Jump to content
Lalautje

Wachtbankje Oktober 2017

Recommended Posts

@Nicky78

Ik blijf voor je hopen dat het het alsnog positief is! Het zou zo kunnen nog. Ik ben nog niet ongesteld geworden maar alle tekenen zijn daar. Enige wat anders is, maar dit zou heel goed de stress kunnen zijn, is dat ik al een paar dagen heel licht in mijn hoofd ben alsof ik iedere keer te snel op sta. Maar dat kan ook komen door het weinige slapen.

Mijn grote stresspunt is mijn werk en hoe ik het allemaal moet regelen. Ik werk onregelmatig en heb stress op werk. Daarom heeft mijn gyn me nu ziek geschreven. Ik mag ook niet met de hormonen werken en ook niet na narcose. Ik zit dus al sinds het begin thuis. Maar als ik straks nog een ronde in moet weet ik niet hoe dat allemaal te regelen. Zorgt voor heel veel stress.

We hopen dus inderdaad dat we gelijk doormogen met de cryo maar weet niet of dta mag. Dat horen we de 10e als ik voor de bloedtest kom. Ik hoop dat hij onze situatie begrijpt en misschien een uitzondering maakt.. Geen idee hoor. Is afwachten dus..

@Sharlee

Je hoeft geen duits te spreken hoor! Je moet mijn steenkolen duits eens horen! Nooit echt geleerd op school en thuis en op werk spreken we engels. Dus het schiet niet op met fatsoenlijk Duits! :)

Ze spreken Engels hier. Het is geen ziekenhuis. Het is een fertiliteits kliniek (Kinderwunsch Klinik Trier)

Ik snap ook niet dat er zo weinig in Nl getest wordt. Je wilt toch alles uitsluiten en de grootste kansen bieden aan je clienten?

Snap dat je een off day hebt. Kan het me goed voorstellen. Het is ook echt een rollercoaster. Ik merk nu wel al na een paar dagen hier meelezen dat het oplucht om met mensen te praten die weten wat het is. Die alles herkennen. Dus dat als je een off day hebt iedereen dat snapt.

@Cil

Blij dat het goed is gegaan! He waar loop jij? Misschien heb ik dat gemist eerder..

Ik ga heel hard voor je duimen dat er veel bevrucht zijn!!

Ja dit forum is echt heel fijn, we gaan allemaal door hetzelfde heen. Ow haha dat is wel fijn dat het in het engels kan anders zou ik niet ver komen haha. Ik ga er eens op googlen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik heb geen hormonen meer, puur de situatie

Ik kan me dat heel goed voorstellen.

Als je de financiële middelen hebt kun je nog Spanje etc proberen. Als het mij zou gebeuren is het hier over en uit want ik zou niet zelf een ivf behandeling met reis etc kunnen bekostigen nu.

Als jij dat wel kunt zou je dat misschien nog kunnen proberen of een ander ziekenhuis in Nederland benaderen voor een Second opnion.

Jouw opbrengst was nog hoger dan de mijne dus ik ben benieuwd wat ze dit x tegen mij gaan zeggen als ik dezelfde opbrengst heb. Of dit x niks heb?

Ze zeggen wel dat elke maand het anders is kwa opbrengst eieren maar ik kan me niet voorstellen dat ik nu ineens 8 ofzo of meer zou hebben....

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Weet je wat ik niet snap...dat je een ivf traject in wordt gegooid, ze nooit je eilleiders, baarmoeder, hormoonbalans enzo onderzoeken...maar je gelijk volspuiten met hormonen en dan maar zien wat er gebeurd. Waarom niet van te voren je hormoonbalans bekijken, je baarmoeder onderzoeken, amh en fsh onderzoeken....pff ik word zo moedeloos van alles. Heb ff een enorme off-day

Ik heb voor start iui wel eileider/baafmoeder onderzoek gehad. En bloedonderzoek. Dus scheelt ook eeer per ziekenhuis en binnen het ziekenhuis zelfs weer per persoon weet ik. Raar he

@cil, mooie opbrengt. Hopelijk komen er mooie embryo,s uit 🍀🍀

@nicky en kitkat, hopelijk toch nog positief nieuws. En anders hopelijk zsm door.

Bij ons ben je na een verse tp verpkicht een rustmaand te hebben. Was ik het ook niet mee ens, maar moest toch. Na een embryo tp kan je wel steeds meteen door.

Ik kan me dat heel goed voorstellen.

Als je de financiële middelen hebt kun je nog Spanje etc proberen. Als het mij zou gebeuren is het hier over en uit want ik zou niet zelf een ivf behandeling met reis etc kunnen bekostigen nu.

Als jij dat wel kunt zou je dat misschien nog kunnen proberen of een ander ziekenhuis in Nederland benaderen voor een Second opnion.

Jouw opbrengst was nog hoger dan de mijne dus ik ben benieuwd wat ze dit x tegen mij gaan zeggen als ik dezelfde opbrengst heb. Of dit x niks heb?

Ze zeggen wel dat elke maand het anders is kwa opbrengst eieren maar ik kan me niet voorstellen dat ik nu ineens 8 ofzo of meer zou hebben....

Ben ik ook erg benieuwd naar. Heb het geld ook niet zo liggen hoor dus ff heeeeel hard sparen en lenen

Ben ik ook erg benieuwd naar. Heb het geld ook niet zo liggen hoor dus ff heeeeel hard sparen en lenen

Ik hoop voor je dat je bij een Ziekenhuis of kliniek goed geholpen gaat worden zodat jouw wens in vervulling kan gaan.

Want dit is voor jouw echt een zware dobber..

@eatpraylove gaat het een beetje met je,

@sharlee Dankje mop ik hoop ook dat jij een plek vind waar ze je goed kunnen helpen en alles eraan doen wat mogelijk is! Nu eerst maandag fsh en e2 testen. Ga je ook je amh waarde laten testen ? Hebben ze dat ooit bij jou gedaan ?

@sharlee Dankje mop ik hoop ook dat jij een plek vind waar ze je goed kunnen helpen en alles eraan doen wat mogelijk is! Nu eerst maandag fsh en e2 testen. Ga je ook je amh waarde laten testen ? Hebben ze dat ooit bij jou gedaan ?

Ga ik ook laten testen want dat is ook nooit gedaan. Ik hoop het ook schat dat ik die plek vind. Hoop dat Spanje die plek voor jou is

Ga ik ook laten testen want dat is ook nooit gedaan. Ik hoop het ook schat dat ik die plek vind. Hoop dat Spanje die plek voor jou is

Ja we gaan het zien. Hoop dat ik de 17e een goed gevoel erbij heb had Spanje nog gereageerd ?

@ivydrew @evi.h @christel81 heel veel succes morgen met de echo 🤞🥚Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Thanks!! Ik hoop morgen veel (grote) eitjes te zien🙏🏻🙏🏻🌈

Evi.H, Christel8, ivydrew succes vandaag 🍀🍀🍀

Kitkat en vpk1988 hoe gaat het bij jullie??

Ja we gaan het zien. Hoop dat ik de 17e een goed gevoel erbij heb had Spanje nog gereageerd ?

Nee nog niet:( maar ik had geloof ik ook op vrijdag gemaild? Dus hoop mrg wat te horen.

Net bericht van Spanje en dit is hun conclusie en advies: Met de gegevens dat u mij geeft over jullie vorige trajecten, zou ik eiceldonatie aanraden. Wij zouden geen IVF aanraden wanneer patiënten minder dan 6 follikel heeft.

Ik snap het maar ik kan me er nog niet bij neerleggen dat er niks meer wordt geprobeerd met mijn eigen eicellen.

Heej dames dank jullie wel allemaal! Ik had 10 follikels waarvan al 5 goede... waarschijnlijk dinsdag punctie en vrijdag terug plaatsing.. maar word zo nog gebeld voor bevestiging.. gaat lekker snel nu

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk

Heej dames dank jullie wel allemaal! Ik had 10 follikels waarvan al 5 goede... waarschijnlijk dinsdag punctie en vrijdag terug plaatsing.. maar word zo nog gebeld voor bevestiging.. gaat lekker snel nu

Dat is fijn Evi! Lekker dat het spuiten er bijna opzit!

@sharlee ik snap dat dat niet het bericht is waar je op hoopt. Neem de tijd om goed over een beslissing na te denken. Sterkte meis.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Dat gaat de goede kant op evi 😁. Fijn!!!!

Pfff Sharlee, iets om over na te denken dus en hoe nu verder.

Snap helemaal dat je he eigen eitjes wil gebruiken.

Laat je goed informeren door alle ziekenhuis in binnen en buitenland. En neem dan een weloverwegen keuze.

Maar jeetje, voel je verdriet. Sterkte en dikke knuffel.

Wauw mooi aantalsucces

@pino81 @poekie... ik ga eerst maar ff rust nemen, merk dat ik er helemaal doorheen zit, ik tol in mn hoofd, gisteren niet goed geworden door alle stress. Ben er echt kapot van. Mn vriend stelde voor om er even tussenuit de gaan in november dus dat gaan we maar doen, want ik trek het gewoon niet meer nu.

@pino81 @poekie... ik ga eerst maar ff rust nemen, merk dat ik er helemaal doorheen zit, ik tol in mn hoofd, gisteren niet goed geworden door alle stress. Ben er echt kapot van. Mn vriend stelde voor om er even tussenuit de gaan in november dus dat gaan we maar doen, want ik trek het gewoon niet meer nu.

@sharlee kon ik je maar een knuffel geven.. snap je gevoel helemaal en misschien dat het je ook even goed doet er tussenuit te gaan.

Over de reactie van Spanje.. vind ik apart. Denk dat ze dit zeggen omdat ze een zo hoog mogelijk slagingspercentage willen bieden aan je. Maar ze zullen jullie zeker helpen, ook al kiezen jullie voor toch een traject. (Ook raar dat ze dit aanraden zonder de amh ed van je te weten)

@sharlee Dankje mop ik hoop ook dat jij een plek vind waar ze je goed kunnen helpen en alles eraan doen wat mogelijk is! Nu eerst maandag fsh en e2 testen. Ga je ook je amh waarde laten testen ? Hebben ze dat ooit bij jou gedaan ? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Is bij mij ook nooit op getest. Las op Internet dat het ook verstandig is een TFT test (darmtest) te doen. Iemand daar ervaring mee?

Net bericht van Spanje en dit is hun conclusie en advies: Met de gegevens dat u mij geeft over jullie vorige trajecten, zou ik eiceldonatie aanraden. Wij zouden geen IVF aanraden wanneer patiënten minder dan 6 follikel heeft.Ik snap het maar ik kan me er nog niet bij neerleggen dat er niks meer wordt geprobeerd met mijn eigen eicellen. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dat snap ik ook niet. Ik zou echt nog een kliniek om advies vragen. Eiceldonatie is een enorme stap.

Heej dames dank jullie wel allemaal! Ik had 10 follikels waarvan al 5 goede... waarschijnlijk dinsdag punctie en vrijdag terug plaatsing.. maar word zo nog gebeld voor bevestiging.. gaat lekker snel nuVerstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk
Dat klinkt goed! Heel veel succesdeze week bij alles

@pino81 @poekie... ik ga eerst maar ff rust nemen, merk dat ik er helemaal doorheen zit, ik tol in mn hoofd, gisteren niet goed geworden door alle stress. Ben er echt kapot van. Mn vriend stelde voor om er even tussenuit de gaan in november dus dat gaan we maar doen, want ik trek het gewoon niet meer nu.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dat kan ik me zó goed voorstellen. Hele dikke knuffel en veel sterkte 😘

@cil, mooie opbrengt. Hopelijk komen er mooie embryo,s uit 🍀🍀@nicky en kitkat, hopelijk toch nog positief nieuws. En anders hopelijk zsm door.Bij ons ben je na een verse tp verpkicht een rustmaand te hebben. Was ik het ook niet mee ens, maar moest toch. Na een embryo tp kan je wel steeds meteen door.
Vanmorgen een test gedaan: negatief. Gisteravond eb vanmorgen iets bruine afscheiding. Hoewel ik nog niet ongesteld ben is mijn hoop wel weg. De vorige 2x ging t namelijk ook zo. Ik probeer nog wel iets hoop te hebben, maar de eerste flinke huilbui zit er op 😟