Jump to content
Mcleod

Icsi voorjaar 2019

Recommended Posts

@Zandje ga hard voor je duimen!🍀 waarom denk je dat het niet gelukt is?

ik mag dinsdag 21 mei pas testen maar denk niet dat het nodig is gezien mijn menstruatiepijn..

Posted (edited)
5 uur geleden, Mcleod zei:

@Zandje ga hard voor je duimen!🍀 waarom denk je dat het niet gelukt is?

ik mag dinsdag 21 mei pas testen maar denk niet dat het nodig is gezien mijn menstruatiepijn..

@Mcleod hoop houden meis! Goed voor je zelf zorgen, vooral vandaag..

Met onze embryootjes (of ze nu in de vriezer liggen of sterretjes zijn) zijn wij @Mcleod, @Hope1978 @Zandje immers vandaag ook een beetje moeder! :classic_love:

Edited by Vrouwke77

Aah ik zie net bij het afvegen wat bloed 😭 einde verhaal dus... en zo snel al

@Mcleod of het is een innestelingsbloeding??? 

@Mcleod @Vrouwke77 @Hope1978 zwangerschapstest was helaas negatief. Ik had er ook al zoals ik eerder zei niet zn goed gevoel bij. Soms heb je een onderbuik gevoel dat het niet helemaal lekker zit. 

Vandaag bellen dat het niet gelukt is en dan mag ik aan pilletjes beginnen zodat mn menstruatie komt... en dan hopen dat onze ijskonijntje terug geplaatst kan worden anders moeten we weer gaan prikken 🙈.... teleurgesteld maar weer positief de volgende ronde in!! 

@Zandje wat ontzettend jammer voor jullie. Tis toch een teleurstelling als je gevoel bevestigd wordt. Wel goed van je dat je alweer positief kijkt naar de volgende ronde! En hopelijk met jullie ijskonijntje

@Zandje ik hoop het! Op het moment is het weer weg..

wat enorm balen zeg voor jullie.. misschien nog niet genoeg hcg? Knap dat je positief bent alweer voor de volgende ronde😘

8 uur geleden, Zandje zei:

@Mcleod of het is een innestelingsbloeding??? 

@Mcleod @Vrouwke77 @Hope1978 zwangerschapstest was helaas negatief. Ik had er ook al zoals ik eerder zei niet zn goed gevoel bij. Soms heb je een onderbuik gevoel dat het niet helemaal lekker zit. 

Vandaag bellen dat het niet gelukt is en dan mag ik aan pilletjes beginnen zodat mn menstruatie komt... en dan hopen dat onze ijskonijntje terug geplaatst kan worden anders moeten we weer gaan prikken 🙈.... teleurgesteld maar weer positief de volgende ronde in!! 

@Zandje gets meis..dit is echt balen.. :classic_wacko:

@Mcleod jaa als het niet doorzet kan het een innesteling zijn.. positief blijven!! 

@Vrouwke77 jaaa balen is het zeker. Al zijn mijn gedachtes meteen om en op naar de volgende... alleen vandaag gebeld en we kunnen pas 4 juni weer terrecht... dat is wel balen. Nu even niets.. hoe gaat het daar? 

@Zandje ...ik herken dat wel hoor, dat snelle schakelen.. Vooruit kijken! Met IVF/ICSI moet ik in mijn beleving ook wel. De kansen (metname boven de 38+) liggen nu eenmaal laag, dus ik weet eigenlijk wel zo goed als zeker dat ik echt wel een paar pogingen nodig heb. Ik heb a.s. vrijdag weer een echo om mijn baarmoederslijmvlies op te meten en dan hopelijk een week later een TP. Kijk er zo naar uit!

@Zandje ik hoop het! Ook al bescherm ik mezelf door te denken dat het over is.. die verrekte menstruatiepijn ook🤭

@Zandje @Vrouwke77 is inderdaad ook het beste om vooruit en positief te blijven ook al is het niet altijd gemakkelijk! 4 juni klinkt nog ver weg maar dat is het zo! Vrouwke duim voor je vrijdag!🤞

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Hallo lieve mensen, Na 7 miskramen die vroegtijdig waren afgebroken, waarvan de 1e een buitenbaarmoederlijke was hierbij is de eileider verwijderd. En de langste zwangerschap duurde  13 weken. Hebben we hulp gekregen van de fertiliteitskliniek. Inmiddels 5 behandelingen IUI gehad zonder resultaat. En nu dan de eerste Ivf gehad. 8 dagen na de terugplaatsing kreeg ik licht bruine bijna grijze afscheiding. Op de 9e dag werd het al heel donker rood. Heb er voor gekozen toch nog utrogestan nog in te brengen, 3x daags 2x 100mg. Misschien heel slecht maar we hebben geslachtsgemeenschap gehad, hierna kwam er helderrood bloed uit. Heb 2 weken Geen geslachtsgemeenschap gehad terwijl we eerder echt als konijntjes waren.  Ben vandaag ook niet verder gegaan met de utrogestan omdat ik dacht dat ik ongesteld zou zijn. Normaal gesproken heb ik veel krampen en pijn vooral bij een miskraam of menstruatie. Maar ik voel helemaal niks, maar heb wel helderrood bloedverlies, maar ook niet zo veel als bij een menstruatie..  Morgen bel ik de kliniek op, want dinsdag zou ik mogen testen.  Bedankt voor jullie tijd, hopelijk kan iemand mij voort helpen! Groetjes Chell  
    • Gebruik je nog medicatie @Shadow1987 ? Hoeveel daagse embryo heb je teruggeplaatst gekregen? 
    • IVM (In Vitro Maturation) is een procedure waarbij weinig vruchtbare medicijnen worden gebruikt om onrijpe eieren te produceren die worden verzameld door middel van kleine operaties en vervolgens gerijpt met hormonen. Ik heb over dit IVM-proces in deze onderstaande link gelezen en ik hoop dat dit nuttig voor u zal zijn. https://www.swcic.com/treatments/ivm-in-vitro-maturation.php
    • Lage AMH-niveaus worden over het algemeen beschouwd als een indicator van een lage ovariële reserve. Een lage AMH-vruchtbaarheidsbehandeling kan bestaan uit IVF samen met hormoonbehandeling.
    • Hallo Ik heb vanmorgen op wd 9 negatief getest na een cryo terugplaatsing. Wie heeft hier ervaring mee? 
  • Topics

• Similar Content

• Guest
      By Guest
      Hi allemaal!
      Ik zat een jaar geleden hier ook op het wachtbankje voor mijn 1e kindje.
      Dat is inmiddels een gezonde dochter geworden van inmiddels 10 maanden.
      Omdat wij een aardige tijd over deze zwangerschap hebben gedaan en toch de wens hebben voor een groter gezin, zit ik nu in de laatste wachtweek voor ons tweede kindje.
      Ik vind het weer heel erg spannend, als is het wel echt anders nu we al een gezonde kleine hebben mogen verwelkomen.
      Ik ben benieuwd of er nog meer in de wachtweken zitten?
      groetjes!
      Kims
    • By Dakje
      Hoi allemaal,
      Na een onzekere 3maanden en vele echo's kan ik nu eindelijk zeggen dat ik zwanger ben van ons 1ste kindje.  We zijn via ivf zwanger geraakt bij poging 1 terug plaatsing  6 en hebben nog 6 liggen. En zijn uigerekend 30-08-19 We zijn erg blij maar merk dat ik ook erg onzeker ben
    • By RICAN
      Mijn naam is Anja ben 25 jaar oud en sinds 1,5 jaar getrouwd.
      Mijn man is CF patient waardoor het voor ons niet mogelijk is om op natuurlijk wijzen zwanger te worden. 18 januari 2011 heeft mijn man PESA ondergaan in het UMC St. Radboud. Afgelopen week hebben we een brief gehad dat ze 1 rietje hebben ingevroren. :happydance: 7 februari 2011 hebben we een telefonische afspraak over wanneer we langs mogen komen om de IVF behandeling door te nemen. Tevens hebben we ook te horen gekregen dat wanneer ze bij mij een ei-punctie gaan doen dat mijn man mogelijk nog een keer PESA moet ondergaan i.v.m. het feit dat ze 1 rietje hebben ingevroren.

Via dit forum hoop ik onze ervaringen te kunnen delen met ander die precies hetzelfde moeten ondergaan als ons. En hier steun te kunnen krijgen/geven tijdens deze ervaringen.

Lfs! Anja :happy11:
    • By Choya777
      Dr. IVF is a one of a kind 3D In Vitro Fertilization app

Please visit the Dr. IVF web page : www.drivfapp.com

Dr. IVF is a one of a kind 3-D medical application that was developed for doctors, future parents and any interested parties who want to explore the world of In Vitro Fertilization. With the touch of a finger, couples are able to witness the magic of IVF and discover the world of fertility as they have never seen before. Gynecologists and embryologists can now demonstrate medical procedures like ICSI and IVF and create a unique and special approach for supporting their patients.

in few weeks we will release our new update which will include special user interface that will give the ability to read texts, reviews and tips from clinics all around the world.

App Store: http://itunes.apple.com/mk/app/dr-ivf/id433902852?mt=8&ign-mpt=uo%3D2
    • By MamaBamBam
      Lieve dames!

Ik ben nieuw op dit forum en zal me kort even voorstellen! Ik ben Dorien en inmiddels 31. In 2008 hebben we een ICSI behandeling gehad met als prachtig resultaat na de 3e cryo terugplaatsing een zoon van december 2009.

Inmiddels is hij bijna twee en ben ik eind oktober begonnen met een nieuwe ICSI, ik doe dit met Lucrin en GONALf. De Lucrin is vanaf maandag 7 november gehalveerd en ben die avond ook begonnen met de GONALf.

Nu heb ik altijd al een gevoelige baarmoeder/eierstokken gehad maar sinds gisteravond begin ik de follikelgroei flink te voelen. Zelfs alsof ik af ten toe rugweeen heb zo erg.
      Nu is mijn vraag of er meer dames echt last hebben gehad van deze groei en hoe het verloop is geweest. Ben namelijk een beetje bang dat als het nu al zo erg
      is hoe het dan over 7 dagen (eerste echo) zal zijn.

Alvast bedankt voor alle antwoorden:happy:

Important Information

Terms of Use