Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
wish87

Vitaminen

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik ben nieuw hier en moet dus alles nog wat uitzoeken. Als je dit willen zal ik mij later eens voorstellen. Eerst de vraag die op mijn lippen brandt. Welke aanvullende vitaminen nemen jullie? Mijn man neemt nu al een tijdje selectamin en flixar. Die flixar is redelijk duur en een halfuur na het innemen begint zijn maag te keren en voelt hij zich enorm misselijk. Zijn hier dames die vitaminen kunnen aanraden. Het liefst één potje waar alles inzit!

Merci voor de raad!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
HalloIk ben nieuw hier en moet dus alles nog wat uitzoeken. Als je dit willen zal ik mij later eens voorstellen. Eerst de vraag die op mijn lippen brandt. Welke aanvullende vitaminen nemen jullie? Mijn man neemt nu al een tijdje selectamin en flixar. Die flixar is redelijk duur en een halfuur na het innemen begint zijn maag te keren en voelt hij zich enorm misselijk. Zijn hier dames die vitaminen kunnen aanraden. Het liefst één potje waar alles inzit! Merci voor de raad!
voor mijzelf neem ik multi zwanger van etos zit alles oin wat je nodig hebt oom foliumzuur

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
voor mijzelf neem ik multi zwanger van etos zit alles oin wat je nodig hebt oom foliumzuur
Hallo, ik neem al 4 jaar foliumzuur,🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen  

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden