Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
moon32

even voorstellen

Aanbevolen berichten

hoi allemaal

ik ben Moon, 32 jaar, woonachtig in Zuid-Hollland en 2 jaar getrouwd. Sinds ons huwelijk zijn we bezig met het vervullen van onze kinderwens. Na een jaar proberen op de natuurlijke manier, diverse onderzoeken en een operatie om de eileiders af te sluiten hebben wij nu net onze 1ste tp gehad na ivf 1. Nu in spanning afwachten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo moon32, welkom op het forum!

Leuk dat je jezelf hebt voorgesteld aan de anderen; wij wensen je een goede tijd op Het IVF-Moeders Forum.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@moon32 welkom! Succes met de wachtweken nu. In welk ziekenhuis loop je voor de behandeling?

Als je wilt kan je je voegen op het wachtbankje juli 2.0 Hier zitten de dames die momenteel ook bezig zijn met hun pogingen om zwanger te worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
@moon32 welkom! Succes met de wachtweken nu. In welk ziekenhuis loop je voor de behandeling?Als je wilt kan je je voegen op het wachtbankje juli 2.0 Hier zitten de dames die momenteel ook bezig zijn met hun pogingen om zwanger te worden.
Hoi Ash, dank je wel! erg spannend nu. ik loop in het Spaarne Gasthuis icm het Vu! ik ga naar het wachtbankje. ik ben nog beetje aan het uitvogelen hoe dit werkt allemaal.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen  

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden