Jump to content
Markona

Zwanger of niet?

Recommended Posts

Hoi Allen,

ik ben hier nieuw, en wil jullie vragen eens mee te kijken naar de foto’s van mijn test. Wij zijn bezig met onze eerste IVF ICSI ronde en hebben een eerste verse TP gehad. Ik moet er even bij zeggen dat ik natuurlijk veeeel te vroeg heb getest, en dat is stom ja ik weet het. Ik ben nu op wachtdag 9, zie foto’s. De bovenste test is een ongebruikte test, de andere van vanmorgen. Dat voorzichtige streepje is voor mij eigenlijk niet echt duidelijk. Wat denken jullie?

Dankjewel alvast!

Groetjes

8CA6613E-64C2-40FA-8EF3-A8A2F26722EC.jpeg

571CF42F-9903-4CF6-8290-229CAF0DA689.jpeg

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Topics

• Similar Content

• By Panniepop
      Hi,
      Vandaag te horen gekregen dat na onze 5e icsi de zwangerschap niet goed is. Met 5 weken geen vruchtzakje, of heel klein. Het HCG is 1200. Gewoon goed voor de termijn. Nu denkt de arts aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. In januari hadden we al eens een leeg vruchtzakje na ICSI 4. Slecht zaad, lager maar overkomelijk AMH, milde endometriose en slechte opbouw baarmoederslijmvlies. Wel genoeg eitjes, ok aantal bevruchtingen (50-70%) maar op dag 5 weinig over. Vaak wel top embryo's van 5 dagen, dat wel, maar het mag allemaal niet baten. Wie heeft dit ook meegemaakt? Goede embryo's, wel innesteling maar geen vruchtje en dat niet een maar meerdere malen achtereenvolgens? We zijn radeloos...
    • By Nele0107
      Dag dames,
      Sinds maart 2019 ben ik gestopt met mijn Antidepressiva die ik nam. We hadden samen een kinderwens en ik wou het beste voor ons kindje. Ondertussen 2iUi en 1icsi terugplaatsing verder merk ik dat de hormonen en negatieve resultaten zorgen dat ik opnieuw aant glijden ben. Nu ben ik serieus terug aant nadenken om terug op te starten. Zijn er hier mensen die ervaring hebben. Die AD nemen en waarbij de icsis poging toch lukt? Ik ben bang dat AD op de poging ook invloed heeft.

Graag jullie ervaringen aub
      Alvast bedankt
      Groetjes 
      Nele
    • By Verajoy
      Beste lezers,
      Een maand geleden ben ik naar het VU geweest vanwege heftige buikpijn. De gynaecoloog heeft toen via een inwendige echo gekeken of ze eventueel verklevingen zag. Hierbij zag ze mogelijk een verdikte baarmoederwand. Zij gaf aan dat ze denkt dat ik adenomyose heb.
      Morgen krijg ik weer een inwendige echo met beter apparatuur. En eind augustus krijg ik een mri scan. Dit alles verklaart ook waarom ik niet zwanger raak. Endometriose zag ze niet.
      Ik lees helaas niet zoveel ervaringen van vrouwen die last hebben van adenomyose en die zwanger proberen te worden.
      Zijn er vrouwen die adenomyose hebben en toch zwanger zijn geraakt. Willen jullie misschien je verhaal aan mij delen. Ik vind het nogal spannend. En zijn ze in Belgie of Duitsland verder met het behandelen van vrouwen die adenomyose hebben en zwanger willen worden.
      Ik hoop van jullie te horen.

• By Simone1989
      Hallooooo dames.

Na 5,5 Jaar en 1 miskraal te hebben gehad. zijn wij eindelijk zwanger !!!!
      Vandaag 5 weken precies.
      Nu heb ik afgelopen maandag bloed laten prikken en het HCG was 1255. 
      is dit laag of? vandaag nog een Clearbleu digitaal gedaan en er staat 3+.

iemand ervaringen of die ook zijn ei kwijt wil?
    • By Anne Tel
      Het is haast een vanzelfsprekendheid om deel te nemen aan Moeders voor Moeders als je zwanger bent. Toch heb ik gemerkt dat er zelfs vrouwen die met IVF of ICSI zwanger zijn geworden, nog niet bekend zijn met Moeders voor Moeders. Moeders voor Moeders zamelt urine in van zwangere vrouwen.
      De urine die Moeders voor Moeders inzamelt wordt verwerkt tot het geneesmiddel Pregnyl. Dit verloopt via een ingewikkelde en kostbare procedure. Het geneesmiddel helpt paren met vruchtbaarheidsproblemen. Zonder de hulp van zwangere vrouwen kunnen we dit geneesmiddel niet maken.
      Zoals je wellicht weet is er op dit moment een tekort aan Pregnyl. Er is overigens een synthetische variant Ovitrelle als alternatief beschikbaar. Persoonlijk wil ik liever een natuurlijk produkt gebruiken met het HCG hormoon.

Je kunt je aanmelden bij Moeders voor Moeders tot en met week 11. Je kan deelnemen vanaf de 6e t/m de 16e week van je zwangerschap. Als je deze maand deelneemt, krijg je mijn boek Paaseitjes zoeken in het AMC cadeau. Mijn boek is een ervaringsverhaal en hierin beschrijf ik de impact van IVF op mijn dagelijkse leven.

Voor meer info kijk op www.moedersvoormoeders.nl/zomeractie/

Moeders voor Moeders is ook actief op
      www.facebook.com/moedersvoormoeders. Heeft al bijna 20,000 fans. Een pagina met leuke weetjes en mooie verhalen over zwanger worden, zwanger zijn en het moederschap. Dus als je fan bent van Moeders voor Moeders, like MvM ook op facebook.

• Create New...

Important Information

Terms of Use