Jump to content
Sign in to follow this  
Solomun92

Wat als..?

Recommended Posts

Ik zal me even voorstellen. Ik ben kim, 27 jaar en al zn 3 a 4 jaar bezig met ivf.

Ik heb afgelopen maandag de punctie gehad. Ondanks de pijn viel het me allemaal mee want hey! Er waren 18 eicellen geprikt!! 18!! Wauw!! Na onze vorige poging was dit fantastisch nieuws. Bij de 1e poging hadden we 15 eicellen waarvan er 2 bevruchte eicellen overbleven. Het 1e embryo is afgekomen 2 weken na mijn 1e test. 2 dagen voor de 1e echo. Bij het 2e embryo hebben we het hartje mogen horen met 8 weken. Helaas was het hartje de week erna gestopt. Uiteindelijk pas met 14 weken een curritage ondergaan.  Dus hey... 18 eicellen .. wauw!!!! Dinsdag morgen werden we gebeld met slecht nieuws. Er had geen enkele eicel zich gedeeld. Geen enkele van die 18 .. ze zouden om 16.00 uur nog eens kijken en terug bellen. Ook om 16.00 geen resultaat 😢 laatste poging om te kijken was vanmorgen. En jawel! Er is 1 eicel gedeeld! Nu is morgen de terug plaatsing geplant om 14.00 uur MITS het eitje zich nog gedeeld heeft. Er is dus een hele kleine mini kans dat we morgen een goed eitje terug geplaatst krijgen.. Maar wat als het mis gaat..? Wat als het niet deelt, of ik krijg weer een miskraam? Hierna heb ik nog maar 1 poging over.. Ik voel me machteloos. 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• @Vrouwke77  ja idd me man die wist mij onmiddellijk te vertellen dat het raak was ik had idd veel menstruatie klachten maar dan weer anders een ander gevoel het is trouwens mij. 2e tp alles was dit keer anders vergeleken met de 1e tp was een verse embryo .ikwas bang om te testen maar dat kwam puur door de teleurstelling tot dat ik mij duizelig voelde dacht ik okay ik ga nu testen dat was rond 15.00 uur dus geen ochtend urine .en ja ik had daadwerkelijk bloed verlies maar inwendig geen vlekken op mijn inlegkruis vanaf dag 9 tot dag 13 ik had geen hoop meer maar mijn mqn wel elke keer dat ik buik krampen kreeg had ik die inwendige bloeding ik probeerde niet te stressen tot 1 keer dat ik rose op mijn toilet papier zag na het vegen toen heb ik wel gehuild tot ik tot het besef kwam van neeeeeeeee niet stressen want stress die verergerd het proces daarin geloof ik .maar dames ik wens jullie allemaal heelveel succes en aub niet proberen te stressen ik heb door die behandeling geleerd hoe ik mezelf moet calmeren gelijk aan leuke dingen denken.hoewel de natuur alles bepaald moet je toch wel iets hebben waarin je geloof en hoop hebben ik gun een ieder een kind ik hoop dat alles goed gaat de komende tijd
    • Hallo dames Ik moet helaas de taxi ook zelf betalen en ben dus op zoek naar wat ritjes!! Stuur even een berichtje wanneer ik mee mag rijden
    • Lieve @Caro- lin, mocht je dit nog lezen - ik wens je zo veel liefde en sterkte toe in deze moeilijke tijden. En heel erg bedankt voor je steun hier!  Veel liefs ❤
    • Gefeliciteerd!! Wat een fantastisch nieuws! ❤ Wanneer hebben jullie de eerste echo? Wij op 5 september. Zo spannend!!
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use