Jump to content
Sign in to follow this  
Kaatje86

Half icsi en half ivf

Recommended Posts

Hoi allemaal, 

Heeft iemand misschien ook een behandeling die half ivf en half icsi word gedaan? 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Bij de 1e poging hadden we 4 follikesl, 4 eicellen en 2 bevruchtingen die mooie dag 3-embryo's werden. Laatste keer bij de ivf hadden we weer 4 follikels, maar 2 eicellen geoogst waarvan er gene bevrucht werd. We stonden dus direct met lege handen. Heeft iemand dat ook meerder meegemaakt? ICSI wordt vaak gedaan als bij een eerdere poging geen bevruchting heeft plaatsgevonden, maar bij ons is de eerste keer wel bevrucht.   Is eicelactivatie (AOA) of MOAT een idee? of heeft iemand daar ervaring mee?  
    • Hallo, laatste ivf-poging is helaas mislukt. Ik ben aan het kijken naar zorgverzekeraars die nog een 4e (en 5e) poging vergoeden. Daarvoor zou ik dan moeten overstappen. Maar hoe zit dat rondom de acceptatie? Ik neem aan dat je je medische geschiedenis ergens moet noteren en dus ook dat je al een paar ivf-pogingen hebt gedaan? Mag een verzekeraar je dan weigeren? Ik wil niet overstappen tijdens een poging, maar tussen 2 pogingen in, zal ik maar zeggen. 
    • Hoihoi. Op 27 okt heb ik een terugplaatsing gehad van 1 mooie embryo. Op wd 12 werd ik wakker met een raar gevoel en voor ik het wist zat ik op het toilet met een test... Had de hoop al een beetje opgegeven doordat ik ineens nergens meer last van had dus de test die ik deed legde ik heel nuchter neer, totdat er ineens een tuur streepje te zien was die binnen 2/3 min toch wel wat duidelijker werd.   Ik had het ziekenhuis een bericht gestuurd om te vragen of dit nog door de hormonen kon komen maar ze gaven aan dat dit niet meer kon, maar alsnog mocht ik volgens hun nog niet te vroeg juichen omdat het testje wel heel "vaag" was.  Nu heb ik vandaag wel wat bruinige afscheiding gehad en mijn onderrug is nogal gevoelig... vanavond nog een testje gedaan maar die is na mijn inziens toch wel weer iets donkerder.  Ik weet nu niet meer zo goed wat ik ervan moet denken. Maandag moet ik sowieso voor een test naar het ziekenhuis denk dat dit dus een heel lang weekend gaat worden 🙄   Wat denken jullie van de testen?  
    • @Johan ik rijd graag met je mee naar utroland. Wil je mij een pb sturen wanneer ik mee kan rijden?
    • Ik heb nog steeds wat ritjes over naar OVITRellende, CETROland, DECArdië en 64 kaartjes voor UTROvka. Tegen een kleine vergoeding voor de benzine neem ik je graag mee! Bij interesse, stuur me een berichtje.
  • Topics

• Similar Content

• By Milou35
      Momenteel zijn wij aan het wachten tot het eind november is..
      Dan wordt mijn man geopereerd doormiddel van Tese.
      Als er zaadcellen gevonden worden mogen we door voor icsi.
      (3x semenanalyse  0, 00 zaadcellen) onverklaarbaar.
      Verder is alles goed qua gezondheid.
      Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die ook deze pad bewandelen?
      Wij lopen in het AMC Amsterdam.
      ( In onze vriendenkring/familie is er niemand die hier mee te maken heeft,of er mee te maken heeft gehad)
    • By Kaatje86
      Hoi allemaal, 
      Ik ben benieuwd of er hier ook dames zijn die binnenkort gaan starten voor een tweede ivf behandeling. Wij kunnen over ongeveer 3 a 4 weken gaan beginnen. Nu word eerst ons bloed nog onderzocht, mijn urine en mijn vriend z'n zaad. 
      Groetjes Karin 
    • By Propje1988
      Jeetje... nog 3 dagen en dan mag ik eindelijk een test gaan doen. Nog niet ongesteld geworden maar toch al we de krampen.. wat is dat frustrerend! Ik merk wel dat wanneer ik de Utrogestan inbreng ik na een 15 minuutjes krampen krijg! .. Ik ben zo zenuwachtig .. dat wachten is echt verschrikkelijk ... 😦 
      ... 

• By Ejo
      Hoi allemaal,
      Wij zijn nieuw(man 41 vrouw 42) hier, maar zijn inmiddels in Gent beland voor onze 4de ivf behandeling 
      . Hierbij is iom Gent gekozen voor icsi en een zwaardere dosering hormonen tov Nederland. Ons probleem was steeds de innesteling die niet plaats vond. Nu gaan we ervoor, mogelijk de laatste poging. We vinden het heel spannend,  maar heeft iemand van jullie nog tips voor ons voor waar we rekening  mee kunnen houden bij de innesteling? Eventueel qua voeding? Ik lees dat te veel zuivel eventueel niet goed is maar wat is te veel? Verder alleen maar goeds over hoe we ontvangen zijn in Gent. Hoor graag van jullie.
      Groetjes E&E
  • Create New...

Important Information

Terms of Use