Jump to content
Sign in to follow this  
Linda van hulten

Decapeptyl

Recommended Posts

Hier nog Depaceptyl over door succesvolle zwangerschap in België. Altijd gekoeld gelegen en houdbaar. Wie kunnen we er blij mee maken tegen een kleine vergoeding. We kunnen het niet over ons hart krijgen om het weg te gooien en het heeft ons ook veel geld geld gekost waar het jou iets minder geld kan kosten nu.

Bij interesse stuur een PB. Heb je het zelf niet nodig maar ken je lotgenoten die dit zoeken deel dit bericht dan.

Groet, linda

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Ik vind het ook heel moeilijk hoor. Ik heb ook 3 dagen achter elkaar getest, maar toen dacht ik ook ineens; dat slaat ook nergens op. We willen zo graag zekerheid. Eigenlijk doen ze bij ons geen bloedtest meet in het ziekenhuis maar ik heb erop aangedrongen. Ik wil daarna ook nog een 2e test om te zien of het hcg verdubbeld maar aan de andere kant wil ik het ook niet weten, dan maar even nog in die droom hangen. Pfffff wat een tweestrijd he.... ik wil eigenlijk ook de kwaaltjes. Denk de hele tijd: he is dit een beetje misselijk gevoel of is dit een ijzersmaak in mijn mond? Maar het is llemaal zo licht dat het ook de psyche is dit het veroorzaakt🤪
    • Oja natuurlijk hahaha, elke dag testen heeft ook helemaal geen nut. Maarja voor je gevoel wil je dat wel, ik ieder geval. 
    • Hcg verdubbeld elke 72 uur dus test van de volgende dag maakt dan ook miet veel verschil, die van de dag erna zou dus wel donkerder moeten zijn.
    • Kzie bij de test van gisteren en vandaag niet heel veel verschil, maar goed misschien morgen wel?  Ohhh dat honger gevoel herken ik wel, had ik bij mijn vorige zwangerschap ook hahah. Nu heb ik het ook heel soms s nachts dat ik ff wakker word van de trek maar nog niet zo erg. Hahha heerlijk ff wat eten dan! Slaap wel wat slechter en onrustiger misschien door spanning?  Verder merk ik niks eigenlijk...     
    • Ha duidelijk oplopend hoor👍🏼 Ik heb vandaag maar niet meer getest. Ik heb nog 1 kruitvat test 2x5, maar die bewaar ik voor maandag als ik bloed moet testen. Ik wil eigenlijk niet weten als het streepje niet oploopt🙈😬 vannacht werd ik wakker rond 2 uur en had ineens onwijze honger, zo’ n hongerlijd in je buik. Ik vond het zo idioot overdreven dat ik er niet aan toe wilde geven maar ik kon er niet van slapen dus heb ik het cakekoekje van mijn dochter opgegeten😳🤣 verder wat vermoeidheid maar verder niets. vorige zwangerschap van mijn dochter merkte ik het aan jeukende tepels dat ik zwanger was voordat ik getest had.....dat heb ik nu niet.
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use