Jump to content
Sbtje

Temperaturen icm progynova en utrogestan gebruik

Recommended Posts

Zijn er hier ervaringen met temperaturen tijdens gebruik van progynova en utrogestan? Blijft je temperatuur hierdoor ook hoog,  of gaat je temperatuur sowieso naar beneden als het niet goed zit? 
Mag morgen officieel testen (13 dgn na tp 5daagse cryo),  heb gisteren (11dgn na tp) negatief getest,  temperatuur is nog steeds hoog en heb 0.0 kwaaltjes.. En dan bedoel ik geen tekenen van zwangerschap maar ook niet van aankomende menstruatie. Ben zo bang voor de uitslag van de test morgen...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hoi allemaal,  Heeft iemand misschien ook een behandeling die half ivf en half icsi word gedaan?   
    • Hallo allemaal, Ik zag dat verschillende onderwerpen op het forum op onlogische plaatsen stonden. Vermoedelijk is dit tijdens de migratie ontstaan en daarna niet opgevallen 🙄. Je zult even moeten kijken waar je forum nu staat; heb je suggesties voor het (ver) plaatsen van onderwerpen, nieuwe onderwerpen of verbeteringen aan de website reageer dan op deze post.
    • PGD is een afkorting voor preïmplantatie genetische diagnostiek. Dit is een methode waarmee we embryo's onderzoeken op een ernstige genetische aandoening en daarmee de kans op de geboorte van een aangedaan kind kunnen beperken. PGD wordt uitgevoerd bij paren die een sterk verhoogd risico hebben op het krijgen van een kind met een erfelijke aandoening, bijvoorbeeld een chromosoomafwijking, taaislijmziekte, hemofilie, de ziekte van Huntington of een ernstige spierziekte. Voor PGD is een IVF-behandeling noodzakelijk. Hierbij worden - na bevruchting van eicellen met zaadcellen buiten het lichaam - één of enkele cellen afgenomen van embryo's die drie tot vijf dagen oud zijn. Deze cel of cellen worden in het laboratorium onderzocht op de aan- of afwezigheid van de betreffende ziekte. Op basis hiervan wordt besloten welke embryo's in aanmerking komen voor plaatsing in de baarmoeder. Alleen embryo's, waarvan de onderzochte cel of cellen de genetische ziekte, waarop het onderzoek was gericht, niet hebben, worden in de baarmoeder geplaatst. De kans op zwangerschap na terugplaatsing is ongeveer 25%. Als de vrouw na PGD zwanger wordt, is de kans groot dat er een kind zonder de genetische ziekte wordt geboren.
    • Hoi, Ik ben nieuw hier dus zal me even voorstellen. Ik ben Angela, 31 jaar en probeer nu ruim 4 jaar zwanger te worden, waarvan de laatste 1,5 jaar met behulp van ICSI. Mijn man is 32 en bij hem is een slechte zaadkwaliteit vastgesteld. Bij mij lijkt alles in orde te zijn. Tot nu toe is het bij ons als volgt verlopen: Poging 1 verse terugplaatsing: mislukt 1 cryo niet goed ontdooid Poging 2 verse terugplaatsing: mislukt 4 cryo's waarvan 1 goed ontdooid en teruggeplaatst: mislukt Poging 3 verse terugplaatsing: zwanger! Helaas stijgt mijn HCG niet goed en moet ik me nu voorbereiden op een miskraam. 3 cryo's Het laatste heb ik vorige week donderdag te horen gekregen. Ik ben er helemaal kapot van, het was eindelijk zover, ik was zó gelukkig. Maar helaas maar voor een paar dagen. Ik ben nu een paar dagen thuis en ga morgen weer werken. Ik probeer nu wel positief te denken, ik weet nu dat ik wel zwanger kán worden. Maar tegelijkertijd ben ik nu al bang dat het de volgende keer weer niet lukt. Ik maak mezelf helemaal gek door te denken dat er iets mis is met mij waardoor ik een miskraam krijg. Ook zie ik nu al op tegen het ontdooien, dit gaat bij ons heel vaak niet goed. We willen sowieso een vierde poging in Gent doen, maar hopelijk is dit niet nodig. Eigenlijk wilde ik hier even mijn ei kwijt maar ik zoek ook een beetje hoop. Zijn er vrouwen met vergelijkbare verhalen die uiteindelijk wel zwanger zijn geworden? Ik merk dat ik vertrouwen uit deze verhalen haal, heb ik nu echt even nodig.. Liefs, Angela
    • Ik zoek een ritje naar preg nyande en meno land en gonalliende ik wil best een deel bed benzine betalen 😊
  • Topics

• Similar Content

• By Hanneke 77
      Hallo allemaal, 

Ik ben op zoek naar dames die nog utrogestan over hebben. Ik zou t heel graag over nemen. 
      Ik heb al zo vaak miskraam  gehad en dit is mb laatste terug plaatsing en wil heel graag langer de utrogestan gebruiken

Ik hoop jullie mij kunnen helpen  of een manier weten hoe Ik t zonder recept kan kopen ...
    • By Jillz1976
      :icon_flower:

Hallo, ik ben 34 jaar en mijn man is 38 jaar en wij zijn 13 jaar samen en pas ook
      getrouwd:laugh:
      In het kort; ik kreeg op mijn 30e een indicatie van baarmoederhalskanker, en uit onderzoeken bleek dat ik reeds in het 4e stadium zat en kanker had.
      Met spoed geopereerd, en gelukkig...optijd (bleek achteraf)
      Heb even 2 jaar nodig gehad om weer op krachten te komen, maar ik ben er weer:icon_smile:!
      In 2009 kwam ik erachter na al wat jaartjes geprobeerd te hebben, dat het niet aan mijn man
      zijn zwemmers lag, maar vermoedelijk toch aan mij, omdat ik dus 2x daar geopereerd ben geweest.
      Alhoewel dit een baarmoederbesparende operatie is geweest juist omdat ik nog geen kinderen
      heb, en ze hebben uiteindelijk een tumor verwijder en al mijn lymfeklieren.
      Nadeel van de lymfe=vocht vasthouden als ik mijzelf overbelast.
      Maar blij dat ik het overleeft heb!!:icon_flower:

Nu tijd voor positieve dingen in het leven: en dat is voor mij een extra doe, dat het fantastisch zou zijn als ik na mijn vervelende tijd toch een mooi klein wondertje mag krijgen!
      Dus daar wordt al vanaf 2008 aangewerkt, en in 2009 onderzocht.
      Ik kreeg last van mijn traumatische ervaring en kon het niet aan om de hgc foto (baarmoederfoto) te laten maken. Omdat ze dit met een 'tang'dicht wilde houden zodat de vloeistof er niet uit zou lopen, en dat alleen maar voor een foto....;-(
      Ik weet dat ik nog met een van mijn vooronderzoeken voor de kanker al tegen het plafond aan zat, met diverse 'versuffer-med' dus ik kon dit nog even niet aan.

Dus dan maar weer even zelf proberen en hopen op een wondertje...
      Maar tervergeefs gebeurde dat niet, en eind 2010 de eerste afspraken in het VU gemaakt
      en weer alles opnieuw laten onderzoeken.

Ze denken dat het toch met mijn cervix of cervixslijm te maken heeft, wegen de operaties die ik gehad heb.
      Dus een IUI zal eventueel kunnen slagen.
      Maar dan moet die foto gemaakt worden, en ooghh ik hikte er weer tegen aan.
      Nu als ik dit weekend ongesteld wordt, (ik hoop het niet) dan moet ik bellen voor een afspraak.
      Na de foto, wordt het nabespreken of er nog gekke dingen te zien zijn in mijn eileiders, en bij goed nieuws, op de wachtlijst.

Nou meiden, ik hoop veel hierover te horen van jullie, misschien kan je mij geruststellen, of gewoon eerlijk vertellen hoe je het heb ondervonden.

Ik ben erg benieuwd hoe jullie de foto hebben ervaren, en misschien herkent iemand mij met dit?

Ik open wel een nieuwe topic later, ik wil ook graag weten over het temperaturen, heb ik ook al maanden gedaan, maar goed.

Succes, en tot hoors!
    • By Charlene75
      Na vruchteloze behandelingen in Nederland en Duitsland doen we nu een behandeling in Spanje. Deze wordt niet meer vergoed. De dokter geeft aan dat we Decapeptyl 3.75, Progynova 2mg en Utrogestan 200 mg nodig hebben. Hoe en waar kunnen we deze in Nederland verkrijgen tegen een fatsoenlijke prijs? Is het recept van de dokter uit Spanje voldoende voor de apotheek of is er een andere weg?
      Alvast bedankt!
  • Create New...

Important Information

Terms of Use