Jump to content
Shannah2

Wachtbankje Maart🙏🏼

Recommended Posts

Veel sterkte lieverd!! Een keer gaat T lukken blijf hoop houdenkijk naar mij.. de tweede ivf poging en na 4 tp is T toch geluktVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hoeveel cryo's had jij totaal de eerste keer en hebben de ontdooiing overleeft?

Hoeveel cryo's had jij totaal de eerste keer en hebben de ontdooiing overleeft?

Sterkte meid!!

Houd moed hier eerste icsi verse tp noet blijven zitten en geen cryo's

Tweede icsi verse tp zwanger!!

En twee cryo's deze zijn helaas niet blijven zitten

Icsi 3 verse tp ook niet blijven zitten en hebben nu nog 9 cryo's

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Hi allen,

via mijn telefoon lukte het niet een bericht te sturen, nu even laptop erbij gehaald. Een verschrikkelijke teleurstelling hier. Afgelopen vrijdag had ik punctie van 1 follikel, helaas zat hier geen eicel in. De wereld is onder mijn voeten vandaan gerukt, en kan mijn emoties geen plekje geven. Het komt er op neer dat het voor mij klaar is. Wel liet de arts weten dat het donorzaad nog bij hen in de vriezer ligt. Ik vraag mij af waarom deze vermelding, aangezien nog een poging er niet in zat. Enige optie zou dus een eicel donor zijn, maar in mijn omgeving ben ik de jongste. Dus dat houdt ook op.

Hi allen,

via mijn telefoon lukte het niet een bericht te sturen, nu even laptop erbij gehaald. Een verschrikkelijke teleurstelling hier. Afgelopen vrijdag had ik punctie van 1 follikel, helaas zat hier geen eicel in. De wereld is onder mijn voeten vandaan gerukt, en kan mijn emoties geen plekje geven. Het komt er op neer dat het voor mij klaar is. Wel liet de arts weten dat het donorzaad nog bij hen in de vriezer ligt. Ik vraag mij af waarom deze vermelding, aangezien nog een poging er niet in zat. Enige optie zou dus een eicel donor zijn, maar in mijn omgeving ben ik de jongste. Dus dat houdt ook op.

Wat een ontzettend rotnieuws Mupke. Was dit dus je 3e ivf poging?

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Ja ben kapot 😢 was mijn tweede poging, maar kwam neer op dat dit het was en ik gewoon niks meer aanmaak. Op het bankje kwam Düsseldorf ter sprake, mijn arts gaf na de eerste poging Aan dat een hogere dosering geen nut heeft. Dus ja, wat moet ik nu geloven? Wel heb eerder contact al opgenomen met Dusseldorp, maar daar gaf men aan dat zijn mij als alleenstaande niet kunnen helpen volgens de wetgeving, en toen verwees ze mij naar Berlijn. Nja, vroeger geleerd dat beide steden in Duitsland liggen, dus dezelfde wetgeving. Ik weet het even niet meer😔

Ja ben kapot was mijn tweede poging, maar kwam neer op dat dit het was en ik gewoon niks meer aanmaak. Op het bankje kwam Düsseldorf ter sprake, mijn arts gaf na de eerste poging Aan dat een hogere dosering geen nut heeft. Dus ja, wat moet ik nu geloven? Wel heb eerder contact al opgenomen met Dusseldorp, maar daar gaf men aan dat zijn mij als alleenstaande niet kunnen helpen volgens de wetgeving, en toen verwees ze mij naar Berlijn. Nja, vroeger geleerd dat beide steden in Duitsland liggen, dus dezelfde wetgeving. Ik weet het even niet meer
Hmm jeetje mupke wat erg. Heb je beide keren ook dezelfde medicatie gekregen? Ander ziekenhuis in NL anders proberen? En België kunnen die niet iets voor je betekenen hierin?

Hmm jeetje mupke wat erg. Heb je beide keren ook dezelfde medicatie gekregen? Ander ziekenhuis in NL anders proberen? En België kunnen die niet iets voor je betekenen hierin?

Mupje bedoelde ik...sorry

Hi allen,

Jeetje mupje wat ontzettend heftig .

Ik kan begrijpen dat je helemaal naar d klote bent van dit nieuws.

Met wat hebben ze jouw gestimuleerd ? Hoeveel ? En hoe oud ben je ?

Voor wat betreft de doner eitjes die hoeven niet van een bekende te zijn . In het buiten land kan je ook een embryo krijgen van donor zaad en ei.

Weet natuurlijk niet of je dit wil en dit financieel haalbaar is maar ik denk ik zeg het even omdat jij het hebt over donor ei zit er niet in want ben de jongste in mijn omgeving .

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

ja zelfde medicatie, alleen zonder anticonceptie en gelijk prikken. Dag later hoogste dosis bemfola, net als de vorige keer. Ik heb het nog naar voren gebracht vwb medicatie, maar nee daar waren ze stellig in, dat maakte niet uit. Ik ga zeker verder kijken!

de eerste poging was start anticonceptie 17 dec, toen lucrin op 6 januari en daarna bemfola bij punctie op 29 januari waren er 4 follikels waarvan 1 zonder kern. 1 was te vaak bevrucht en de enige die goed bevrucht was, had na 3 dagen maar 4 cellen en fragmentatie. niet blijven "hangen" dus. Nu de 2e poging was op eerste dag menstruatie op 11 maart lucrin, volgende dag ZH en mocht gelijk met bemfola beginnen. 1 follikel, na punctie bleek er zat niks in. Arts zei nog wel van die verzachtende woorden dat het niet door stress of wat dan ook kan komen, en dat het ook niet aan het prikken lag. dus ja, daar gaan we maar van uit. In de brochure las ik destijds dat wanneer er minder dan 4 follikels zijn, de ivf wordt afgebroken, maar dat deden ze niet bij mij.

Ik ben net 39, dus leeftijd zit niet mee. Ik zit inderdaad te kijken naar het buitenland, maar het donorzaad heeft mij al 2500 gekost, dus wat dat betreft is het spaargeld op:( Heb nog 2 rietjes, dus een eicel zou voldoende moeten zijn.Wel gelezen dat in het buitenland gedeeltelijk vergoed kan worden. dus of behandeling duitsland/belgie, maar dan wil ik toch wel concrete ervaringen van daadwerkelijk meer "oogst" vinden. Omdat mijn arts dus zei dat ik al aan max zat met bemfola, en het niets uitmaakt als ik dus bv in dld hogere dosering heb.... of een spanje of cyprus

Heb me "ziek" gevreten aan alles wat de nodigde vitaminen heeft, maar dat helpt dus ook geen bal.

de eerste poging was start anticonceptie 17 dec, toen lucrin op 6 januari en daarna bemfola bij punctie op 29 januari waren er 4 follikels waarvan 1 zonder kern. 1 was te vaak bevrucht en de enige die goed bevrucht was, had na 3 dagen maar 4 cellen en fragmentatie. niet blijven "hangen" dus. Nu de 2e poging was op eerste dag menstruatie op 11 maart lucrin, volgende dag ZH en mocht gelijk met bemfola beginnen. 1 follikel, na punctie bleek er zat niks in. Arts zei nog wel van die verzachtende woorden dat het niet door stress of wat dan ook kan komen, en dat het ook niet aan het prikken lag. dus ja, daar gaan we maar van uit. In de brochure las ik destijds dat wanneer er minder dan 4 follikels zijn, de ivf wordt afgebroken, maar dat deden ze niet bij mij.

Ik ben net 39, dus leeftijd zit niet mee. Ik zit inderdaad te kijken naar het buitenland, maar het donorzaad heeft mij al 2500 gekost, dus wat dat betreft is het spaargeld op:( Heb nog 2 rietjes, dus een eicel zou voldoende moeten zijn.Wel gelezen dat in het buitenland gedeeltelijk vergoed kan worden. dus of behandeling duitsland/belgie, maar dan wil ik toch wel concrete ervaringen van daadwerkelijk meer "oogst" vinden. Omdat mijn arts dus zei dat ik al aan max zat met bemfola, en het niets uitmaakt als ik dus bv in dld hogere dosering heb.... of een spanje of cyprus

Heb me "ziek" gevreten aan alles wat de nodigde vitaminen heeft, maar dat helpt dus ook geen bal.

Beetje herkenbaar jouw verhaal. Mijn vriend is gesteriliseerd en aangezien mijn leeftijd bijna 41toen stelde de uroloog voor om een pesa en icsi te doen.Ze hebben dus rechtstreeks zaad uit de ballen gehaald en ingevroren. Mijn 1e poging was in oktober 3 follikels waarvan 2 , beide bevrucht en teruggeplaatst de dag voor onze verhuizing. Helaas negatieve test en ik gaf de stress de schuld. In februari 2e poging, maar 1 follikel en met de gedachte dat deze poging afgebroken ging worden ging ik naar huis wachtend op een telefoontje na overleg van de artsen. Ik kreeg een paar uur later te horen dat ze de poging toch wilden doen, want ze wilden niet opnieuw bij me gaan stimuleren. Ik dacht op dat moment 1 eitje kan genoeg zijn. En dus weer een punctie en een terugplaatsing, maar helaas weer niet blijven zitten. Nu aan het wachten op een gesprek 9 april. Weet niet zo goed wat ik verder moet doen. Door naar Duitsland of naar België of het erbij laten zitten. Ben bang als ik niet voor een 3e poging ga dat ik er spijt van krijg en over een paar jaar zeg, had ik maar... Ik weet ook niet of nog zaad in de vriezer ligt of dat het op is. Eerst 9 april maar afwachten

Beetje herkenbaar jouw verhaal. Mijn vriend is gesteriliseerd en aangezien mijn leeftijd bijna 41toen stelde de uroloog voor om een pesa en icsi te doen.Ze hebben dus rechtstreeks zaad uit de ballen gehaald en ingevroren. Mijn 1e poging was in oktober 3 follikels waarvan 2 , beide bevrucht en teruggeplaatst de dag voor onze verhuizing. Helaas negatieve test en ik gaf de stress de schuld. In februari 2e poging, maar 1 follikel en met de gedachte dat deze poging afgebroken ging worden ging ik naar huis wachtend op een telefoontje na overleg van de artsen. Ik kreeg een paar uur later te horen dat ze de poging toch wilden doen, want ze wilden niet opnieuw bij me gaan stimuleren. Ik dacht op dat moment 1 eitje kan genoeg zijn. En dus weer een punctie en een terugplaatsing, maar helaas weer niet blijven zitten. Nu aan het wachten op een gesprek 9 april. Weet niet zo goed wat ik verder moet doen. Door naar Duitsland of naar België of het erbij laten zitten. Ben bang als ik niet voor een 3e poging ga dat ik er spijt van krijg en over een paar jaar zeg, had ik maar... Ik weet ook niet of nog zaad in de vriezer ligt of dat het op is. Eerst 9 april maar afwachten

Jeetje, beetje zelfde situatie dus. Ja, dat gesprek, ik denk dat je alles tot je op moet nemen, en die informatie naast dat van het buitenland leggen. Althans, zo wil ik het gaan doen. Opgeven is geen optie, maar wil wel voor mezelf alle opties hebben gezien. En dan stuit ik toch tegen de regels van NL die ontzettend scherp zijn. Dus wil ik de nadelen van het buitenland ook inzichtelijk hebben (niet gegeven door het Z-H in NL), en zelf de regie in handen hebben.

Hi dames Ik ben een tijdje niet actief geweest op het forum omdat ik rustig mijn wachtweken wilde doorbrengen en daarvoor had ik me al voorgenomen om minder actief te zijn op het forum... Maaar ik heb vanmorgen een test gedaan en hij is Positief !! 🎉🎉🎉 Ik ben ZWANGER ben zoo blij en kan het nog steeds niet bevatten maar het is echt zooo 😁😁😁. Ik wilde dit toch delen met jullie omdat ik met sommige al heel lang op het forum zit en ook omdat het een positief berichtje /verhaal is en Ik vond het zelf altijd fijn als ik een berichtje las van iemand die zwanger werd want gaf me toch wel hoop dat het dus wel kan...En nu mag het eindelijk zo zijn ❤️🤗❤️🤗

Hi dames Ik ben een tijdje niet actief geweest op het forum omdat ik rustig mijn wachtweken wilde doorbrengen en daarvoor had ik me al voorgenomen om minder actief te zijn op het forum... Maaar ik heb vanmorgen een test gedaan en hij is Positief !! Ik ben ZWANGER ben zoo blij en kan het nog steeds niet bevatten maar het is echt zooo . Ik wilde dit toch delen met jullie omdat ik met sommige al heel lang op het forum zit en ook omdat het een positief berichtje /verhaal is en Ik vond het zelf altijd fijn als ik een berichtje las van iemand die zwanger werd want gaf me toch wel hoop dat het dus wel kan...En nu mag het eindelijk zo zijn ❤️❤️

Wauw super gefeliciteerd!!! Zijn we samen zwangerhoe ver ben je nu? Zoooo blij voor jou

Hi dames Ik ben een tijdje niet actief geweest op het forum omdat ik rustig mijn wachtweken wilde doorbrengen en daarvoor had ik me al voorgenomen om minder actief te zijn op het forum... Maaar ik heb vanmorgen een test gedaan en hij is Positief !! Ik ben ZWANGER ben zoo blij en kan het nog steeds niet bevatten maar het is echt zooo . Ik wilde dit toch delen met jullie omdat ik met sommige al heel lang op het forum zit en ook omdat het een positief berichtje /verhaal is en Ik vond het zelf altijd fijn als ik een berichtje las van iemand die zwanger werd want gaf me toch wel hoop dat het dus wel kan...En nu mag het eindelijk zo zijn
Whoooooowiiiieeee miranda!!! Het is je zoooo ontzettend gegund!!! Gefeliciteerd en nu lekker genieten, super blij voor je.

@Sharlee Dankjewel !! 😘Heb al heel de dag een blije hoofd 😂😂😂 @Menace dankjewel 😘hahah ja zijn we toch samen zwanger grappig heej .. Ik weet nog niet hoever ik ben .. ik mocht van het EMC 12 dagen na terugplaatsing als testdatum aanhouden. Maar in het maatstad zeiden ze 18 dagen na punctie dus 15 dagen na terugplaatsing en dat dinsdag 3 april dinsdag 3 april zit op wachtdag 15 dus zou het voor nu niet weten .. ik ga dinsdag nog een clearblue test doen met de weken indicator en dan hopelijk dat t alleen goed blijft gaan 😁😁🙏🏾🙏🏾🤗🤗🤗 ik heb er wel vertrouwen in 🙏🏾❤️🙏🏾❤️🙏🏾❤️

@Sharlee Dankjewel !! Heb al heel de dag een blije hoofd @Menace dankjewel hahah ja zijn we toch samen zwanger grappig heej .. Ik weet nog niet hoever ik ben .. ik mocht van het EMC 12 dagen na terugplaatsing als testdatum aanhouden. Maar in het maatstad zeiden ze 18 dagen na punctie dus 15 dagen na terugplaatsing en dat dinsdag 3 april dinsdag 3 april zit op wachtdag 15 dus zou het voor nu niet weten .. ik ga dinsdag nog een clearblue test doen met de weken indicator en dan hopelijk dat t alleen goed blijft gaan
🤩🤩🤩

🤩🤩🤩Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Moet wel eerlijk zeggen dat het wel echt nog zoo onwerkelijk is enja eng soort van Maar ik heb mezelf beloofd ik ga me niet druk maken die krengen zijn voor 99% betrouwbaar en ga ervan genieten 😂🤗

Moet wel eerlijk zeggen dat het wel echt nog zoo onwerkelijk is enja eng soort van Maar ik heb mezelf beloofd ik ga me niet druk maken die krengen zijn voor 99% betrouwbaar en ga ervan genieten
Ja joh positief is positief hoor! Jij zit ook echt al lang in het traject he?

🤩🤩🤩

Klopt ja ik zit ook in T Maasstad zkh.. moest ook echt 18 dagen wachten met bellen voor t maken van een echomaar geniet er idd maar van want de test is vet positief🥂

Hi dames Ik ben een tijdje niet actief geweest op het forum omdat ik rustig mijn wachtweken wilde doorbrengen en daarvoor had ik me al voorgenomen om minder actief te zijn op het forum... Maaar ik heb vanmorgen een test gedaan en hij is Positief !! Ik ben ZWANGER ben zoo blij en kan het nog steeds niet bevatten maar het is echt zooo . Ik wilde dit toch delen met jullie omdat ik met sommige al heel lang op het forum zit en ook omdat het een positief berichtje /verhaal is en Ik vond het zelf altijd fijn als ik een berichtje las van iemand die zwanger werd want gaf me toch wel hoop dat het dus wel kan...En nu mag het eindelijk zo zijn ❤️❤️

Gefeliciteerd meid!! Dat is een mooie streep!!

Gefeliciteerd!!

Hi dames Ik ben een tijdje niet actief geweest op het forum omdat ik rustig mijn wachtweken wilde doorbrengen en daarvoor had ik me al voorgenomen om minder actief te zijn op het forum... Maaar ik heb vanmorgen een test gedaan en hij is Positief !! Ik ben ZWANGER ben zoo blij en kan het nog steeds niet bevatten maar het is echt zooo . Ik wilde dit toch delen met jullie omdat ik met sommige al heel lang op het forum zit en ook omdat het een positief berichtje /verhaal is en Ik vond het zelf altijd fijn als ik een berichtje las van iemand die zwanger werd want gaf me toch wel hoop dat het dus wel kan...En nu mag het eindelijk zo zijn
Proficiat Miranda

@ Angelique @ Yamilla en @ Amf dankjewel voor jullie felicitaties😁☺️

@ Sharlee .. ja klopt lange traject achter de rug maar gelukkig is het allemaal waard geweest 😘❤️

@Menace ik denk dat ik vandaag op 4 weken en 1 dag zit dus ben benieuwd ook naar de clearblue wat die zegt op de officiële testdatum van het ziekenhuis 17 april voor jouw al een echo Spannend. Nog ffkes wachten ☺️

wat super, gefeliciteerd Miranda!!!