Jump to content
Sign in to follow this  
Anne84

Morgen begint het avontuur

Recommended Posts

Dag allemaal,

Vorige maand hebben wij gehoord dat mijn amh waarde redelijk laag is (0,55) en we beter met ivf kunnen starten. Vanaf 23 juli slik ik de anticonceptiepil en morgen begin ik met de decapeptyl. Vanaf 19 augustus moet ik dan de menopur (225 eh) gaan spuiten en dan maar hopen dat er eitjes zijn.

Ik merk dat ik veel te weinig tijd heb gehad om me voor te bereiden op de ivf, ook omdat we redelijk onverwacht te horen hebben gekregen dat dit onze beste optie is. We waren namelijk pas voor de tweede keer in het ZH. Graag zou ik van jullie wat ervaringen willen horen over hoe jullie de eerste poging ervaren hebben en waar ik me op voor moet bereiden. 

Liefs,

Lieke

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• @Vrouwke77  ja idd me man die wist mij onmiddellijk te vertellen dat het raak was ik had idd veel menstruatie klachten maar dan weer anders een ander gevoel het is trouwens mij. 2e tp alles was dit keer anders vergeleken met de 1e tp was een verse embryo .ikwas bang om te testen maar dat kwam puur door de teleurstelling tot dat ik mij duizelig voelde dacht ik okay ik ga nu testen dat was rond 15.00 uur dus geen ochtend urine .en ja ik had daadwerkelijk bloed verlies maar inwendig geen vlekken op mijn inlegkruis vanaf dag 9 tot dag 13 ik had geen hoop meer maar mijn mqn wel elke keer dat ik buik krampen kreeg had ik die inwendige bloeding ik probeerde niet te stressen tot 1 keer dat ik rose op mijn toilet papier zag na het vegen toen heb ik wel gehuild tot ik tot het besef kwam van neeeeeeeee niet stressen want stress die verergerd het proces daarin geloof ik .maar dames ik wens jullie allemaal heelveel succes en aub niet proberen te stressen ik heb door die behandeling geleerd hoe ik mezelf moet calmeren gelijk aan leuke dingen denken.hoewel de natuur alles bepaald moet je toch wel iets hebben waarin je geloof en hoop hebben ik gun een ieder een kind ik hoop dat alles goed gaat de komende tijd
    • Hallo dames Ik moet helaas de taxi ook zelf betalen en ben dus op zoek naar wat ritjes!! Stuur even een berichtje wanneer ik mee mag rijden
    • Lieve @Caro- lin, mocht je dit nog lezen - ik wens je zo veel liefde en sterkte toe in deze moeilijke tijden. En heel erg bedankt voor je steun hier!  Veel liefs ❤
    • Gefeliciteerd!! Wat een fantastisch nieuws! ❤ Wanneer hebben jullie de eerste echo? Wij op 5 september. Zo spannend!!
  • Topics

• Similar Content

• By yolande2009
      Hi allemaal,
      In 2010 werd zware endometriose vastgesteld en zijn mijn eileiders verwijderd. Daarna uit de eerste ivf poging en 1ste tp een prachtige zoon gekregen en 2 jaar later (een cryo) nog een heerlijk ventje erbij die inmiddels 7 en 5 zijn. Nu liggen er al die jaren nog 6 goede cryos wat een enorme luxe is. Mijn man en ik overwegen nog voor een derde kindje te willen gaan. Ik ben me weer even aan het inlezen op hoe dat ook alweer gaat. Ik weet het niet meer zo goed, moet je dan juist de pil blijven slikken tot aan de poging of werkt dat anders. Wij hebben de behandeling in het ivf centrum van het VU gedaan. We zijn al heel rijk met 2 kindjes en wie weet komt er nog een derde bij. Zo niet, dan beseffen we dat we al heel gezegend zijn.
      Alvast bedankt voor jullie reacties! 
  • Create New...

Important Information

Terms of Use