Jump to content

Recommended Posts

Goededag, 

25 juni heb ik mijn terugplaatsing gehad. We hadden één embryo na PGD selectie. 

Vorige keer ook. 

Ik heb beide 1e Wachtweken last gehad van:

een intense steek in mijn baarmoeder 1 dag na terugplaatsing

harde borsten

Buikkrampen

Utro rotzooi

Week 2

Afnemende borsten

Lichtje krampjes af en toe

Waterige plakkerige afscheiding

Nauweliks utro rotzooi

* het enige wat deze keer anders was, dat toen mijn borsten afgelopen vrijdag 3 dagen na de terugplaatsing zachter werden. 

Dat weekend werden ze inneens heel hard en super gevoelig, samen met een heel raar gevoel in mijn rug. Schokjes en super zwak in mijn lage rug. Anders dan met menstruatie pijn.

Vanaf maandag borsten zacht en nog licht gevoel in mijn rug. 

Ik ben zo bang dat de geschiedenis zich herhaalt. Ik hoop dat iemand hier iets mee kan. 

Is er hoop of niet? 

Op 4-7-2019 om 13:00, Elfdh zei:

Goededag, 

25 juni heb ik mijn terugplaatsing gehad. We hadden één embryo na PGD selectie. 

Vorige keer ook. 

Ik heb beide 1e Wachtweken last gehad van:

een intense steek in mijn baarmoeder 1 dag na terugplaatsing

harde borsten

Buikkrampen

Utro rotzooi

Week 2

Afnemende borsten

Lichtje krampjes af en toe

Waterige plakkerige afscheiding

Nauweliks utro rotzooi

* het enige wat deze keer anders was, dat toen mijn borsten afgelopen vrijdag 3 dagen na de terugplaatsing zachter werden. 

Dat weekend werden ze inneens heel hard en super gevoelig, samen met een heel raar gevoel in mijn rug. Schokjes en super zwak in mijn lage rug. Anders dan met menstruatie pijn.

Vanaf maandag borsten zacht en nog licht gevoel in mijn rug. 

Ik ben zo bang dat de geschiedenis zich herhaalt. Ik hoop dat iemand hier iets mee kan. 

Is er hoop of niet? 

Enige wat je kan doen is afwachten en/of testen. De symptomen zeggen niets door de progy en utro. 

Ik had de vorige keer na een week last van allerlei zwangerschapskwaaltjes: misselijk, krampen, jeukende tempels en gevoelige borsten. Was ervan overtuigd dat het raak was en helemaal niets op de test: omowit 😔

Nu nog nergens last van. Vandaag = 6 dagen na tp.

Succes😘

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• 12 mm bms klinkt super! Heb je al een beetje zin om morgen jullie kleine spruitje op te halen?  Geniet morgen en laat de foto's van het embryo-tje maar doorkomen hoor! 😘
    • @Zandje Mijn B12 was 310 pmol/l . Bij een waarde tussen de 140/250 kom je in een grijs gebied aldus de huisarts en kunnen ze verder zoeken welk deel van deze waarde dan het actieve B12 gedeelte is. Gaan ze bij mij dus niet doen. Het was goed. Ijzergehalte van 8,1 was ook goed. Huisarts heeft ook aangegeven dat het preventief slikken van 1000mg B12 in tablet vorm ook geen kwaad kan voor het ongeboren vruchtje. Dat ga ik dus nu toch maar doen. Veder ben ik bezig met achterhalen hoe ik een ReceptIVFity test kan aanvragen. Ook daar nog veel onduidelijkheid bij zowel de huisarts alsmede bij het AMC. In the meantime ga ik alvast Probiotica tabletten bestellen om mijn microbioom te verbeteren. Ga ik overigens pas NA de ReceptIVFity test mee starten denk ik.
    • Ik vind het ook heel moeilijk hoor. Ik heb ook 3 dagen achter elkaar getest, maar toen dacht ik ook ineens; dat slaat ook nergens op. We willen zo graag zekerheid. Eigenlijk doen ze bij ons geen bloedtest meet in het ziekenhuis maar ik heb erop aangedrongen. Ik wil daarna ook nog een 2e test om te zien of het hcg verdubbeld maar aan de andere kant wil ik het ook niet weten, dan maar even nog in die droom hangen. Pfffff wat een tweestrijd he.... ik wil eigenlijk ook de kwaaltjes. Denk de hele tijd: he is dit een beetje misselijk gevoel of is dit een ijzersmaak in mijn mond? Maar het is llemaal zo licht dat het ook de psyche is dit het veroorzaakt🤪
    • Oja natuurlijk hahaha, elke dag testen heeft ook helemaal geen nut. Maarja voor je gevoel wil je dat wel, ik ieder geval. 
    • Hcg verdubbeld elke 72 uur dus test van de volgende dag maakt dan ook miet veel verschil, die van de dag erna zou dus wel donkerder moeten zijn.
  • Topics

• Similar Content

• By Melissab
      Dag dames, 
      Even kort voorstellen ben al een mama van 3 prachtige kinderen (8,6,4j) van mijn expartner. Zijn alle 3 spontaan gekomen(je moest nog maar naar me kijken en ik was zwanger) maar wel met keizersnede dus had mijn geanycoloog beslist met 3 keizersnede mij te steriliseren. 
      Ondertussen weg van mijn ex bijna  2 jaar al gelukkige met nieuwe partner en al getrouwd in november. Hij heeft nog geen kinderen. Dusja we willen zo graag eentje van ons... 
      Na zoveel onderzoeken en aanvragen zijn we in proces geraakt. Moet wel zeggen enorm heb afgezien van de hormonen, spuiten en aangezien ik 3 j geleden gastric bypass heb gehad niet veel krachten op reserveen zit ik er heel wat onder door eigelijk. Maar soit nu wat positief nieuws.
      Dinsdag was mijn Pick up en  en vrijdag was al mijn terug plaatsing. Van de 6 eicellen waren er 4 goed maar 1 maar van goed bevrucht wel heel goede van 8 eicellen. Oké we hebben dus geen reserve....maar we waren al blij met eentje
      Pick up zelf en terugplaatsing zelf niks last gehad. 
      Maar dag erna pijnlijke borsten, heel veel honger, druk in onderbuik en zo wat krampen/steken... 
      Nog iemand dit gehad? Moet ik mij zorgen maken? 
      Danku alvast en goeie avond nog 

• By Anne Tel
      Heb jij een hoog BMI en problemen gehad bij intake of tijdens een IVF traject? Hebben artsen jou geadviseerd eerst af te vallen voordat je met IVF mocht starten? Er wordt een onderzoek hierover gepubliceerd. 'Geen IVF voor vrouwen met teveel overgewicht' Een tv verslaggever van een publieke omroep is met spoed op zoek naar vrouwen met deze ervaring.
      Als jij je verhaal wilt delen, bel dan met je kunt niet meer bellen
      Misschien kan jij andere vrouwen helpen door jouw verhaal te delen.
    • By Chell
      Hallo lieve mensen,
      Na 7 miskramen die vroegtijdig waren afgebroken, waarvan de 1e een buitenbaarmoederlijke was hierbij is de eileider verwijderd. En de langste zwangerschap duurde  13 weken. Hebben we hulp gekregen van de fertiliteitskliniek. Inmiddels 5 behandelingen IUI gehad zonder resultaat. En nu dan de eerste Ivf gehad. 8 dagen na de terugplaatsing kreeg ik licht bruine bijna grijze afscheiding. Op de 9e dag werd het al heel donker rood.
      Heb er voor gekozen toch nog utrogestan nog in te brengen, 3x daags 2x 100mg. Misschien heel slecht maar we hebben geslachtsgemeenschap gehad, hierna kwam er helderrood bloed uit. Heb 2 weken Geen geslachtsgemeenschap gehad terwijl we eerder echt als konijntjes waren. 
      Ben vandaag ook niet verder gegaan met de utrogestan omdat ik dacht dat ik ongesteld zou zijn. Normaal gesproken heb ik veel krampen en pijn vooral bij een miskraam of menstruatie. Maar ik voel helemaal niks, maar heb wel helderrood bloedverlies, maar ook niet zo veel als bij een menstruatie.. 
      Morgen bel ik de kliniek op, want dinsdag zou ik mogen testen. 
      Bedankt voor jullie tijd, hopelijk kan iemand mij voort helpen!
      Groetjes Chell

• Guest
      By Guest
      Hi allemaal!
      Ik zat een jaar geleden hier ook op het wachtbankje voor mijn 1e kindje.
      Dat is inmiddels een gezonde dochter geworden van inmiddels 10 maanden.
      Omdat wij een aardige tijd over deze zwangerschap hebben gedaan en toch de wens hebben voor een groter gezin, zit ik nu in de laatste wachtweek voor ons tweede kindje.
      Ik vind het weer heel erg spannend, als is het wel echt anders nu we al een gezonde kleine hebben mogen verwelkomen.
      Ik ben benieuwd of er nog meer in de wachtweken zitten?
      groetjes!
      Kims
    • By Vlinder87
      Goedenavond,
      We hebben al heel wat jaren een kinderwens (8 jaar) in 2013 al een aantal iui pogingen in t ziekenhuis gedaan. Daarna tijdelijk gestopt en 2014 spontaan zwanger geraakt na 11 weken miskraam.. gelukkig 5 maanden opnieuw spontaan zwanger (zo 3 jaar niet zwanger geraakt en daarna 2 keer in 1 jaar) gelukkig 2e zwangerschap doorgezet en hebben we in 2015 een gezond kindje gekregen. Nadat ze 6 maanden was hebben we de natuur op zn beloop gelaten.. maar 2,5 jaar later nog geen nieuw wondertje. Volgens ziekenhuis is er zowel met Mn man als mij niks medisch aan de hand waarom t niet lukt.. vorig jaar de medische molen weer in gestapt en 6/7 iui met en zonder hormonen gehad zonder resultaat. 
      Nu mocht ik in feb eindelijk met een volgende stap starten met ivf. 
      Gisteren bij controle slecht nieuws.. ivf traject deze 1e ronde afgeblazen 😢 t voelt gewoon al die spuiten en dubbele spuiten op een dag voor niets zijn geweest.. terwijl ik echt bijna klaar was op 1 of 2 dagen na spuiten. Mogelijk is de dosering van de hormonen niet goed genoeg geweest.. donderdags had ik 3 grotere eiblaasjes in rechter eileider.. maar toen dacht ze wel te zien meerdere potentiële die mee konden groeien. gisteren waren die van de rechterkant opeens weg en had ik 2 a 3 eiblaasjes aan linker kant. Verder wel allemaal kleintjes maar daar kun je niks mee voor ivf punctie. Dus ja deze opbrengst is te weinig en zou zonde zijn om 1e punctie te doen zeiden ze, omdat ze wel verwachten dat er met mogelijk meer hormonen meer tegelijk kunnen groeien. Enigste is dat ik vandaag nog wel weer iui (inseminatie) behandeling heb gehad.. Maarja afgelopen jaar is dat ook nog geen succes geweest. ☹️ dit was gewoon t slechtste scenario dat het traject werd afgebroken 😔.. door te veel eiblaasjes of nu in Mn geval te weinig.. en nu pas weer in juni volgende mogelijkheid om dan een punctie te doen. Dus aantal weken niks rn dan in mei ofzo weer starten met t voortraject pil, overgangsspuit hormonen etc..
      Wie heeft dit nog meer meegemaakt? Ik heb afgelopen weken 150 eenheden menopur gespoten. 
      Ps ik weet dat ik wel moed moet houden ook nu bij een iui... maar meer ook uit zelfbescherming zet ik dat uit
      Groeten
      vlinder87

• Create New...

Important Information

Terms of Use