Jump to content
Essiepessie

Cryo terugplaatsing

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag een cryo terugplaatsing gehad. De cryo embryo was 12 delig en 3 dagen oud bij invriezen. Het is ingebracht in mijn natuurlijke cyclus zonder gebruik van hormonen..

14 augustus had ik me eerste ongesteldheidsdag, en den positieve ovulatietest
had ik 29 augustus. Wanneer zouden jullie een zwangerschapstest doen?

Wanneer had je een positieve test of wanneer ging het fout?
En had je al snel zwangerschapsverschijnselen?

Ik ben erg zenuwachtig en vind dat wachten en die onzekerheid killing..

Hoi @Essiepessie,

Ik geloof dat het aan de vroege kant is, maar theoretisch gezien zou je met 9/10DPO (vandaag of morgen dus) positief kunnen testen! Heb je geen pregnyl gezet?

Succes en hou ons op de hoogte! 😃🐣🐣

Nee ik heb niets gebruikt. Het is in een natuurlijke cyclus teruggeplaatst. Morgen is het 7 dagen geleden dat het is teruggeplaatst..

@Vrouwke77 Het is vanmiddag 7 dagen geleden dat het is teruggeplaatst in een natuurlijke cyclus. Ik heb ovulatietesten gebruikt om te kijken wanneer de eisprong zou zijn.. dit doorgebeld en hierna een terugplaatsing gehad. Ik weet alleen niet of nu testen al te vroeg is.. het ziekenhuis zegt dag 14, dus pas volgende week woensdag.. 

Vanaf dag 10/11 (dat is 7/8 dagen na de TP als je een 3/4-daagse embryo hebt) begint het HcG door je lichaam te stromen en is het mogelijk dat je heel licht al positief kan testen. Is hij wit...no worries..het HcG kan nog een spurt nemen. Ik ben wel een vroegtester, maar dan loop je wel het risico op eerst een teleurstelling en misschien wat meer onzekerheid in de laatste wachtweek..

@Vrouwke77 ik zat te denken om zaterdag te testen dat is 10 dagen na terugplaatsing.. ik kan me nog herinneren van de vorige twee keer dat ik enorme zere borsten had maar dat is nu niet t geval..

Had je vorige keren ook zonder medicatie een TP gehad? A.s. vrijdag is mijn 3e TP. Dit keer met alleen 5000 eh Pregnyl. Afgelopen maandag was mijn ei-sprong en heb nu al weer behoorlijk last van mijn brosten. Zijn gewoon die stomme hormonen.

Vroeg testen past meer bij mij.. Dan kan ik langzaam wennen aan de teleurstelling.. Klinkt gek, maar ik wil mij niet gek maken door enorm te hopen..... Ik ga een week later testen. Dan zit er geen Pregnyl meer in mijn lijf en is de innesteling als het goed is voltooid en zit ik op dag 11/12 van de ontwikkeling van mijn embryo('s).

@Vrouwke77 Spannend. Ik hoop dat alles lukt.

De eerste keer heb ik wel medicijnen gebruikt was een verse embryo, en de tweede keer ook geen medicijnen net als nu. Jij hebt t nooit in natuurlijke cyclus gehad zonder medicijnen dus?

Nee, dit is de eerste keer.. Op de pregnyl na dan.. 🙂 Ik reageer gewoon niet goed op al die medicatie, dus nu op deze manier. Spannend!

@Vrouwke77 spannend. Ik heb dus echt helemaal niets gebruikt. Vandaag 8 dagen na terugplaatsing. Ik wil zaterdag een test gaan doen.. fingers crossed. Vind het zo spannend en zeker dat wachten.. 

Lieverd...vrijdag de 13e...wat is dit een geluksdag voor je!!!! 💞Brand je straks een kaarsje voor mij i.v.m. onze terugplaatsing? Vandaag moet onze lucky day zijn!!! 

GEFELICITEEEEEEEEEERDDDDD!!!!!! 😃👼🥰Whhooopwhoop.... 🍀

@Vrouwke77 uiteraard. Ik ben erg blij maar nog beetje terughoudend. Het is een vroeg stadium nu maar hopen dat alles goed mag gaan en het mag groeien tot een mooi gezond kindje.

ik duim voor jullie!! Heel veel succes!

• Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Topics

• Similar Content

• By Nath38
      Hoi allemaal,
      wij zijn bezig met een cryo terugplaatsing in kunstmatige cyclus. Nu had ik vandaag, cyclusdag 13 een echo om te kijken of mijn bms dik genoeg was. Die was prima, dus ik zou s’middags gebeld worden met een datum voor de terugplaatsing en of ik kan starten met de urtogestan. Normaal gesproken is die op cyclusdag 19. Nu is het zo druk in de VU dat ik nog geen datum heb gekregen. Dat kan zomaar een week later zijn. Ik moet dus alleen doorgaan met de progynova. 
      Duurt dit allemaal niet veels te lang? Loop ik het risico dat het bms toch al gaat afbreken?
      word er behoorlijk onzeker van.
      mijn vraag is dus eigenlijk. Heeft er iemand ook wel eens een verlengde kunstmatige cyclus gehad ondanks goede bms?
      alvast bedankt! 
      Lieve groetjes

• By Kaatje86
      Hoi hoi, 
      Sinds gisteren ben ik lid geworden. Afgelopen woensdag heb ik een terug plaatsing van een cryo gehad. Dit zonder medicatie. Zaterdag mag ik nu gaan testen.... Hebben meedere wel eens een terug plaatsing gehad in natuurlijke cyclus zonder enige medicatie? En heeft iemand dan ook al eerder getest dan 10 dagen? Ik ben geneigd om nu al te gaan testen... Lastig hoor dat wachten...
      Liefs 
    • By Elfdh
      Goededag, 
      25 juni heb ik mijn terugplaatsing gehad. We hadden één embryo na PGD selectie. 
      Vorige keer ook. 
      Ik heb beide 1e Wachtweken last gehad van:
      een intense steek in mijn baarmoeder 1 dag na terugplaatsing
       harde borsten
      Buikkrampen
      Utro rotzooi
      Week 2
      Afnemende borsten
      Lichtje krampjes af en toe
      Waterige plakkerige afscheiding
      Nauweliks utro rotzooi
      * het enige wat deze keer anders was, dat toen mijn borsten afgelopen vrijdag 3 dagen na de terugplaatsing zachter werden. 
      Dat weekend werden ze inneens heel hard en super gevoelig, samen met een heel raar gevoel in mijn rug. Schokjes en super zwak in mijn lage rug. Anders dan met menstruatie pijn.
      Vanaf maandag borsten zacht en nog licht gevoel in mijn rug. 

Ik ben zo bang dat de geschiedenis zich herhaalt. Ik hoop dat iemand hier iets mee kan. 
      Is er hoop of niet? 

• By yolande2009
      Hi allemaal,
      In 2010 werd zware endometriose vastgesteld en zijn mijn eileiders verwijderd. Daarna uit de eerste ivf poging en 1ste tp een prachtige zoon gekregen en 2 jaar later (een cryo) nog een heerlijk ventje erbij die inmiddels 7 en 5 zijn. Nu liggen er al die jaren nog 6 goede cryos wat een enorme luxe is. Mijn man en ik overwegen nog voor een derde kindje te willen gaan. Ik ben me weer even aan het inlezen op hoe dat ook alweer gaat. Ik weet het niet meer zo goed, moet je dan juist de pil blijven slikken tot aan de poging of werkt dat anders. Wij hebben de behandeling in het ivf centrum van het VU gedaan. We zijn al heel rijk met 2 kindjes en wie weet komt er nog een derde bij. Zo niet, dan beseffen we dat we al heel gezegend zijn.
      Alvast bedankt voor jullie reacties! 
    • By Mariek
      Ik ga 'm gewoon alvast starten...beetje vroeg missschien maar volgens mij zijn er al een aantal meiden die weten dat ze in oktober weer op de wachtbank komen te zitten, als alles goed gaat. Meiden van het beruchte augustus-bankje, where are you? We gaan deze gewoon hartstikke groen kleuren. Genoeg rood gezien!! We gaan deze bank gewoon alvast lekker voorverwarmen ;-)

Als alles hier een beetje volgens plan gaat dan mag ik me half september weer melden als ik ongesteld word en krijg ik eind september, begin oktober een cryootje (of twee) teruggeplaatst.

liefs,
      Mariek
  • Create New...

Important Information

Terms of Use