Ga naar inhoud
Femke1985

Wie start er mee aankomende maand met ICSI?

Aanbevolen berichten

Ja inderdaad, ik had dit ook totaal niet verwacht zoveel.ik zei al tegen mijn man het kan nog alle kanten op.als we er maar minimaal 1 overhouden dan is het voor je gevoel al niet voor niks geweest.ik begin het nu ook te merken met bukkeb en tillen dat het erg gevoelig is daar beneden, dus hoop echtdat we vandaag te horen krijgen dat vrijdag punctie hebben. Werk geeft mij ook die afleiding even niet bezig zijn met andere dingen. Mijn oom krijgt deze week ook een belangrijke ingreep, hij heeft verschillende tumoren en we weten dat hij waarschijnlijk geen jaren meer heeft, maar is verschrikkelijk hem zo te zien.ook die zorgen steken af en toe de kop op en dan is het allemaal even teveel. Maar we zetten de schouders eronder en doen wat we kunnen.merk nu dan ook dat het heerlijk is erop uit te gaan even niet stilstaan bij de zorgen maar genoeten van leuke dingen, dat ik dan thuiskom en letterlijk denk ohwja morgen wer spuiten 🙈maar van wachten wordt je vanzelf geduldigergroetjes
Hoi Anneke,Hoe gaat het nu met je?Ik zit in de tweede wachtweek. Die is altijd heel spannend. De utro (die bolletjes) houden mijn menstruatie altijd tegen, waardoor ik de hele wachtweek uit moet zitten tot de test. Ik ben zo bang dat t nietlukt. Mijn emoties schieten alle kanten op door de dag heen.Hoe is je punctie gegaan? Mag hopen dat je due inmiddels gehad hebt met zoveel follikels.Liefs

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heey iejoor,

Wat spannend ik kan me voorstellen dat je emoties alle kanten opgaan.

afgelopen woensdag en vrijdag echo gehad heb inderdaad veel follikels maar ze groeien niet erg anel

punctie staat voor komende dinsdag op de planning. Vandaag de laatste decapeptyl en gonal f gespoten vanavond pregnyl

het wordt steeds gevoeliger en ongemakkelijker allemaal maar ben blij dat er nu toch een datum staat.

we moeten nog maar even geduld hebben.

wanneer mag je testen?

groetjes Anneke

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Heey iejoor,Wat spannend ik kan me voorstellen dat je emoties alle kanten opgaan.afgelopen woensdag en vrijdag echo gehad heb inderdaad veel follikels maar ze groeien niet erg anelpunctie staat voor komende dinsdag op de planning. Vandaag de laatste decapeptyl en gonal f gespoten vanavond pregnylhet wordt steeds gevoeliger en ongemakkelijker allemaal maar ben blij dat er nu toch een datum staat.we moeten nog maar even geduld hebben.wanneer mag je testen?groetjes Anneke
Hoi Anneke,Hoe is de punctie gegaan? Ik heb deze ronde niet eens hoeven testen. Op maandag brak mijn menstruatie door. Dwars door de utro heen... Vorige keren heb ik dat niet gehad. Toch een zwangerschapstest gedaan gisteren, omdat het ziekenhuis zeker wilde weten of het echt niet goed was. Test wad negatief. Heb nu een rust periode gepland. Ik voel me zo slecht... Ben afgelopen maand alleen maar hiermee bezig geweest zonder het gewenste resultaat...Heeft het ziekenhuis al iets gezegd over de hoeveelheid eitjes en bevruchtingen?Liefs

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo iejoor,

wat moet dat een teleurstelling zijn.

had t je zo gegund😢

Hoop dat een rust periode je goed doet

punctie is zwaar tegen gevallen linker eierstok deed evht veel pijn, ging bijna van me stokje.

Afgelopen maamdag is mijn oom overleden dus het is heel dubbel nu.

14 eitjes waarvan 6 bevrucht vanmorgen telefoon gehad, ben blij met dit resultaat.

vrijdag de terugplaatsing en dan die verschrikkelijke wachtweken.

groetjes Anneke

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goedenmiddag Dames. 

Mijn naam is Martine en ben 36 jaar. En wij zijn in December 2018 gestart met icsi. Ik heb eerst een vruchtbaarheids behandeling gedaan met gonal-f en ovitrelle en daar kreeg ik 33 eitjes uit. Waarvan er 19 bevrucht zijn. En een tp van een verse embryo terug gehad. Enorme overstimulatie gehad maar gelukkig geen ziekenhuisopname nodig gehad.

Nu in het welbekende wachtbankje. Begonnen met een cryo tp met progynova 3maal daags en 3x2 utrogestan.  (blastocyst 5dgn oud) afgelopen vrijdag tp gehad  en nu wachtdag 3 vanaf de tp. 

Donderdag over een week mag ik testen. 😀 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 28-1-2018 om 09:39, Femke1985 zei:

Hallo allemaal,

Ik ben Femke 33 jaar oud en mama van 2 (jongen van 6 en een meisje van 4).

En we zijn na jaren weer gestart met ICSI. We hebben afgelopen maanden nog 2 bonus pogingen gehad uit de cyclus van mijn dochter maar helaas is dat niet gelukt. Nu met frisse moed weer de mallemolen ik ben benieuwd of er meer dames gestart zijn met het traject en hoe dit verloopt? Voor mij de eerste keer op een forum en dat ik mijn ervaringen deel. Veel succes allemaal.

Hoi welkom op het forum  

Voor mij ook de eerste keer op een forum 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Hoi Catlover, hopelijk heb je nu een mooie terugplaatsing achter de rug en blijft deze 9 maanden zitten. ja druk met de verhuizing. Ik heb dat qua stressnivo echt ouderschap. 30 maart is al zo dichtbij en er moet nog zo veel ingepakt en verhuisd worden, en dan weer uitgepakt. Nu een dochter van 4 jaar erbij werkt ook niet erg vlotter😉 wij hadden een financiële tegenvaller. Ik ben inmiddels 43 jaar en heb nu dus 2 mislukte terugplaatsingen achter de rug van een punctie uit 2012. Ik ben bij zorgzaam goed verzekerd, ster 4 en kregen daar een 4e icsipoging vergoed. masr nu ontvingen wij een consultrekening van 320 euro van de gyn! Blijkt dat na je 43 jaar de tp niet meer gwordt vergoed. Dit was alleen nog de 1e rekening, dan komt tp en medicatie er nog bij. Nou onze dikke spaarrekening is door de verhuizing dus ook leeg😫 ik had voor de tp nog gekeken op de website daar stond dat als je nog embryo’s over hebt uit een eerdere poging je deze vergoed krijgt en er stond geen leeftijd bij, maar dat zal ik dan wel verkeerd geïnterpreteerd hebben🤨 onze 2 laatste cryos gaan we derhalve niet meer terugplaatsen😥  onze kans voor een 2e is ook verkeken helaas. Maar wij hebben al een dochter mogen krijgen en in Ons geval dat geld is maar geld, jammer maar helaas. Staat niet gelijk aan jouw situatie. Ik hoop echt met je mee voor een geslaagde tp😘
    • Beste Dames, Vanmorgen was ik in Düsseldorf. Ik heb heel leuk zitten praten met een vrouw van 41 jaar uit Wageningen.  Indien deze vrouw op het forum zit dan contact opnemen? Ik vind het erg leuk om even te praten en ervaringen uit te wisselen. groeten, Catlover
    • Ik heb een ritje in de aanbieding! 62 km naar UTRecht  Vertrek max augustus '19 vanuit omgeving Zwolle, PB als je mee wil 🙂
    • Beste Caro-linn, DD heeft mij niet gebeld vanmorgen. Dus dan moet mijn embryo nog leven. Woensdag terugplaatsing.  Het is een en al ellende. Ik vind het zo naar dat ik het nu moet opgeven. Had ik maar een dikke bankrekening. Dan kon ik nog een laatste poging wagen. Dan ben jij nog druk zat met een verhuizing in zicht. Heel veel succes daarmee en heel veel geluk in jullie nieuwe huis!
    • Tjee wat heftig. Ik snap dat dit een tranendal is. Is er nu al iets bekend verder? Ik hoop met je mee😘  ja wij hebben nu nog 2 cryos van de 4e punctie uit 2012. Ik ga deze in april/ mei laten terugplaatsen mits goed ontdooit. We gaan nu eerst verhuizen en dit is dus een stressvolle periode. Heel veel sterkte en hopelijk geluk met die ene emmy. Mijn duimen draaien🤞🏼
  • Topics

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden