Ga naar inhoud
Simone1989

1e IVF Zwanger maar zo onzeker!!!

Aanbevolen berichten

Hallooooo dames.

Na 5,5 Jaar en 1 miskraal te hebben gehad. zijn wij eindelijk zwanger !!!!

Vandaag 5 weken precies.

Nu heb ik afgelopen maandag bloed laten prikken en het HCG was 1255. 

is dit laag of? vandaag nog een Clearbleu digitaal gedaan en er staat 3+.

iemand ervaringen of die ook zijn ei kwijt wil?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gefeliciteerd ❤️

Waarde hcg lijkt mij prima in orde. Het verdubbeld om de 2 dagen en start meestal rond 50-100.

Er is overigens weinig activiteit. Meeste gebeurt nu in “ niet te vroeg testen”, daar is 1 zwanger en 3 negatief getest😢

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoever was je toen je de bloedtest deed? Ik had bij 4 weken en 3 dagen 315, dus lijkt me prima

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
7 uur geleden, Lala84 zei:

Hoever was je toen je de bloedtest deed? Ik had bij 4 weken en 3 dagen 315, dus lijkt me prima

4 weken en 5 dagen. Ik heb gisteren weer bloed laten prikken helaas pas maandag de uitslag. 

De onzekerheden killen me en dan ook nog gestopt met roken wat me heel zwaar valt en de griep erbij gekregen. Tjonge jonge haha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is zwaar, dat wachten maar wat zei de huisarts/arts over de waarde. Bij mij ging de assistente mij feliciteren toen ik met 4 weken en drie dagen op 315 stond. Ik heb een vroege echo gehad met 5 weken en 5 dagen ivm eerdere bbz maar was geen dooierzakje te zien. Gynocoloog was niet echt hoopvol dus ga er maar vanuit dat het niet goed is. Veel sterkte en probeer hoe moeilijk dan ook afleiding te zoeken. Ik vond dat wachten ook verschrikkelijk en stressful maar het verandert niks aan het resultaat. Knuffels

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Hoi Catlover, hopelijk heb je nu een mooie terugplaatsing achter de rug en blijft deze 9 maanden zitten. ja druk met de verhuizing. Ik heb dat qua stressnivo echt ouderschap. 30 maart is al zo dichtbij en er moet nog zo veel ingepakt en verhuisd worden, en dan weer uitgepakt. Nu een dochter van 4 jaar erbij werkt ook niet erg vlotter😉 wij hadden een financiële tegenvaller. Ik ben inmiddels 43 jaar en heb nu dus 2 mislukte terugplaatsingen achter de rug van een punctie uit 2012. Ik ben bij zorgzaam goed verzekerd, ster 4 en kregen daar een 4e icsipoging vergoed. masr nu ontvingen wij een consultrekening van 320 euro van de gyn! Blijkt dat na je 43 jaar de tp niet meer gwordt vergoed. Dit was alleen nog de 1e rekening, dan komt tp en medicatie er nog bij. Nou onze dikke spaarrekening is door de verhuizing dus ook leeg😫 ik had voor de tp nog gekeken op de website daar stond dat als je nog embryo’s over hebt uit een eerdere poging je deze vergoed krijgt en er stond geen leeftijd bij, maar dat zal ik dan wel verkeerd geïnterpreteerd hebben🤨 onze 2 laatste cryos gaan we derhalve niet meer terugplaatsen😥  onze kans voor een 2e is ook verkeken helaas. Maar wij hebben al een dochter mogen krijgen en in Ons geval dat geld is maar geld, jammer maar helaas. Staat niet gelijk aan jouw situatie. Ik hoop echt met je mee voor een geslaagde tp😘
    • Beste Dames, Vanmorgen was ik in Düsseldorf. Ik heb heel leuk zitten praten met een vrouw van 41 jaar uit Wageningen.  Indien deze vrouw op het forum zit dan contact opnemen? Ik vind het erg leuk om even te praten en ervaringen uit te wisselen. groeten, Catlover
    • Ik heb een ritje in de aanbieding! 62 km naar UTRecht  Vertrek max augustus '19 vanuit omgeving Zwolle, PB als je mee wil 🙂
    • Beste Caro-linn, DD heeft mij niet gebeld vanmorgen. Dus dan moet mijn embryo nog leven. Woensdag terugplaatsing.  Het is een en al ellende. Ik vind het zo naar dat ik het nu moet opgeven. Had ik maar een dikke bankrekening. Dan kon ik nog een laatste poging wagen. Dan ben jij nog druk zat met een verhuizing in zicht. Heel veel succes daarmee en heel veel geluk in jullie nieuwe huis!
    • Tjee wat heftig. Ik snap dat dit een tranendal is. Is er nu al iets bekend verder? Ik hoop met je mee😘  ja wij hebben nu nog 2 cryos van de 4e punctie uit 2012. Ik ga deze in april/ mei laten terugplaatsen mits goed ontdooit. We gaan nu eerst verhuizen en dit is dus een stressvolle periode. Heel veel sterkte en hopelijk geluk met die ene emmy. Mijn duimen draaien🤞🏼
  • Topics

• Gerelateerde Inhoud

• Door Palm
      Hoi allemaal,
      Ik heb een aantal vragen omdat wij nu gaan starten met onze eerste ivf bij het Vu en ik benieuwd ben wat jullie ervaringen zijn? 

Ander half jaar geleden hebben wij ons eerste intake gesprek gehad bij de voortplantingsgeneeskunde van het Vu en na meerdere onderzoeken en operaties kunnen wij nu gaan starten met IVF, heel erg spannend allemaal. Ik weet nog dat het intake gesprek bij de voortplantingsgeneeskunde een uur duurde en vooral ging over de gezondheid en waarom het zwanger worden niet lukte. Nu is het zo dat er bij het laatste gesprek is besloten voor mijn operatie om alvast met de pil te starten, zodat ik eerder geopereerd kon worden en omdat ze met het “lange protocol” werken ik dan gelijk zou kunnen starten met ivf. Morgen (12 maart) hebben wij het intake gesprek bij het ivf centrum van het Vu en ik vroeg mij af wat ik kan verwachten van dit gesprek? Zijn er meerdere gesprekken voordat je start met de behandeling of krijg je gelijk een schema mee om te kunnen starten? Ook vroeg ik mij af wat ze precies bedoelen met het lange protocol? Ik hoor het graag van jullie! Alvast bedankt, liefs
    • Door Serena
      Hi allemaal,
      Ik ben Serena en samen met mijn man proberen wij sinds 2015 een gezin te stichten. Vorig jaar heb ik een IVF poging mogen doen, helaas is deze niet geslaagd. Na de IVF poging heb ik een kijkoperatie gehad waaruit bleek dat ik flink endometriose heb (graad 4). Ik ben vrijwel direct na de operatie aan de Zoladex begonnen en heb ik inmiddels een MRI scan gehad. Vandaag hebben wij samen met de arts de MRI scan bekeken en zo bleek dat er nog steeds endometriose littekens en verklevingen rond mijn baarmoeder, endeldarm en blaas zitten. De arts stelde ons twee opties voor:
      1. Na 3 maanden zoladex weer opereren en de littekens etc verwijderen 
      2. Na 3 maanden zoladex direct door met IVF  
      Het allerliefst ga ik gelijk door met IVF, omdat ik gewoon dolgraag een kindje zou willen. Echter ben ik toch ook een beetje bang dat ik mijn IVF poging verpest door de Endometriose. De arts zei ons dat de meningen verschillen over de invloed van endometriose op een IVF poging.
      Zijn er hier dames die ervaring hebben met endometriose en IVF? Hebben jullie eerst de endometriose (haarden/littekens) helemaal laten verwijderen voordat jullie met IVF verder gingen?
      (ik weet dat de endometriose nooit meer weggaat)
      Alvast bedankt voor jullie reacties.
      Groet Serena

• Door RICAN
      Mijn naam is Anja ben 25 jaar oud en sinds 1,5 jaar getrouwd.
      Mijn man is CF patient waardoor het voor ons niet mogelijk is om op natuurlijk wijzen zwanger te worden. 18 januari 2011 heeft mijn man PESA ondergaan in het UMC St. Radboud. Afgelopen week hebben we een brief gehad dat ze 1 rietje hebben ingevroren. :happydance: 7 februari 2011 hebben we een telefonische afspraak over wanneer we langs mogen komen om de IVF behandeling door te nemen. Tevens hebben we ook te horen gekregen dat wanneer ze bij mij een ei-punctie gaan doen dat mijn man mogelijk nog een keer PESA moet ondergaan i.v.m. het feit dat ze 1 rietje hebben ingevroren.

Via dit forum hoop ik onze ervaringen te kunnen delen met ander die precies hetzelfde moeten ondergaan als ons. En hier steun te kunnen krijgen/geven tijdens deze ervaringen.

Lfs! Anja :happy11:
    • Door Choya777
      Dr. IVF is a one of a kind 3D In Vitro Fertilization app

Please visit the Dr. IVF web page : www.drivfapp.com

Dr. IVF is a one of a kind 3-D medical application that was developed for doctors, future parents and any interested parties who want to explore the world of In Vitro Fertilization. With the touch of a finger, couples are able to witness the magic of IVF and discover the world of fertility as they have never seen before. Gynecologists and embryologists can now demonstrate medical procedures like ICSI and IVF and create a unique and special approach for supporting their patients.

in few weeks we will release our new update which will include special user interface that will give the ability to read texts, reviews and tips from clinics all around the world.

App Store: http://itunes.apple.com/mk/app/dr-ivf/id433902852?mt=8&ign-mpt=uo%3D2

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden