Jump to content
Sign in to follow this  
Guest

Wachtbankje april 2019

Recommended Posts

Guest

Hi allemaal!

Ik zat een jaar geleden hier ook op het wachtbankje voor mijn 1e kindje.
Dat is inmiddels een gezonde dochter geworden van inmiddels 10 maanden.
Omdat wij een aardige tijd over deze zwangerschap hebben gedaan en toch de wens hebben voor een groter gezin, zit ik nu in de laatste wachtweek voor ons tweede kindje.
Ik vind het weer heel erg spannend, als is het wel echt anders nu we al een gezonde kleine hebben mogen verwelkomen.

Ik ben benieuwd of er nog meer in de wachtweken zitten?

groetjes!
Kims

Hoi,

Ik zit ook in mijn wacht week ... 

Vandaag dag 6 na tp.  Pijn in mijn borsten .. (Ze waren al niet klein maar nu gigggaaaa) blauwe aders alles er op en aan. 

Met vlagen misselijk. 

En met vlagen krampen ook een zwakke pijn in mijn eierstokken. 

Gek worden van het wachten .. 

Dit is mijn 1e ivf poging. 

Ik heb een zoon van 12 natuurlijke manier.. maar nu is het niet te vergelijken met toen.... 

Zo spannend .. hoe dood jij de tijd en de twijfel momenten   

Plassen broek loeren en door .. twijfel .. naar de wc kijken .. opgelucht ademen en door .. en door en door 

Hi Kleine Bep,

Ook ik in de wachtweken, 30 april de tp gehad van een 8 cellig vers helaas had ik geen cryo's bleken niet goed genoeg. 

Dit is mijn 1e poging, vroeger ruim 12 jaar geleden 4x IVF gehad zonder resultaat...dus nu gaan we opnieuw wagen.

Hoe gaat t met jou? Ik heb laatste 2 nachten ontzettende menstruatie-achtige klachten en gespannen borsten maar dat verschilt ook weer wat.. geen idee wat ik er van moet denken.

Liefs Bibi 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Hallo lieve mensen, Na 7 miskramen die vroegtijdig waren afgebroken, waarvan de 1e een buitenbaarmoederlijke was hierbij is de eileider verwijderd. En de langste zwangerschap duurde  13 weken. Hebben we hulp gekregen van de fertiliteitskliniek. Inmiddels 5 behandelingen IUI gehad zonder resultaat. En nu dan de eerste Ivf gehad. 8 dagen na de terugplaatsing kreeg ik licht bruine bijna grijze afscheiding. Op de 9e dag werd het al heel donker rood. Heb er voor gekozen toch nog utrogestan nog in te brengen, 3x daags 2x 100mg. Misschien heel slecht maar we hebben geslachtsgemeenschap gehad, hierna kwam er helderrood bloed uit. Heb 2 weken Geen geslachtsgemeenschap gehad terwijl we eerder echt als konijntjes waren.  Ben vandaag ook niet verder gegaan met de utrogestan omdat ik dacht dat ik ongesteld zou zijn. Normaal gesproken heb ik veel krampen en pijn vooral bij een miskraam of menstruatie. Maar ik voel helemaal niks, maar heb wel helderrood bloedverlies, maar ook niet zo veel als bij een menstruatie..  Morgen bel ik de kliniek op, want dinsdag zou ik mogen testen.  Bedankt voor jullie tijd, hopelijk kan iemand mij voort helpen! Groetjes Chell  
    • Gebruik je nog medicatie @Shadow1987 ? Hoeveel daagse embryo heb je teruggeplaatst gekregen? 
    • IVM (In Vitro Maturation) is een procedure waarbij weinig vruchtbare medicijnen worden gebruikt om onrijpe eieren te produceren die worden verzameld door middel van kleine operaties en vervolgens gerijpt met hormonen. Ik heb over dit IVM-proces in deze onderstaande link gelezen en ik hoop dat dit nuttig voor u zal zijn. https://www.swcic.com/treatments/ivm-in-vitro-maturation.php
    • Lage AMH-niveaus worden over het algemeen beschouwd als een indicator van een lage ovariële reserve. Een lage AMH-vruchtbaarheidsbehandeling kan bestaan uit IVF samen met hormoonbehandeling.
    • Hallo Ik heb vanmorgen op wd 9 negatief getest na een cryo terugplaatsing. Wie heeft hier ervaring mee? 
  • Topics

• Similar Content

• By Mcleod
      Hoi dames,
      Zijn er meer meiden die net gestart zijn met het icsi traject? Misschien fijn om ervaringen te delen:) 

Liefs 
    • By Dakje
      Hoi allemaal,
      Na een onzekere 3maanden en vele echo's kan ik nu eindelijk zeggen dat ik zwanger ben van ons 1ste kindje.  We zijn via ivf zwanger geraakt bij poging 1 terug plaatsing  6 en hebben nog 6 liggen. En zijn uigerekend 30-08-19 We zijn erg blij maar merk dat ik ook erg onzeker ben
    • By Mariek
      Ik ga 'm gewoon alvast starten...beetje vroeg missschien maar volgens mij zijn er al een aantal meiden die weten dat ze in oktober weer op de wachtbank komen te zitten, als alles goed gaat. Meiden van het beruchte augustus-bankje, where are you? We gaan deze gewoon hartstikke groen kleuren. Genoeg rood gezien!! We gaan deze bank gewoon alvast lekker voorverwarmen ;-)

Als alles hier een beetje volgens plan gaat dan mag ik me half september weer melden als ik ongesteld word en krijg ik eind september, begin oktober een cryootje (of twee) teruggeplaatst.

liefs,
      Mariek

Important Information

Terms of Use