Ga naar inhoud

Niet te vroeg testen! Tips


Lunaatje

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 93
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Ook ik heb iets stoms gedaan, en helemaal tegen de titel van dit topic in...die ik zelf heb aangemaakt🤭

....zat/zit prive onder mijn vriend en mij niet zo lekker...net nu ook gewoon😢....en ik moest het weten.....

Een licht positief streepje op de test....van middagurine....

wil natuurlijk nog niets zeggen, omdat ik 3 dagen te vroeg test en nog niet eens met ochtendurine...maar hoop het streepje dinsdag nog duidelijk in zicht te mogen hebben.....

En dat de privé kwestie weer goed mag komen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd lunaatje, dat moet toch wel goed zijn. Helaas is het hier voorbij. Vanmorgen negatief getest. Ik kan het nog steeds niet geloven, ik heb mijzelf voor de gek gehouden met al die symptomen. Zelf mijn gevoelige borsten klopte niet....we zijn toch erg verslagen nu. Het hoofdstuk stopt weer even voor ons. Nog 4 cryos maar ik kan het traject nog niet aan nu.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi caro-lin

Dit betekent echt mijn laatste kans om moeder te mogen worden, dus ik hoop dat het goed zit en blijft....Laatste keer testte is 1 dag te vroeg...super positief en ging het een dag later fout....dus denk dat je mijn angst en onzekerheid wel begrijpt...en t kan ook nog steeds ietsjes van de pregnyl komen geloof ik...

Leef heel erg met je mee!!! 😢 De tranen komen vanzelf als ik van iemand lees dat het mis is..weet zo goed hoe het voelt....

Wel hoop blijven houden hoor! Zolang die er is! Maar goed om even rust te nemen als je dat nodig hebt.

🍀sterkte!!!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik heb 4 keer een miskraam gehad en toen ik zwanger was van mijn dochter heb ik stap voor stap hoop blijven houden: 1e keer kloppend hartje, daarna 20 weken echo en nipttest en pas echt gelukkig en blij toen ze echt in mijn armen lag. Die onzekerheid was slopend. Ik was steeds bang dat het fout ging. Erg naar, want heb zo nooit van mijn zwangerschap kunnen genieten. 

Hier heeft die negatieve test er toch ingehakt. We hadden het echt niet verwacht. Ik voelde mij in alles zwanger. Echt vreemd. Mijn man wil nog een andere test kopen (had nu van kruidvat) maar ik denk dat het jezelf voor de gek houden is en op zoek naar hoop. Ik struin ook het hele internet af naar hoopvolle berichten bij wd 10 cryo terugplaatsing....

Ik hoop voor jullie dat deze kleine lekker blijft plakken. Het is jullie gegund. Gezond eten en rusten is het enige wat je nu kunt doen.

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Caro-lin, 

Wat erg dat je nu een negatieve test hebt. Ik hoop dat je toch nog gauw een keer zwanger wordt van een van die 4 andere embryo's. Als je de moed nog een keer op kunt brengen. 

Lunaatje, hopelijk blijft het bij jou goed gaan. Is het probleem met je vriend al opgelost? 

Voor iedereen blijft gelden niet te vroeg testen! Je gaat je er zo ellendig door voelen. 😭

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Catlover zei:

Beste Caro-lin, 

Wat erg dat je nu een negatieve test hebt. Ik hoop dat je toch nog gauw een keer zwanger wordt van een van die 4 andere embryo's. Als je de moed nog een keer op kunt brengen. 

Lunaatje, hopelijk blijft het bij jou goed gaan. Is het probleem met je vriend al opgelost? 

Voor iedereen blijft gelden niet te vroeg testen! Je gaat je er zo ellendig door voelen. 😭

Nee helaas nog niet opgelost...erg klote, vooral in dit hele spannende stadium waar je elkaars steun zo nodig hebt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lunaatje, 

Wat rot. Ik hoop dat jullie er uit komen. Dit kun je er nu even niet bij hebben. Blijf duimen dat alles voor jou goed mag komen.

Waarschijnlijk zijn er nu 2 van ons vieren zwanger. Ik hoop dat jullie straks niet het forum verlaten. Ik moet nog beginnen in DD. Kan ook nog wel wat steun gebruiken. 😔

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Catlover zei:

Lunaatje, 

Wat rot. Ik hoop dat jullie er uit komen. Dit kun je er nu even niet bij hebben. Blijf duimen dat alles voor jou goed mag komen.

Waarschijnlijk zijn er nu 2 van ons vieren zwanger. Ik hoop dat jullie straks niet het forum verlaten. Ik moet nog beginnen in DD. Kan ook nog wel wat steun gebruiken. 😔

Hey catlover,

Als de test morgen positief uitslaat, ga ik echt niet meteen het forum verlaten, want ben ook benieuwd hoe het jou en de anderen mag vergaan en daar wil ik voor mee blijven hopen en duimen dat het mag slagen en zo nodig ter steun zijn.....ik blijf een trouwe volger😊

Zo ook als de test positief is...blijf ik waarschijnlijk nog lang in onzekerheid en duurt het even voor ik echt blij durf te zijn...dus voelt steun ook wel prettig.

Gelukkig is gisteravond de situatie met mijn vriend weer bijgetrokken, want dat zag er echt erg somber uit....hopen dat het nu ook in het positieve blijft groeien....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Lunaatje,

Ben heel benieuwd hoe het morgen bij jou afloopt. Ik denk aan je in elk geval. 

Als ik ooit nog een positieve krijg, zal het ook wel even duren voor ik kan gaan genieten. Je blijft met de angst zitten dat er weer iets misgaat. 

Gelukkig dat de situatie thuis weer is bij getrokken. Hopelijk blijft dat de goede kant op gaan. 

Veel sterkte met afwachten vandaag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Lunaatje, 

Weet gewoon even niet wat ik moet zeggen. Wat een dikke ellende. Je wilt het zo graag en je hebt er al zoveel voor gedaan. 

Ik weet hoe je je voelt. Heel veel sterkte vandaag!

Een dikke knuffel uit Zuid-Duitsland.😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Lunaatje zei:

De test is negatief😭😭😭😭

Ga voor de zekerheid nog een digitale halen vandaag....heb ik even nodig...

Maar gewoon alleen maar😭😭😭....dit was de laatste hoop....

Gatver wat rot voor jullie. Heb hier duimen gedraaid voor jou. Zo naar dat je helemaal niks in de had hebt om het positief te laten verlopen😩 dit is echt zuur. Ik leef met je mee😘

ik had zondag na mijn negatieve test in de stad nog een vroegtester gekocht van de Etos: ook hagelwit. Ik gebruik nog wel de progynova en ustro maar geloof er niet meer in. Morgenochtend nog 1 keer testen en dan stop ik met medicatie. We twijfelen toch of we niet meteen door moeten gaan. Waarom wachten? Ik had Z-H gebeld en het kon wel meteen in de volgende cyclus dus....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens had ik hier wel voldoende afleiding, mijn dochter was zaterdag ziek geworden. Erg hoge koorts, 41+. En ijlen met allerlei angsten en overgeven. Ook vanmorgen nog. Lig nu naast haar in ons bed. Zo zielig. Besef mij des te meer wat ik allemaal al heb en hoe belangrijk dit al is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Caro-linn,

Als je het op kunt brengen zou ik gelijk een volgende poging doen. Ze hebben mij verteld dat hoe ouder je wordt, hoe kleiner de kans op succes. Bij mijn loopt het ook elke keer fout bij de innesteling. 

Jij hebt gelukkig al een dochter, maar ik snap wel als je nog zo graag een 2e kindje wil dat de teleurstelling hetzelfde voelt. Geniet in elk geval van alles wat je wel hebt en beterschap voor de kleine meid!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Catlover zei:

Beste Caro-linn,

Als je het op kunt brengen zou ik gelijk een volgende poging doen. Ze hebben mij verteld dat hoe ouder je wordt, hoe kleiner de kans op succes. Bij mijn loopt het ook elke keer fout bij de innesteling. 

Jij hebt gelukkig al een dochter, maar ik snap wel als je nog zo graag een 2e kindje wil dat de teleurstelling hetzelfde voelt. Geniet in elk geval van alles wat je wel hebt en beterschap voor de kleine meid!

 

Eerlijk gezegd is het wel iets anders als je al een kind heb. Jullie situatie is veel zwaarder dan de mijne nu. Maar ik ben daar ook geweest. Wij hebben 6 jaar en 6 zwangerschappen moeten wachten op dit wonder. Ik gun het jullie ook van harte🤞🏼🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is heel lief van je. Ik hoop ook zo dat er nog een kans komt voor ons. Altijd tegenslag is megazwaar.

Ik begrijp jou ook wel hoor. Doe maar lekker kalm aan en denk er over na of je op korte termijn nog een poging wil wagen. Je hebt in elk geval een mooi meisje. Als het nog wel lukt is dat bonus. 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Caro- lin zei:

Hey Lunaatje, hoe is het nou? Je had toch eerder een positieve test? Een paar dagen vroeg getest? Zo vreemd...

en hoe is het met Martina?

Hey,

Gigantisch klote...ik haal er nog een klein sprankje hoop uit dat ik nog niet ben gaan menstrueren...en dat ze aan de tel. daarom vroegen om het morgenvroeg nog eens te herhalen en wederom door te bellen....inderdaad ook omdat hij eerder positief was...maar dat kan ook nog van de pregnyl zijn geweest....(10.000EH zijn pas na 14 dagen geheel uit je lichaam)

De vorige keren brak deze 1 dag voor ik moest testen al door....alleen de laatste keer dan niet met die miskraam.

Heb meteen meerdere verschillende testen in huis gehaald, ook vanmiddag kon ik het niet laten en testte ik mega negatief...

Zodra ik ga menstrueren en het definitief is dat ik nooit moeder zou mogen worden, moet ik echt even psychische hulp gaan zoeken, want als ik nergens meer hoop uit kan halen stort ik helemaal in ...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Caro- lin zei:

Gatver wat rot voor jullie. Heb hier duimen gedraaid voor jou. Zo naar dat je helemaal niks in de had hebt om het positief te laten verlopen😩 dit is echt zuur. Ik leef met je mee😘

ik had zondag na mijn negatieve test in de stad nog een vroegtester gekocht van de Etos: ook hagelwit. Ik gebruik nog wel de progynova en ustro maar geloof er niet meer in. Morgenochtend nog 1 keer testen en dan stop ik met medicatie. We twijfelen toch of we niet meteen door moeten gaan. Waarom wachten? Ik had Z-H gebeld en het kon wel meteen in de volgende cyclus dus....

Dank je wel...kan alleen nog maar😭

Morgenvroeg mag ik nog eens testen op advies van Dusseldorf, omdat ik eerder een positieve test had en nog niet ben gaan menstrueren.

Dat geeft dan af en toe nog een beetje hoop en maakt het nog niet zo definitief.

Als je voor je gevoel door kunt in, zou ik inderdaad niet langer wachten en de volgende cyclus weer starten inderdaad. Maar dat is een stukje gevoel, wat je alleen zelf kunt bepalen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden