Jump to content
Noenoe

Reeds 45jaar en toch nog een kinderwens

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Graag wil ik weten als er dames/moeders zijn die de leeftijd grens reeds gepasseerd zijn die er wordt gehanteerd bij de meeste van de ziekenhuizen en of clinics.

Wat zijn jullie ervaringen, iedeen en adviezen.

Alvast bedankt.

Succes en vriendelijke groeten.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Ik vind het ook heel moeilijk hoor. Ik heb ook 3 dagen achter elkaar getest, maar toen dacht ik ook ineens; dat slaat ook nergens op. We willen zo graag zekerheid. Eigenlijk doen ze bij ons geen bloedtest meet in het ziekenhuis maar ik heb erop aangedrongen. Ik wil daarna ook nog een 2e test om te zien of het hcg verdubbeld maar aan de andere kant wil ik het ook niet weten, dan maar even nog in die droom hangen. Pfffff wat een tweestrijd he.... ik wil eigenlijk ook de kwaaltjes. Denk de hele tijd: he is dit een beetje misselijk gevoel of is dit een ijzersmaak in mijn mond? Maar het is llemaal zo licht dat het ook de psyche is dit het veroorzaakt🤪
    • Oja natuurlijk hahaha, elke dag testen heeft ook helemaal geen nut. Maarja voor je gevoel wil je dat wel, ik ieder geval. 
    • Hcg verdubbeld elke 72 uur dus test van de volgende dag maakt dan ook miet veel verschil, die van de dag erna zou dus wel donkerder moeten zijn.
    • Kzie bij de test van gisteren en vandaag niet heel veel verschil, maar goed misschien morgen wel?  Ohhh dat honger gevoel herken ik wel, had ik bij mijn vorige zwangerschap ook hahah. Nu heb ik het ook heel soms s nachts dat ik ff wakker word van de trek maar nog niet zo erg. Hahha heerlijk ff wat eten dan! Slaap wel wat slechter en onrustiger misschien door spanning?  Verder merk ik niks eigenlijk...     
    • Ha duidelijk oplopend hoor👍🏼 Ik heb vandaag maar niet meer getest. Ik heb nog 1 kruitvat test 2x5, maar die bewaar ik voor maandag als ik bloed moet testen. Ik wil eigenlijk niet weten als het streepje niet oploopt🙈😬 vannacht werd ik wakker rond 2 uur en had ineens onwijze honger, zo’ n hongerlijd in je buik. Ik vond het zo idioot overdreven dat ik er niet aan toe wilde geven maar ik kon er niet van slapen dus heb ik het cakekoekje van mijn dochter opgegeten😳🤣 verder wat vermoeidheid maar verder niets. vorige zwangerschap van mijn dochter merkte ik het aan jeukende tepels dat ik zwanger was voordat ik getest had.....dat heb ik nu niet.
  • Topics

• Similar Content

• By Asset
      Wij zijn 2 jaar bezig geweest om zwanger te worden. Helaas heel slecht zaad. Wij hebben onze eerste icsi behandeling gehad presies 2 weken terug de terugplaatsing en vandaag positieve test! Nu wil ik heel graag mijn verhaal doen omdat ik me in deze wachtweken rot heb gezocht naar mijn klachten met een positief einde en kon dit niet zo vinden.
      Ik heb vanaf 6 dagen na terugplaatsing goeie menstruatiekrampen PRECIES de zelfde als alle andere maanden die begonnen ook altijd na 6 dagen. Ik wist daardoor heeel zeker dat het niet raak was want ik ken mijn lichaam ondertussen zo goed. Niet dus.
      Vandaag nog steeds de zelfde vervelende krampen en borsten zijn minder pijnlijk (heb ik ook elke maand zere borsten dan minder) maar dus wel echt een knaltest.
      Ik wil geen valse hoop geven natuurlijk het kan altijd 2 kanten op maar omdat ik zo erg heb gezocht afgelopen 2 jaar naar bevestiging dat het dus wel kan en wel graag die extra week hoop had willen hebben..
    • By journalist Geertje
      Voor het programma Debat op 2, het zaterdagavond discussie-programma van KRO en NCRV, gepresenteerd door Ghislaine Plag zoek ik discussie-deelnemers.

Wij willen het op zaterdag 30 juni hebben over:
      - De druk vanuit de maatschappij om kinderen te krijgen
      - Dat "werkelijk geluk" alleen met kinderen haalbaar is
      - Of kinderen krijgen iets is wat je doet voor jezelf, het kind, de wereld...
      - Kinderloos zijn en omgaan met de druk vanuit de maatschappij

Wij zoeken mensen die iets hebben met bovenstaande onderwerpen, liefst vanwege iets wat hij/zij meegemaakt heeft, bijvoorbeeld:
      - Iemand die ongewenst kinderloos is, maar daar inmiddels vrede mee heeft en de voordelen er ook van in ziet
      - Iemand die geen kinderen heeft (om wat voor reden dan ook) en veel druk vanuit maatschappij en ouders voelt om wel kinderen te krijgen
      - Iemand die vroeger kinderen onzin vond, maar het nu ziet als een onmisbare invulling van zijn/haar levensgeluk "zonder kinderen ben ik niet volmaakt gelukkig"
      - Andere mogelijke invalshoeken/verhalen/discussie-deelnemers zijn ook mogelijk, zolang je maar "iets hebt" met dit onderwerp

Tips: Het is een live-discussie, dus je moet niet al te verlegen zijn. Wij begeleiden gasten intensief, dus als je zoiets nog nooit gedaan hebt, maar wel graag wilt, dan helpen wij je gewoon. Iedere week hebben we gasten die nog nooit op tv zijn geweest, dus schroom niet om je aan te melden als je iets met dit onderwerp hebt. Zo nodig spreken we de vragen met je door, zodat je goed voorbereid en stevig aan de discussie deel kan nemen.

Bel mij (vrijblijvend) op 06-24231170 of mail me (vrijblijvend) je standpunten en geef door wanneer je bereikbaar bent via geertje.algera@debatop2.nl.

Met vriendelijke groet,
  • Create New...

Important Information

Terms of Use