerekend mei/juni topic) en heb met sommige van jullie (waaronder Eslief) wel eens op het wachtbankje gezeten. Maak me ook zorgen om haar.

@iedereen die bevallen is: gefeliciteerd!! Geniet van jullie wondertjes!

Ik lees hier ook soms mee om te kijken of er een berichtje is Van Eslief Ken haar van ziekenhuis Zwolle onderwerpDuurt nu wel lang voor ze een berichtje achter laat Hopelijk is alles goed met ze!!Jullie gefeliciteerd met de kindjes!!!

• 2 weeks later...

Ach meiden wat lief om te lezen dat jullie hebben meegeleefd!!de laatste weken van de zwangerschap waren erg heftig en met 4x per week ctg/controle en als het niet goed was zou ik diezelfde dag een keizersnede krijgen. Doordat ze achter liep in groei hebben ze het zo lang mogelijk proberen te rekken.

11 augustus om 1 min voor 11 is via een spoedkeizersnede onze dochter McKenna geboren! Ze was 44cm en woog 3025 gram:) het was niet zeker of ze gezond zou zijn en of ze zelfstandig kon ademen..maar wat waren we gelukkig en blij dat ze gezond en zonder hulp wist op te starten! Ze doet het super goed..helaas gaat het met mij nog steeds wat slechter.. ik heb langer in het ziekenhuis moeten blijven en moet nu nog 3x per week naar de gyn..mijn keizersnede lekt wondvocht en we hopen dat dit niet gaar ontsteken.. de verwachting is dat het nog wel een maand duurd voor de wond dicht is. Maar ondanks alles genieten we vollop van dit prachtige meisje

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Ow dat meen je! Wat k*t zeg. Krijg je nu iets voor de vocht in je buiken/overstimulatie? Je hoort natuurlijk altijd op meer embryo's maar het zijn toch weer 3 kansen 🙂 ga voor je duimen dat je snel opknapt en de terugplaatsing zult hebben.  
    • Hoi meiden., Bedankt voor jullie motiverende berichtjes. Het gaat alleen helaas niet zo lekker. Ik kom net terug uit het ziekenhuis. Heel het weekend al pijn in mijn buik, vocht vasthouden en kortademig. Bloedwaarden waren niet helemaal goed en ik heb veel vocht in mijn buik. Overstimulatiesyndroom. Van de 14 eicellen zijn er 3 goed bevrucht. Ik vind dat niet veel maar volgens de gynaecoloog is dit een goeie score met icsi. Deze week alleen geen terugplaatsing. Ik moet eerst herstellen. Volgende maand dan een terugplaatsing in mijn natuurlijke cyclus. Ik hoop met succes 🤞🏻. Liefs Loes 
    • Wat een mooie score Loes! Hopelijk vandaag net zo goed nieuws 🤞 Ik denk aan je!
    • @Loes1986 ik duim voor goed nieuws vandaag! 🤞🤞🤞
    • Hoi @Aslyn, dat klinkt niet dom want dat beloven ze echt. Maar let op! ze beloven een ZWANGERSCHAP en dat is niet je doel, je doel is een BABY en dat beloven ze NIET. Dus daar is de adder. Als je namelijk zwanger bent is het volgens hun gelukt en krijg je geen geld terug. Ook moet je je laten onderzoeken door hun doktoren en je precies houden aan de voorschriften om ervoor in aanmerking te komen. Verder is er ook een leeftijdsgrens op, voor zowel de eigen eitjes als eiceldonatie, waarvan de leeftijdsgrens voor eiceldonatie beduidend hoger ligt dan de eigen eitjes. Je zou dan binnen 3 IVF cycli (inclusief de cyro plaatsingen) zwanger moeten zijn. Er zijn ook klinieken die een combinate doen, dus bijvoorbeeld 1x met de eigen eitjes en 2x met donor eitjes. Ik heb in mijn zoektocht heeeeeeeeeeeeeel erg vreselijk veel gespeurd en uitgezocht op internet en ook deze kliniek heb ik benaderd, deze zit idd in Spanje, heeft meerdere vestigingen, het is een goede kliniek verder, een van de toppers wel. Er zijn bij mijn weten 2 klinieken die 100% garantie beloven, waarvan slechts eentje dus een LIVE BIRTH garandeerd, deze zit in Rusland. Zijn wel vooraanstaande klinieken en heb er ook contact mee gehad. Ze zetten heel slim de prijzen niet op de website, die kun je opvragen. Maar ik heb wel eea voor je aan info daarover, ik heb eind 2019 contact gehad met alle klinieken, ik heb me toen wel meer gericht op eiceldonatie. Van Bernabeu heb ik geen informatie over de prijs voor het garantieprogramma, maar het gewone programma met donoreitjes dus kost 6500 Euro PLUS nog alle kosten voor medicatie voor zowel donor als jou, invriezen van overgebleven embryo's en bewaren ervan, de kosten hiervoor zijn ongeveer 2000 euro en komen dus nog bovenop die 6500 Euro. Programma's met eigen eitjes zijn iets minder kostbaar uiteraard. Verder heeft Olga in Rusland (Sint Petersburg) een programma met garantie op een baby dus, een live birth. Ze gaven destijds 80% terug als het niet lukte, maar is nu dus 100%. Let wel op, je betaald dus het volledige bedrag ineens en als het dus in 1x lukt krijg je het (teveel) betaalde niet terug. En het kost veel geld! Met de eigen eitjes ben je daar al 'te laat' mee helaas voor dat garantie programma, want Olga hanteert voor de 35e verjaardag voor het gewone programma en PGT-A voor de 39e verjaardag voor een IVF programma met 3 IVF pogingen. PGT-A en 4 IVF pogingen kan tot de 41e verjaardag, dat ben jij nog niet dacht ik? Het kost wel 24.000 Euro.... Je kunt ook nog een 4 IVF pogingen doen met combinatie, 2x eigen eitjes en 2x donor eitjes, dit kan tot je 44e verjaardag. 25.000 Euro.... En een garantie voor een baby volledig donor eitjes kan tot je 49e verjaardag voor 3 IVF cycli kost ook 25.000 Euro. Bij alles komen er nog wel de kosten bij voor jouw medicatie, dat is niet inbegrepen in de prijs. Als je het geld hebt en ook echt kunt missen.... Ja, dan zou ik het doen. Als je er net als ik jaren voor moet sparen om zo'n bedrag te kunnen betalen.... Tja... Ik had het geld niet iig en voordat ik dat gespaard heb ben ik een jaar of 3-4 verder. Hier vind je informatie van Olga, het is wel een goede kliniek verder hoor, heb telefonisch contact gehad met deze kliniek eind 2019. https://olgafertilityclinic.com/en/prices/ Verder is deze site ook wel handig:  https://www.eggdonationfriends.com/ivf-refund-money-back-guarantee-programs/ Daar vind je ook heel veel info over money back garantie programma's en kun je met diverse klinieken in contact komen. Ze zijn wat meer gericht op eiceldonatie, maar al deze klinieken die erop staan die doen ook 'gewone' IVF behandelingen, is wellicht een handige site als je een buitenlandse behandeling overweegt. Dat zou ik dan wel eerst met je verzekering overleggen of het vergoed wordt, meestal wel, maar als de behandeling duurder is dan in NL (meestal niet) dan moet je het verschil bij betalen en uiteraard reis en verblijfkosten. Dus, als je voor zoiets gaat, dat kan hoor, kost je een bom duiten en vraag goed de garanties na! Ook goed navragen wat zij aan eisen hebben en of jij daar aan kunt voldoen. Want als je het niet precies volgens de regels doet of niet precies aan hun gezondheidsonderzoek voldoet dan vervalt de garantie.  
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use