Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Marleen84

Hoi allemaal ik stel mezelf even voor

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben Marleen 33 jaar en woon samen met mijn man en onze hond. We zijn inmiddels 4 jaar bezig met vruchtbaarheidsbehandelingen.

We hebben 5 pogingen iui gehad waarvan er 2 echt daadwerkelijk tot een behandeling heeft geleid en de andere helaas moeten stoppen omdat ik allergisch bleek te zijn voor de hormoonspuiten.

We zijn uiteindelijk in het umc utrect terecht gekomen en daar door onderzoeken toch een hormoon gevonden waarmee het aardig goed gaat. Onze 1e ivf terugplaatsing is mislukt en vorig jaar september bleek ik zwanger te zijn naar een cryo terugplaatsing. Helaas hebben wij de zwangerschap in in de 13e week stop moeten zetten omdat het een siamese tweeling bleek te zijn met geen overlevingskansen als het geboren zou worden.

Nu hebben we afgelopen zaterdag een cryo terugplaatsing gehad.. dus we zitten weer in de medische molen spannend.

Als jullie nog vragen hebben stel ze gerust

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo Marleen84, welkom op het forum!

Leuk dat je jezelf hebt voorgesteld aan de anderen; wij wensen je een goede tijd op Het IVF-Moeders Forum.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hoi allemaal,

Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben Marleen 33 jaar en woon samen met mijn man en onze hond. We zijn inmiddels 4 jaar bezig met vruchtbaarheidsbehandelingen.

We hebben 5 pogingen iui gehad waarvan er 2 echt daadwerkelijk tot een behandeling heeft geleid en de andere helaas moeten stoppen omdat ik allergisch bleek te zijn voor de hormoonspuiten.

We zijn uiteindelijk in het umc utrect terecht gekomen en daar door onderzoeken toch een hormoon gevonden waarmee het aardig goed gaat. Onze 1e ivf terugplaatsing is mislukt en vorig jaar september bleek ik zwanger te zijn naar een cryo terugplaatsing. Helaas hebben wij de zwangerschap in in de 13e week stop moeten zetten omdat het een siamese tweeling bleek te zijn met geen overlevingskansen als het geboren zou worden.

Nu hebben we afgelopen zaterdag een cryo terugplaatsing gehad.. dus we zitten weer in de medische molen spannend.

Als jullie nog vragen hebben stel ze gerust

hoi marleen,

Ook al een heel verhaal. En een siameese tweeling, dat is volgens mij iets vrij unieks. Spijtig dat het zo is gelopen.

Hopelijk blijft deze cryo lekker zitten 🍀

Op het forum, wachtbankje juli 2.0 zitten meer meiden te wachten na een tp of zijn op weg nasr een tp.

Misschien wil je je daarbij voegen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi Pino

Ja klopt het komt erg weinig voor maar nu weer positief nieuwe ronde in. Daar ga ik zeker even kijken dank je wel!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen  

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden