Jump to content
Sign in to follow this  
Verajoy

Zwanger worden met adenomyose

Recommended Posts

Posted (edited)

Beste lezers,

Een maand geleden ben ik naar het VU geweest vanwege heftige buikpijn. De gynaecoloog heeft toen via een inwendige echo gekeken of ze eventueel verklevingen zag. Hierbij zag ze mogelijk een verdikte baarmoederwand. Zij gaf aan dat ze denkt dat ik adenomyose heb.

Morgen krijg ik weer een inwendige echo met beter apparatuur. En eind augustus krijg ik een mri scan. Dit alles verklaart ook waarom ik niet zwanger raak. Endometriose zag ze niet.

Ik lees helaas niet zoveel ervaringen van vrouwen die last hebben van adenomyose en die zwanger proberen te worden.

Zijn er vrouwen die adenomyose hebben en toch zwanger zijn geraakt. Willen jullie misschien je verhaal aan mij delen. Ik vind het nogal spannend. En zijn ze in Belgie of Duitsland verder met het behandelen van vrouwen die adenomyose hebben en zwanger willen worden.

Ik hoop van jullie te horen.

Edited by Verajoy

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• @Vrouwke77  ja idd me man die wist mij onmiddellijk te vertellen dat het raak was ik had idd veel menstruatie klachten maar dan weer anders een ander gevoel het is trouwens mij. 2e tp alles was dit keer anders vergeleken met de 1e tp was een verse embryo .ikwas bang om te testen maar dat kwam puur door de teleurstelling tot dat ik mij duizelig voelde dacht ik okay ik ga nu testen dat was rond 15.00 uur dus geen ochtend urine .en ja ik had daadwerkelijk bloed verlies maar inwendig geen vlekken op mijn inlegkruis vanaf dag 9 tot dag 13 ik had geen hoop meer maar mijn mqn wel elke keer dat ik buik krampen kreeg had ik die inwendige bloeding ik probeerde niet te stressen tot 1 keer dat ik rose op mijn toilet papier zag na het vegen toen heb ik wel gehuild tot ik tot het besef kwam van neeeeeeeee niet stressen want stress die verergerd het proces daarin geloof ik .maar dames ik wens jullie allemaal heelveel succes en aub niet proberen te stressen ik heb door die behandeling geleerd hoe ik mezelf moet calmeren gelijk aan leuke dingen denken.hoewel de natuur alles bepaald moet je toch wel iets hebben waarin je geloof en hoop hebben ik gun een ieder een kind ik hoop dat alles goed gaat de komende tijd
    • Hallo dames Ik moet helaas de taxi ook zelf betalen en ben dus op zoek naar wat ritjes!! Stuur even een berichtje wanneer ik mee mag rijden
    • Lieve @Caro- lin, mocht je dit nog lezen - ik wens je zo veel liefde en sterkte toe in deze moeilijke tijden. En heel erg bedankt voor je steun hier!  Veel liefs ❤
    • Gefeliciteerd!! Wat een fantastisch nieuws! ❤ Wanneer hebben jullie de eerste echo? Wij op 5 september. Zo spannend!!
  • Topics

• Similar Content

• By Panniepop
      Hi,
      Vandaag te horen gekregen dat na onze 5e icsi de zwangerschap niet goed is. Met 5 weken geen vruchtzakje, of heel klein. Het HCG is 1200. Gewoon goed voor de termijn. Nu denkt de arts aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. In januari hadden we al eens een leeg vruchtzakje na ICSI 4. Slecht zaad, lager maar overkomelijk AMH, milde endometriose en slechte opbouw baarmoederslijmvlies. Wel genoeg eitjes, ok aantal bevruchtingen (50-70%) maar op dag 5 weinig over. Vaak wel top embryo's van 5 dagen, dat wel, maar het mag allemaal niet baten. Wie heeft dit ook meegemaakt? Goede embryo's, wel innesteling maar geen vruchtje en dat niet een maar meerdere malen achtereenvolgens? We zijn radeloos...
    • By Nele0107
      Dag dames,
      Sinds maart 2019 ben ik gestopt met mijn Antidepressiva die ik nam. We hadden samen een kinderwens en ik wou het beste voor ons kindje. Ondertussen 2iUi en 1icsi terugplaatsing verder merk ik dat de hormonen en negatieve resultaten zorgen dat ik opnieuw aant glijden ben. Nu ben ik serieus terug aant nadenken om terug op te starten. Zijn er hier mensen die ervaring hebben. Die AD nemen en waarbij de icsis poging toch lukt? Ik ben bang dat AD op de poging ook invloed heeft.

Graag jullie ervaringen aub
      Alvast bedankt
      Groetjes 
      Nele
    • By weetruffle
      Hoi iedereen, 
      Heeft iemand al ervaring van Vivaneo in Leiderdorp? Wij hadden deze maand al met ivf moeten beginnen maar onze huidige kliniek is zo traag dat ik mijn kans gemist heb 😞 Ik zoek nu ergens anders, ik vind het alles behalve. 
    • By Anne Tel
      Heb jij een hoog BMI en problemen gehad bij intake of tijdens een IVF traject? Hebben artsen jou geadviseerd eerst af te vallen voordat je met IVF mocht starten? Er wordt een onderzoek hierover gepubliceerd. 'Geen IVF voor vrouwen met teveel overgewicht' Een tv verslaggever van een publieke omroep is met spoed op zoek naar vrouwen met deze ervaring.
      Als jij je verhaal wilt delen, bel dan met je kunt niet meer bellen
      Misschien kan jij andere vrouwen helpen door jouw verhaal te delen.
  • Create New...

Important Information

Terms of Use