Jump to content
Kaatje86

Cryo in natuurlijke cyclus

Recommended Posts

Kzie bij de test van gisteren en vandaag niet heel veel verschil, maar goed misschien morgen wel? 

Ohhh dat honger gevoel herken ik wel, had ik bij mijn vorige zwangerschap ook hahah. Nu heb ik het ook heel soms s nachts dat ik ff wakker word van de trek maar nog niet zo erg. Hahha heerlijk ff wat eten dan! Slaap wel wat slechter en onrustiger misschien door spanning? 

Verder merk ik niks eigenlijk... 

Hcg verdubbeld elke 72 uur dus test van de volgende dag maakt dan ook miet veel verschil, die van de dag erna zou dus wel donkerder moeten zijn.

3 minuten geleden, Caro- lin zei:

Hcg verdubbeld elke 72 uur dus test van de volgende dag maakt dan ook miet veel verschil, die van de dag erna zou dus wel donkerder moeten zijn.

Oja natuurlijk hahaha, elke dag testen heeft ook helemaal geen nut. Maarja voor je gevoel wil je dat wel, ik ieder geval. 

Ik vind het ook heel moeilijk hoor. Ik heb ook 3 dagen achter elkaar getest, maar toen dacht ik ook ineens; dat slaat ook nergens op. We willen zo graag zekerheid. Eigenlijk doen ze bij ons geen bloedtest meet in het ziekenhuis maar ik heb erop aangedrongen. Ik wil daarna ook nog een 2e test om te zien of het hcg verdubbeld maar aan de andere kant wil ik het ook niet weten, dan maar even nog in die droom hangen. Pfffff wat een tweestrijd he....

ik wil eigenlijk ook de kwaaltjes. Denk de hele tijd: he is dit een beetje misselijk gevoel of is dit een ijzersmaak in mijn mond? Maar het is llemaal zo licht dat het ook de psyche is dit het veroorzaakt🤪

5 uur geleden, Caro- lin zei:

Ik vind het ook heel moeilijk hoor. Ik heb ook 3 dagen achter elkaar getest, maar toen dacht ik ook ineens; dat slaat ook nergens op. We willen zo graag zekerheid. Eigenlijk doen ze bij ons geen bloedtest meet in het ziekenhuis maar ik heb erop aangedrongen. Ik wil daarna ook nog een 2e test om te zien of het hcg verdubbeld maar aan de andere kant wil ik het ook niet weten, dan maar even nog in die droom hangen. Pfffff wat een tweestrijd he....

ik wil eigenlijk ook de kwaaltjes. Denk de hele tijd: he is dit een beetje misselijk gevoel of is dit een ijzersmaak in mijn mond? Maar het is llemaal zo licht dat het ook de psyche is dit het veroorzaakt🤪

Ja precies, wat zou het toch fijn zijn als je zekerheid zou hebben... Ik ben benieuwd naar m'n test morgenavond.... Ja dat honger hebben 's nachts is wel echt iets wat erbij kan horen. Mijn eerste zwangerschap ben ik helemaal niet misselijk geweest. Zit ook vanalles te denken.... Hopelijk goed slapen straks, dat zou al fijn zijn.. 

Hoe gaat het bij jullie? Nog een test gedaan @Kaatje86

Ik ga morgen weer voor een echo om te kijken hoe het staat met de follikels en de bmsv. Gisteren was het nog veel te dun/ follikels te klein. Hopelijk morgen beter. 🤞

Hoi hoi, 

Zat net te denken om weer even een berichtje te plaatsen. Mijn test heb ik zaterdag op de dag dat ik eigenlijk pas mocht testen nog een keer gedaan en ook die was positief. Vandaag contact gehad met het ziekenhuis, ik hoef niet bloed te laten prikken. 12 augustus... (wat duurt dat nog lang......) dan voor een echo om te kijken of er misschien al een hartslag is. Vind het zo onwijs spannend.... En kan me nog niet echt voorstellen dat ik zwanger ben. Afgelopen dagen de gehele dag een zeurende pijn in m'n rug. Als je dan gaat lezen op internet dan denk je ook van ojeeee. Verder heb ik ook gemerkt dat ik meer moet plassen. Kga morgen duimen voor je Ele, hopelijk dan weer iets vooruitgang! Succes alvast.

• Like 1

Wat fijn dat je ook zaterdag een positieve test hebt gehad @Kaatje86! ❤ Super spannend allemaal! 

Ik hoop dat het lukt om te ontspannen en genieten de komende weken. Voor dat je het weet is het 12 augustus! 💖

10 uur geleden, Kaatje86 zei:

Hoi hoi, 

Zat net te denken om weer even een berichtje te plaatsen. Mijn test heb ik zaterdag op de dag dat ik eigenlijk pas mocht testen nog een keer gedaan en ook die was positief. Vandaag contact gehad met het ziekenhuis, ik hoef niet bloed te laten prikken. 12 augustus... (wat duurt dat nog lang......) dan voor een echo om te kijken of er misschien al een hartslag is. Vind het zo onwijs spannend.... En kan me nog niet echt voorstellen dat ik zwanger ben. Afgelopen dagen de gehele dag een zeurende pijn in m'n rug. Als je dan gaat lezen op internet dan denk je ook van ojeeee. Verder heb ik ook gemerkt dat ik meer moet plassen. Kga morgen duimen voor je Ele, hopelijk dan weer iets vooruitgang! Succes alvast.

Gefeliciteerd! Ik heb ook 12 aug mijn echo, met 7,5 weken pas. Pfff wat duurt dat lang. Ze wilden niet eerder helaas. In Gent kreeg ik met 5,5 weken al een echo. Wat een verschil per ziekenhuis...

mijn duimen draaien voor iedereen👍🏼🤞🏼

• Like 1

5 uur geleden, Caro- lin zei:

Gefeliciteerd! Ik heb ook 12 aug mijn echo, met 7,5 weken pas. Pfff wat duurt dat lang. Ze wilden niet eerder helaas. In Gent kreeg ik met 5,5 weken al een echo. Wat een verschil per ziekenhuis...

mijn duimen draaien voor iedereen👍🏼🤞🏼

Dankje! Jaaaa duurt nog zo lang, hopelijk is er dan al wel iets positiefs te zien! Kan niet wachten hoor. Zoo veel beter zeg met 5,5 week. Jaaaa we duimen voor iedereen inderdaad! 

• Like 1

Ik heb gemaild en gevraagd of ik gezien mijn geschiedenis niet eerder een echo kon krijgen dan nu met 7,5 weken.

ik werd gebeld in overleg met de arts kon het op 8 aug ipv 12 aug. Scheelt weer een weekend van onzekerheid.....☺️

2 uur geleden, Caro- lin zei:

Ik heb gemaild en gevraagd of ik gezien mijn geschiedenis niet eerder een echo kon krijgen dan nu met 7,5 weken.

ik werd gebeld in overleg met de arts kon het op 8 aug ipv 12 aug. Scheelt weer een weekend van onzekerheid.....☺️

Aahh wat super fijn voor jullie dat je nu 8 augustus kan komen voor de echo. Ik wacht maar even af t/'m 12 augustus. Ga voor je duimen! 

Hoi hoi, hoe gaat het met jullie? Vannacht en net moest ik plassen, en met afvegen had ik heel licht roze op het papier, gelijk natuurlijk een paniek gevoel. Natuurlijk hoeft dit helemaal niks te betekenen ofzo. Hebben jullie dit ook of wel eens gehad misschien? 

Dat is inderdaad even schrikken. Het hoeft niks te betekenen idd. Gebruik jij progynova en utrogestan? Daardoor heb ik namelijk geen bloed, maar dat hoeft dan ook niks te berekenen. Kan je geen hcg meting aanvragen. Dat heb ik ook gedaan via de huisartsen ga ik dinsdag doen. Aan de waarde kunnen ze zien of het in de termijn valt en of dat het een miskraam is.

1 uur terug, Caro- lin zei:

Dat is inderdaad even schrikken. Het hoeft niks te betekenen idd. Gebruik jij progynova en utrogestan? Daardoor heb ik namelijk geen bloed, maar dat hoeft dan ook niks te berekenen. Kan je geen hcg meting aanvragen. Dat heb ik ook gedaan via de huisartsen ga ik dinsdag doen. Aan de waarde kunnen ze zien of het in de termijn valt en of dat het een miskraam is.

Hoi hoi, ik gebruik helemaal niks, de cryo is geheel in mijn natuurlijke cyclus terug geplaatst en heb ervoor of erna niks gebruikt. Ik wist niet eens dat dat kon een Hcg meting. Ik zal daar morgen eens over bellen. Bedankt voor je tip! Dan krijg je een paar dagen later ofzo de uitslag zeker? 

Zojuist, Kaatje86 zei:

Hoi hoi, ik gebruik helemaal niks, de cryo is geheel in mijn natuurlijke cyclus terug geplaatst en heb ervoor of erna niks gebruikt. Ik wist niet eens dat dat kon een Hcg meting. Ik zal daar morgen eens over bellen. Bedankt voor je tip! Dan krijg je een paar dagen later ofzo de uitslag zeker? 

Is dat trouwens niet een soort hetzelfde als een zwangerschapstest? Die meet ook Hcg toch... 

Ja zwangerschapstest meet ook hcg. Vaak al bij 40-50 en dan zegt het alleen positief. De vcloedtest meet de juiste waarde. Deze moet elke 72 uur verdubbelen. Dus als je 5 weken zwanger bent moet het in ieder geval 300 of meet hebben.

21 uur geleden, Caro- lin zei:

@kaatje86 hoe is het afgelopen? Ben even benieuwd.....

Khad even aan de huisarts gevraagd, maar ze zei als je paar x een positieve zwangerschapstest gehad hebt dat je er dan wel vanuit kan gaan dat het ook zo is. Een bloedtest veranderd er dan weinig aan. Dus d8 ja ik wacht wel wel tot we de echo hebben. Maandag over 1 weekje..... Ben al aan het aftellen hahahah. 

Maar het was toch vanwege het bloed? Heb je daarna nog gebloed? Of was het maar 1 keertje. Hoe voel je je verder. Ik had met 5,5 week een hcg test gedaan en deze was 4156, dus precies in de lijn van verwachting. Het stelde mij wel gerust en nu kan ik iets meer genieten☺️

Ik heb trouwens 7-8 een echo bij een echopraktijk ingepland. Mijn Man kon 8-8 niet vanwege zijn werk. Dus nu 2 echo’s achter elkaar😳

13-8 afspraak bij vk.

x

Ik bloed minimaal het is elke dag wel ietsjes maar lees ook heel veel dat meer mensen dat hebben. En bij m'n eerste zwangerschap had ik het ook wel. Hahhaha dat is ook leuk toch 2 echo's achter elkaar. Gisteren was ik echt super moe, had wel gewoon goed geslapen. Regelmatig last van een zeurende onderrug. Vandaag weer nergens last van. Hoe voel jij je verder? Hopelijk gaat alles goed! 

Ja bij de echopraktijk is het uitwendig (kost 38,50) en bij olvg inwendig. Ben er wel blij mee.

ik heb vaak last van een knorrende maag, en veel honger en dus eten eten eten Haha. Ook erg snel moe inderdaad. Dat is het enige. Soms licht misselijk maar dat mag eigenlijk geen naam hebben.

ik ben zo benieuwd naar de echo. Vind het toch echt eng en spannend. 5 keer is het mis gegaan dus dan zit de schrik en angst er wel in helaas. Een onbezorgde zwangerschap zal ik nooit meer hebben....

Jaa snap ik dat je er blij mee bent, super spannend natuurlijk ook en leuk! Hahaha heerlijk dat eten. Ik blijf maar zwangerschapstesten doen, vanochtend weer ff 1 gedaan, hij was nu echt super snel en duidelijk! Nu mag ik er geen 1 meer kopen van mezelf hoor hahah. 

Jeetje 5x mis gegaan..kan me heel erg indenken dat je dan onzeker en bang bent. We gaan van het beste uit!

Hoop dat de komende week snel voorbij vliegt en dat het snel 12 augustus is hahaha. 

Goede middag ff een vraagje ik heb een terug plaatsing gehad maar vanaf na de punctie heb ik menstruatie klachten hadden jullie dat ook ik heb de terugplaatsing op dag 5 na de punctie ik ben echt radeloos

1 uur geleden, Hope 2 zei:

Goede middag ff een vraagje ik heb een terug plaatsing gehad maar vanaf na de punctie heb ik menstruatie klachten hadden jullie dat ook ik heb de terugplaatsing op dag 5 na de punctie ik ben echt radeloos

Hoi, snap ik dat je dat radeloos maakt. Zelf heb ik ook elke dag wel iets bloedverlies, kan erbij horen lees ik en hoor ik. De 1 verliest misschien ook wat meer dan een ander. Sommige helemaal niks. Het maakt je onzeker allemaal. Wanneer mag je testen? Succes en sterkte..