Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Jheroen

Zelf je forumthema kiezen

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

In dit forum hebben we een aantal thema's geïnstalleerd die je zelf kunt kiezen, de een houd meer van donker de ander van licht etc.

Onderaan het forum staat een optie om het thema te wisselen, kies daar je thema en de opties (zoals achtergrond/kleuren etc). De opties per thema vindt je rechts bovenaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen  

• 900 km Gondela  153 km PROGella 300 km naar UTRecht 2 km Cetropila  3 keer 5000 km naar PREGstad en 2 keer naar DECApetelli,  Wie wil er meerijden vanuit Arnhem. Pb als je mee wilt rijden voor een kleine benzinevergoeding.     
    • Ik zoek nog GOndela , wie kan mij helpen 
    • Hoi Steffie,  Dat scheelt enorm als je een eigen donor hebt. Ik hoop ook voor je dat het nu raak zal zijn. In Düsseldorf doen ze behandelingen die ze hier niet doen zoals een embryo terugplaatsen bij 5 dagen. In Nederland doen ze het bij 3 dagen. De medicijnen zijn ook totaal anders als in Nederland. Heb hier al 3 ivf pogingen gehad en dat heeft niets opgeleverd. Ik wil er echt alles aan gedaan hebben om zwanger te worden. Ik ben bijna 43. Dus het is nu of nooit! Ik hoop dat ik in het weekend ongesteld word en komende week kan beginnen. De medicijnen heb ik al in huis.  
    • Hoi catlover  Wij hebben via de donor handig i.v.m. dat mijn vriend geen zaad heeft. Heb ook nog niet aan de hormonen gezeten en dat ga ik nu wel dus erg spannend allemaal. Hoop dat me laatste kans iui  raak zal zijn.   Waarom in Düsseldorf als ik vragen mag? En wanneer ga je beginnen in Düsseldorf?  Dankjewel  en jij ook heel veel succes!
    • Hallo Stefanie, Leuk dat je ook op het forum zit. Komt er wat leven in de brouwerij.  Je hebt al heel veel iui pogingen achter de rug. Hebben jullie een eigen donor of via de donorbank? Dat is een kostbare aangelegenheid namelijk.  Spannend dat je ook gaat beginnen met ivf. Ik ga zelf beginnen met ivf in Düsseldorf. Net als jij zie ik er ook wel tegenop vanwege de afstand.  Ik wens jullie heel veel succes en hoop dat het gauw lukt.  Hou ons op de hoogte hier! Groetjes,   Catlover  
  • Topics

• Gerelateerde Inhoud

• Door Ceece
      Hoi meiden,
      Een paar jaar geleden heb ik hier zelf ook meegelezen en geschreven. Ik heb ruime IVF-ervaring, maar ben inmiddels de gelukkige moeder van twee kindjes.
      Ik heb een vraag aan jullie. Ik ben freelancejournaliste en zoek vrouwen die mee willen werken aan een artikel voor het blad 'Uitgerekend jij'.
      Dit magazine is vorig jaar voor het eerst verschenen en is speciaal voor vrouwen met vruchtbaarheidsproblemen. Misschien dat je het wel kent (het is gratis verspreid via oa fertiliteitsklinieken)
      Het was toen een eenmalige uitgave, maar er komt een volgend nummer in het najaar!
      Ik schrijf voor dit blad een artikel over hoe je je grenzen stelt als je eenmaal bent aangewezen op een medisch traject. Je wilt dolgraag een kind en hebt daar enorm veel voor over, maar waar ligt jouw grens? Al direct bij het begin? Of vraag je je bijvoorbeeld wel eens af: waarom kan iemand negen ivf-behandelingen aan en twijfel ik al na mijn eerste behandeling? Kan ik nog stoppen als ik eenmaal op de rijdende trein ben gestapt? En wanneer doe ik dat dan? Hoe blijf je dicht bij jezelf?

Ik ben op zoek naar vrouwen die hier mee worstelen, of die misschien hun keuze al hebben gemaakt. Wil je hierover vertellen? Wat voor stappen heb je gezet, hoe ben je tot je besluit gekomen?
      Dat kan al heel vroeg in het traject zijn maar ook na een aantal behandelingen. Ik hoor het graag als je mee wilt werken.
      Het is zonder foto en mag eventueel anoniem. Ook mag je na het interview de tekst lezen, want ik wil graag dat je blij bent met het artikel.

Groeten
      Cindy Cloin

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden