Jump to content
Kitje

Zijn er nog 40+ meisjes hier? :)

Recommended Posts

@Siepie snap dat je baalt maar het is nog geen maandag en die andere 3 kunnen mooi doorgroeien en daar ook eitjes uit gehaald worden. Dan heb je wel een mooi aantal. Hoop dat het er genoeg zijn om gelijk terug te plaatsen. Duimen duimen duimen voor je! ♡

@Jennie80 hoe is de hysteroscopie gegaan? Wel lief van je trouwens van je aanbod over de trip naar utroland. Ik heb gisteren wat gehaald en even tellen waar ik uitkom als ik ze opmaak. Dan laat ik je weten ♡♡♡

@Kitje hoe gaat het daar op de roze wolk? 😄 Heerlijk ervan genieten 🙂 En nu samen op de 2e wachtbank die ik persoonlijk wel heeeeeel spannend vind nu. 

Ik heb dus wel al contact gezocht met een VK en heb aankomende dinsdag een kennismakingsgesprek. 

Het gaat op en af met me. Zo moe, ben net wakker na even te zijn gaan "liggen".
Voel me de.ene dag licht misselijk alleen in de ochtend en de andere dag elke keer na het eten. Niet supermisselijk of zo en zeker niet braken. Wel kokhalzen als ik tanden poets of die vieze slijm achterin mn keel voel bah...

Mijn borsten vallen echt mee. Sowieso niet pijnlijk. Wel heel licht gevoelig en met name bij het dragen van een bh de hele dag. Maar dat verschilt ook per dag. Soms prik ik erin om te voelen of het niet erger wordt. Maar nee niet bepaald. Kan me daar dan weer onrustig van maken en weer opzoeken of dat normaal is. Pfff.... 

Mijn ene zusje heeft nooit echt last gehad van haar borsten maar hele zwangerschap vanaf 2e trimester tot het einde kotsen. En mijn andere zusje nooit misselijk geweest en boobies wel ergens in het eerste trimester die gevoelig werden.
Heb wel het idee dat ik meer aders zie lopen op mijn borsten of misschien verbeeld ik het me.

Gisteren had ik pijnlijke steken ter hoogte van mn linkerlies en dacht gelijk "noooo toch geen EUG of een cyste". Zakte in de avond weer af. Denk misschien toch de banden al aan het trekken? Ben nu 5 weken en 1 dag 😬

Jeetje, lange dag voor je geweest zo zeg @Siepie en bedankt boeren! 🙁
En dan ook nog helaas teleurstellend resultaat.
Hopelijk dat de kleintjes nog ff een groeispurtje maken.

Bij mij ging dat ook zo, dan had ik eerste echo, telden ze er een stuk of 7/8 en dan reageerden slechts enkelen op de meds.
Het meeste aan eitjes dat ik gehad heb was 4, laatste keer zelfs maar 2.
Daarom ben ik op een gegeven moment over gegaan op eiceldonatie, omdat ik geen vertrouwen meer had in mijn eigen eitjes na 3x mislukte IVF.

Maar laat je niet van de wijs brengen door de hoeveelheid, mijn gyn zei me altijd, het gaat om de KWALITEIT niet om de KWANTITEIT.
Je hebt maar 1 goed embryo nodig en ik heb hier op het forum legio voorbeelden gezien van meiden die niet zoveel embryo's hadden en toch zwanger zijn geraakt.
Maar snap dat je baalt, liefst wil je er toch een stuk of 10.

@Hanniebal Ik ben zwanger (oh dat klinkt gek 😊) van een eiceldonor, de eerste donor had 7 eitjes (vrouw van 33 jaar) en daarvan hield ik slechts 1 embryo die nu in Riga in de vriezer ligt, de tweede donor daar had ik 8 bevroren eitjes van, waar ik 3 embryo's aan overhield, 2 in de buik en eentje nog in de vriezer (zij is 30 jaar).
Maar zelfs van zo'n jonge donoren waren er geen dozijn eitjes (en ook dat viel mij tegen en zie daar, eerste poging, meteen zwanger!)
Nu hopen dat het zo blijft.

Hoe meer eitjes, hoe meer kansjes, maar niet de moed opgeven Siepie.
Wat Hanan ook al zegt whatever happens.
Keep the faith!

Verder wens ik je een goede vlucht morgen.
En keep us posted! Ben zo benieuwd hoe het je vergaat daar.

Ik ga duimen voor je hoor, net zoals jullie dat allemaal zo superlief voor mij hebben gedaan, ga ik dat nu voor jou doen!
🤞🍀🙏

Vind het wel gezellig samen met jou op het bankje @Nina79 en we lopen ook bijna gelijk ook joh.
Ik had gekeken op de site van Freya daar kun je invullen als je IVF of ICSI hebt gehad de datum van de punctie of bevruchting.
Dat was dus 14 juni voor mij.
Als ik dat invul kom ik uit op 7 maart 2021 en 4 weken 5 dagen vandaag....
Maar 3 dagen achter jou 😊

Heel eerlijk gezegd zit ik nog altijd op de wolk van ongeloof, de roze zal ongetwijfeld wel voorbij komen drijven een dezer dagen, maar daar ben ik momenteel nog niet op beland.

Dinsdag al naar de VK jij, wow, wat snel!
Ik ga maandag de vk bellen, op de site staat dat ze eerste afspraak (en echo!!) inplannen rond de 7 weken.
Dus dat is over 2 weken al.

Ik vind het net als jij retespannend!
Analyseer ook elk krampje en als ik wat voel "lopen" tussen de benen dan check ik wat het is, maar het is altijd bollenrommel.
Het vertrouwen is er nog niet helemaal, ook omdat mijn zwangerschap een risicozwangerschap gaat zijn, vanwege de eiceldonatie, hierdoor heb ik een iets verhoogde kans dat het mis gaat en als het een tweeling blijkt te zijn dan blijft het een zogenoemde risicozwangerschap.
Verder heb ik een iets verhoogde kans op hoge bloeddruk en zwangerschapsvergiftiging.
Maar ik ga gewoon van het goede uit hoor, probeer daar allemaal niet teveel aan te denken.
Moet ook gaan bespreken met de vk of ik bij hun onder controle mag, of dat het via de gynaecoloog in het ziekenhuis moet (wat ik niet hoop)
Maar ook dat van later zorg.

Iedere zwangerschap is anders NIna, die voelt van alles en die voelt niks.
Ik ben totaal niet misselijk, ook niet een beetje, alles wat jij daarover schrijft heb ik niet.
Ik heb wel pijnlijke boobs en ook dat over je bh herken ik, het doet minder zeer als ik de bh uit heb.
En die moeheid herken ik ook.

Ben vanmiddag ook even gaan liggen (had ook superslecht geslapen vannacht) en dacht een uiltje te kunnen gaan knappen, nou, mooi niet!
Eerst kwam de vuilniswagen een paar keer langs en daarna ging zoonlief in bad liggen met luidkeels een of ander youtube programma aan, dus hoop kabaal en herrie....  Was geen slapen bij.

En ja, dat kan hoor, dat de banden al aan het oprekken zijn, je baarmoeder gaat echt groeien nu!

@Siepie, het verkeer was vandaag inderdaad dramatisch. Uiteindelijk was ik ruim een half uur te laat na 4,5u in de auto te hebben gezeten🤨. (Kwam bij mij niet door onze boeren hoor) Gelukkig kon ik evengoed nog terecht voor de hysteroscopie. Laten we hopen dat de extra dagen om te stimuleren de andere follikels nog even een goede push kunnen geven. Ik duim voor je hoor!! Laat het gouden ei er gewoon tussen zitten!!

@Kitje, hoe gaat het bij jou? Kan je het al een beetje geloven?? Hahaha

De hysteroscopie is trouwens goed gegaan. Ze zag een kleine poliep die ze meteen heeft kunnen verwijderen. Verder zag het er schoon en rustig uit en dat was een behoorlijke geruststelling. Na afloop zei de FA ineens dat ik per direct mag stoppen met de Orgametril en we niet de 4 weken hoeven af te wachten. Dat betekent dus dat alles met 2 weken versneld wordt. Hahahaa, heel dom, maar ik schoot even in de stress😆. Tja, de verwachting is nu dus dat ik binnen 3 dagen bloedverlies ga krijgen en dan begint het weer van voor af aan. Super spannend, maar nu weet ik van tevoren dat die wachtweken gekmakend kunnen zijn. Hoop echt dat ik jullie mag volgen meiden.

@Nina79, laat maar weten hoor. Ik hou ze apart. Snap trouwens goed dat je die verlengde wachtweken heeeeel erg spannend vindt. Nog even geduld en dan mag je lekker luisteren naar het krachtig kloppende hartje van je kindje!🤗

Fijn te horen dat de hysteroscopie goed gegaan is bij je, @Jennie80 en dat ze het poliepje maar meteen ff verwijderd heeft.
Kan me voorstellen dat het een geruststelling voor je was en is dat alles er goed en rustig uit zag.
En wat fijn dat je per direct mag stoppen met de Orgametril en dat je binnenkort ook weer mee mag doen.
Van de wachtbank af en aan de behandeling.
Snap wel dat je ff in de stress schoot ervan, het gaat dan ineens zo vlug, dat moet je mind ook ff verwerken.
Dus jij kijkt nu reikhalzend uit naar de ongi dagen.
Nooit gedacht dat je daar nog eens naar uit zou kijken he? 😂

Goh, nu bedenk ik ineens, dat ik daar de rest van dit jaar vanaf ben als alles goed gaat, de komende 7-8 maanden GEEN ongi meer, whoohoooo.
Hier is het nog altijd een beetje onwerkelijk dat ik echt zwanger ben.
Zelfs dit typen, 'ik ben zwanger' is raar.
Vanmorgen toch de test maar ff gecheckt of ik niet alles gedroomd had ofzo, maar het is echt waar.

Ik kreeg ook nog een appje uit letland vanmorgen hoe het met me ging en dat ze gister door alle toestanden helemaal vergeten was te melden dat ik over 2 weken een echo moest laten maken.
Dus maandag echt de vk bellen om een afspraak te maken.

Die wachtweken kunnen idd echt killing zijn, Jennie, die eerste gaat nog wel, maar die tweede... Die is zenuwslopend.
Maar ook het doen van de test, jeetje.... 
Deze keer heb ik bewust geprobeerd me niet gek te laten maken, die meds nemen ook een loopje met je, omdat die klachten (kunnen) veroorzaken die ook door zwangerschap veroorzaakt worden (pijnlijke boobs, moe, misselijk, wegblijven van ongi)

Maar verder gaat het goed hier, voel me goed, nog steeds zelfde als voorheen eigenlijk, pijnlijke boobs, gezeur in de buik af en toe en moeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoe....
Geen misselijkheid gespot nog en dat mag ook wel wegblijven.
Het geloof begint langzaam toe te treden, maar ik ben blij dat ik morgen nog lekker een dagje vrij heb en maandag thuis werk zodat ik alles echt een plekje heb gegeven voordat ik weer naar mijn werk moet.

Vind eerlijk gezegd dit stukje tot aan eerste echo ook wel heel spannend.
Zal het allemaal goed zijn, zien ik over een week of 2 een mooi kloppend hartje.... Of zie ik er 2???
Dat vind ik ook een spannend idee.
Toen ik daar in die clinic lag en de dokter voorstelde om er 2 terug te laten zetten vond ik dat een bijzonder goed idee.
Want dan had ik meer kans.
Maar nu bedenk ik me ineens... Oi, maar wat nu als ik er echt 2 krijg?
Dat wordt aanpoten dan in mijn uppie... 😅

Hoe is het verder met iedereen?

@Nina79 krijg jij ook een echo eigenlijk dinsdag? Als je kennismaking hebt bij vk? Of krijg je die later?

@Siepie Goed gearriveerd in Letland?
Hoop dat je een fijn onderkomen hebt daar en tussendoor ook een beetje kunt genieten van de vrije tijd samen met je partner.

@Kitje jaaaa we schelen niet veel. Misschien bevallen we wel op dezelfde dag!

Wat fijn dat je over 2 wk al voor echo kan. Nee ik heb dinsdag alleen een kennismaking en sowieso die dag veel te vroeg voor een echo. Je ziet hooguit een dooierzak maar nog geen kloppend hartje. Vanaf 6 weken kan het wel maar voelt voor mij weer te vroeg of zo. 

Ik mag met 8 wk bij het AMC terecht voor de eerste echo dus over 3 weken. Maar als mijn man nog steeds niet mee mag dan ga ik een paar dagen eerder een echo doen met hem.

Onwerkelijk he, ik heb dat nog steeds. Zo onwerkelijk dat ik vandaag bij het Kruidvat een test heb gekocht (2v5) en ga morgen weer eens testen haha. Precies een week na mijn 1e test. Vlgs mij kom ik beetje gek over maar het voelt ook zo gek allemaal 😅

@Jennie80 fijn dat het allemaal goed is gegaan en nu op naar het echte werk 😉 Spannend!!!! Kun je mooi aanschuiven bij Kitje, @Hanniebal en mij 🙂 En @Siepie ook!!

Ben je goed aangekomen in Riga @Siepie

Hello dames, Jaaaaaaaa we zijn in Riga en liggen al lekker op bed te netflixen haha.

Was een lange dag, maar alles ging goed. Geen mondkapje gedragen, heel bijzonder allemaal, maar ik dacht als niemand iets zegt dan zeg ik ook niets 🙂 Ik kreeg het al benauwd bij het idee.

We zijn netjes opgehaald door de kliniek en afgezet bij ons hotel. Koffers naar de kamer en toen op naar het winkelcentrum, paar boodschappen gedaan en even lunchen. Terug in hotel waren we zo moe dat we de Formule 1 nog even wilden kijken maar gelijk in slaap zijn gevallen. Ouderdom haha. We hadden geen zin meer om vanavond nog de deur uit te gaan, dus hebben we lekker in het hotel gegeten en nu languit op het bedje.

Manlief wil nu gelijk Netflix kijken, maar ik wilde eerst jullie berichten en lezen hoe jullie dag is gegaan, dus hij wacht maar even. 

Morgen gaan we even lekker naar het oude centrum, het gaat heel slecht weer worden, maar ach we zijn er nu toch. Vanmorgen nog wel even een stress momentje, want ik moest natuurlijk mijn injecties nog innemen en we zaten nog in de auto. Ik van de voorstoel hup naar de achterbank en de injecties klaar maken en spuiten maar. Rijden we langs een politieauto, ik voelde mij net een drugsdealer, lol.

Dank je wel @Nina79 we gaan er maar vanuit dat ze nog groeien en anders hoop ik dan maar op 1 goede, maar ik merk wel dat de hoop een beetje aan het afnemen is. Heel moe, oh jee dat duurt nog wel even, na het eerste trimester gaat dat vanzelf minder worden. Gewoon lekker aan toegeven en je lekker laten verwennen.

Lief van je @Kitje thnx, het is ook wel raar, we delen veel met elkaar en de mensen die naast je staan weten er vaak niets vanaf 🙂 Maar als je niet in dit traject zit dan kan je je er ook niets bij voorstellen. Ik probeer wel positief te blijven, maar soms lukt dat even niet. Maar gaat goed komen.

Dat is goed nieuws @Jennie80, het zou ook wel heel zuur geweest zijn als ze je teruggestuurd hadden en je een nieuwe afspraak had moeten maken. Jeetje dat is wel even schakelen voor je, maar ook wel weer fijn, dan heb je minder tijd om na te denken 🙂 Ik heb nog nooit gehoord dat ze dat meteen weghalen, wat een toppertje. Hier moet ik dan maar blijven denken dat het een gouden ei is wat er in mij groeit. Thnx.

Dank je wel @Hanniebal ik weet wel dat er maar 1 goede tussen moet zitten, maar het is toch een fijner gevoel als het er meer zijn. Dat is maar een gevoel maar toch. Jullie zijn allemaal zo lief en positief, daar hou ik mij dan maar een beetje aan vast.

Fijne avond allemaal en ik zal mijn laptop overdragen aan manlief, voordat hij in slaap valt haha

x

Ja, dat zou zomaar kunnen @Nina79 dat zou wel heel bijzonder zijn, samen dit traject en op de wachtbank en dan op dezelfde dag bevallen...
Ik moet nog een afspraak maken, morgen ga ik bellen, maar op de website van de vk staat dat ze de eerste afspraak (MET echo) inplannen rond de 7 weken zwangerschap, dus dat zou dan over een week of 2 zijn.
De echo moet ik doorsturen ook naar de clinic zodat zij in de gaten kunnen houden of alles goed gaat en of de hoeveelheid meds aangepast moet worden of niet.
Momenteel moet ik doorgaan met wat ik had, 3x daags een bol, 2x daags Duphaston en 3 tabletten Estrofem tegelijk als ik ga slapen.

Dinsdag echo is idd net te vroeg voor hartactie, dat is rond de 6 weken, dus dan zie je idd niet veel, ook is het nog suuuuuperklein.
Maf eigenlijk dat zoiets kleins zoveel invloed op je kan hebben lichamelijk he?
Snap ik heel goed ja, dat je dan vooraf een echo met je man samen gaat doen, vind het belachelijk dat hij niet mee mag.
Daar hoort hij bij te zijn, dat is jullie kindje!
Maar ja, dat kunnen wij allemaal wel zo vinden, als het ziekenhuis anders besluit dan is er weinig tegenin te brengen vrees ik.
Dus dan lekker een paar dagen eerder samen genieten van jullie kleintje.

Nee, is niet stom dat je nog eens test, was weer positief natuurlijk?
Doen er veel hoor, in dit traject, zijn er wel bij die iedere dag testen.
Het is ook een super onzekere tijd, we hebben zoveel moeten doorstaan om hier te komen, dan is het ook logisch dat je nu bang bent dat het mis gaat, niet goed, is, dat je bevestiging zoekt, dus lekker testen hoor.

De clinic heeft gevraagd of ik over een week (nu 5 dagen dan) nog een keer een test wil doen, omdat ik geen bloed test heb gedaan.
Dus ik doe vrijdag ook weer een test.

Ik koop ze altijd bij de Action (zijn prima testen) kosten geen drol daar, nog goedkoper als kruidvat.
1,49 voor 2 testen (de gewone) ze hebben ook early testen die zijn een paar cent duurder.
Ik had er van de vorige keer nog een liggen, in december, toen ik negatief testte, dus heb deze gebruikt.
Had hem dus al die tijd gewoon in huis maar heb me weten te bedwingen tot de echte officiele testdatum.
Had hem goed bewaard, in de verpakking, tussen de sokken verstopt.
De test van december had ik er ook nog bij liggen, met omo wit vlakje waar ik graag een streepje had willen zien...

Fijn dat je goed gearriveerd bent in Riga @Siepie
Lekker ook dat je die domme mondkap niet op hoefde.
Ik ben vanaf Eindhoven gevlogen, daar was het verplicht het hele vliegveld, je kwam er niet in zonder.
Benauwde rotdingen, bah.
En tijdens de vlucht ook.
Nu zat ik alleen, dus heb ik de neus er bovenuit laten steken, dus wel beetje gesjoemeld.
Je zal zo een vlucht van 10 uur hebben zeg, ik moet er niet aan denken!

Op Riga Airport heb ik hem ook af gedaan, moest een heel stuk lopen, maar tegen het eind kwam ik een bewaker tegen die vond dat de kap op moest, dus maar weer braaf opgedaan.
Terugweg idem dito.

Maar misschien dat ze er intussen alweer wat soepeler mee om gaan, we zijn ook alweer een week of 2 verder.
Toen ik ging was het luchtruim pas net weer open allemaal, snap dat ze voorzichtig zijn dan.

Hahaha, ja, kan me voorstellen dat je je zo voelde idd met het prikken in de auto en dan ook net die politieauto.
Je ziet ze nooit als je ze nodig hebt, maar als je er niet op zit te kijken zijn ze daar ineens.

Ik voelde mij ook wel zo iedere keer als ik moest spuiten.
Vooral als ik zo tegen die naald aan tikte, haha, jeetje.
Had weleens zoiets van, wat als nu net ff iemand binnen komt ofzo, die zal ook wel denken... Maar ben nooit betrapt gelukkig.

Balen dat het slecht weer is daar.
Hopelijk heb je toch nog wat kunnen sightseen daar.

Klopt ja, positief blijven is lastig soms, zeker als je keer op keer teleurstellingen te verwerken krijgt, maar eens komt het goed, daar ging ik toch wel vanuit hoe wanhopig ik soms was.
Ook nu vind ik het lastig, niemand weet ervan, alleen die ene vriendin en jullie allemaal, maar verder is het geheim.
Heb ook nog geen flauw idee wat ik wanneer ga vertellen enzo..
Maar goed, daar heb ik nog ff de tijd voor om over na te denken.

Het begint hier een beetje te wennen nu, vandaag niet naar de test gekeken, het is gewoon zo, ik ben gewoon zwanger.
Jeetje...

Nou, succes Siepie morgen met de echo, ik hoop dat je toch nog iets meer follikels hebt dan voorheen voorzien.
Ik zal voor je duimen, voor een goed resultaat morgen!

Nou, dat was ff een bizar gesprek net met de vk...
Ik bel op, zeg dat ik vrijdag een positieve test in handen had.
Ah, ok en wat is de geboortedatum.
Dus ik som op.
Oh en is het wel gewenst?
WTF??!!!!
Omdat ik een ouw ding ben?
Dat vraag je toch niet?!!!

Vervolgens vraagt ze of ik natuurlijke wijze zwanger ben geworden, nee dus.
Maar dat bespreek ik liever persoonlijk dan zo ff over de telefoon ik vond haar ook niet zo heel erg ehm tof zeg maar (dat laatste uiteraard niet gezegd of laten merken).

Maar vanwege die k.. corona krijg ik dus niet eens een persoonlijk gesprek, maar gaat de intake telefonisch.
Als ik iets kut vind dan is het wel om mijn hele persoonlijke verhaal telefonisch te gaan lopen doen en niet iemands zijn gezicht erbij te zien.
Heb ook gezegd dat ik het niet fijn vind, maar ja, those are the rules....

Ze kon wel alvast een echo inplannen, niet nu meteen hoor, want nu zien we nog niks (alsof ik daarom vroeg ofzo en alsof ik dat niet weet).
Anyway, 20 juli heb ik de echo, duurt 10 minuutjes en ja, dan zouden ze wel zien of er wat op te zien was.
Geen felicitatie kon er vanaf zelfs en ik kon aan alles horen dat ze er maar weinig vertrouwen in had dat er bij mij een levend wezen gespot zou worden.
Helaas woon ik in een dorpje en heb ik te doen met maar 1 verloskundigenpraktijk waar (gelukkig) wel meer vk's werkzaam zijn.
Intake is dan de woensdag, maar heb dr helemaal geen zin meer in.....
Hopelijk is de rest wat ruimdenkender en blijer voor mij.

Cause I am over the moon van blijdschap!
Eigenlijk....
Maar nu ff in mineur van deze onaardige mevrouw.... 😥

Zo, das eruit.

Hoest verders met iedereen?

@Siepie heb je de echo al gehad? Hopelijk goed nieuws?

Schandalig hoor. Kan echt niet. 

Dit is haar beroep. 
wat een misselijk mens. 
alsof het überhaupt iemand wat aangaat of jij je voortplant en wanneer ? Halve wereld doet dat op de meeste onverantwoorde manier en krijgt nul commentaar en iemand die zoooo graag wil en zo wijs en volwassen is, wordt het niet gegund. Nou is het 1 ding als het een willekeurig persoon is maar een vroedvrouw???? 

Echt schandalig. 

Posted (edited)

@Kitje weet je zeker dat je de verloskundige aan de lijn had en niet een assistente? 

Vind het maar een rare reactie. De vraag of het gewenst is aan de telefoon is echt zo onprofessioneel! Als dat zo is dan had je wel ergens anders een echo laten maken! En geen eens felicitatie..... 

Ik zou dit zeker terugkoppelen hoor want hier moet je dan de komende 8 maanden mee doen?? Is er geen andere praktijk in de omgeving?

Begrijp je volkomen dat je het niet fijn vindt. By the way ook raar dat ze de intake nog telefonisch doen. Dat was paar weken geleden nog wel maar nu is alles wel weer gewoon soort van "normaal" hoor. Intake op de praktijk, partner mag altijd mee (nou ja behalve het AMC voorlopig maar daar ga ik nog een keer over bellen).

Bij mij komt morgen de verloskundige aan huis, zij doet sowieso alle controles aan huis en ik vind dat alleen maar prima! Voel me behalve super moe en af en toe vlagen van misselijkheid en boobies die licht gevoelig zijn verder eigenlijk wel goed! Maar die vermoeidheid had ik onderschat. Lig nu weer voor apegapen op de bank en moet zo naar werk...... zo geen zin!!

Edited by Nina79

Jeetje wat een "achterlijke" reactie @Kitje. Hier heeft zij zich helemaal niet mee te bemoeien. Misschien had je inderdaad een assistente aan de lijn, kan mij niet voorstellen dat dit een vk was. Als ze dit bij iedereen doet, dan is het snel einde vk lijkt mij. Ik zou er inderdaad iets van zeggen. Onvoorstelbaar hoe sommige mensen kunnen reageren en je blijdschap zo de grond in kunnen trappen. Ben benieuwd hoe het woensdag aan de telefoon gaat. Kunnen ze de intake niet gelijk doen met de echo? 

Dat is ook wel prettig dat ze alles thuis doen @Nina79 dat heb ik nog nooit gehoord, is dit ivm corona of standaard bij jullie? Gewoon lekker toegeven aan je vermoeidheid en je goed zwanger voelen 🙂

Wij zijn net weer thuis van de clinic. We hebben volgens mij 4 grote follikels, Yeahhhhhhhh. Woensdag worden we om 8.50 uur opgehaald en om 09.30 uur gaan ze onder verdoving prikken. Alleen weten we nog niet of we een terugplaatsing op vrijdag of maandag krijgen, dit is nog wel spannend. We moeten anders de vlucht omboeken en een smoesje voor het thuisfront bedenken. Maar laat ze maar lekker 5 dagen wachten met terugplaatsen als dat beter is. Ik heb er alles voor over, we zijn nu al zo'n eind op weg. De arts was heel tevreden en vanavond de laatste injectie zetten. Ook iets waar ik naar uit kijk.

Je krijgt trouwens heel veel groetjes terug van iedereen @Kitje, ze zijn zo blij voor je. 

Ik ga nu weer even liggen, ben leeg van de spanning en stress 🙂

x

Hahaha, inderdaad @Kitje, ik had never nooit niet verwacht dat ik zou uitkijken naar de ongi dagen! Het begon zaterdag al een beetje te rommelen en gisterochtend was het feest. 💃

Hoe voel je je? Ga je toevallig nog een bloedtest doen? Stel je voor dat je HCG-level sky-high is, dan weet je bijna zeker dat er een tweeling rondzwemt in je buik!

Hè bahhhh, ik lees nu net je stukje over de VK. Echt heeeeel apart en totaal geen empatisch vermogen... pfffff... het zou me idd niks verbazen als het de assistente is, maar hoe dan ook, degene die dit allemaal tegen je zei, zou zichzelf ff achter haar oren moeten krabben en zich af moeten vragen of dit überhaupt wel de juiste branche is voor haar!! Laat je vreugde en geluksgevoel hierdoor niet verpesten hoor!

@Siepie, 4 grote follikels!! Dat klinkt echt goed! Wat fijn dat ze een groeispurt hebben gemaakt! Zie je op tegen de punctie of ben je er wel redelijk relaxt onder? 

Ik zie er wel een klein beetje tegenop, maar volgens mij doen ze alles onder narcose, dus dat scheelt weer een heleboel @Jennie80 🙂 Woensdag gaat het hier heel slecht weer worden, dus kunnen lekker een dagje bijkomen op de hotelkamer. 

In ieder geval ben ik nu weer een klein beetje gerustgesteld, morgen nog een dagje sightseeing en dan op naar woensdag.

Dank lieve meiden voor jullie reacties op mijn  berichtje, dat heeft me echt goed gedaan.
Ik had mijn vriendin nog geappt erna want ik was ff helemaal flabbergasted.
En zij was ook woedend, ook toen ik zei dat ik er helemaal onzeker van was geworden.
Ze heeft je gewoon bang gemaakt, niet toelaten!

Normaal gesproken heb ik altijd wel mijn woordje klaar, maar dit kwam me zo rauw op mijn dak vallen.
Later werd ik heel erg boos en ik heb dan ook besloten het niet erbij te laten zitten.
Ik slaap er even een nachtje over of ik het ga melden als ik mijn echo heb, of dat ik er een mailtje over stuur, ik kijk morgen ff in hoeverre ik er nog mee zit.
Maar het is wel superfijn dat jullie allemaal eensgezind hierover zijn....

Idd wat jij zegt @Hanniebal de halve wereld zet onverantwoord kinderen op de wereld en ik word afgerekend op het feit dat ik "oud" ben.
Terwijl dit kindje (of deze kindjes) in een heel warm nestje terecht komt en zoooooo gewild is!
Ik heb alles gewoon goed voor elkaar hier, liever was ik idd wat jonger geweest, maar de situatie is nu eenmaal zo.
Het is haar werk, doe ff normaal!
Ik vroeg me later af, als ik 10 jaar jonger was geweest, had ze me dan ook gevraagd of het gewenst was?
Wat een kutvraag!

Ik heb op de site nagekeken @Nina79 want ze had haar voornaam gezegd en zij is (godzijdank!) idd een assistente.
Maar dan nog, assistente of vroedvrouw, je hebt ten alle tijde professioneel te blijven en je vraagt niet aan iemand die naar een verloskundigenpraktijk belt of het gewenst is, niet, nooit!
Als het niet gewenst was, dan had ik wel naar een abortuskliniek gebeld en niet naar een verloskundige.
En een felicitatie was wel degelijk op zijn plaats geweest.

Helaas is dit de enige verloskundigenpraktijk in mijn dorp, er zitten wel 5 verloskundigen aan verbonden en 2 assistentes.
Ik ga er vanuit dat ik gewoon pech heb gehad en de rotte appel heb getroffen.
Maar heb nu iig wel besloten dat ik mijn (zeer persoonlijke) verhaal NIET telefonisch ga melden en dit ga ik ook zeggen als ze me bellen.
Ik wil graag alles toelichten in een persoonlijk gesprek, zodat ik iemand kan aankijken en niet zo dom aan de telefoon.
Dus dat ik zwanger ben van eiceldonatie ga ik niet aan de telefoon vertellen.
Ik klapte ook helemaal dicht tijdens dat gesprek en heb tegen het rotwijf gezegd dat ik mijn verdere situatie niet telefonisch ga bespreken.

Ze vroeg ook nog 3x naar een partner, terwijl ik meteen al toen ze om mijn "meisjesnaam" vroeg gezegd heb dat ik alleen ben.
Vraag er dan niet nog 2x meer naar later in het gesprek!

Ik vind het ook raar dat ze de intake telefonisch doen en niet prettig ook!
Dat heb ik ook aangegeven dat ik het niet fijn vind.

Kijk destijds met mijn zoon, had ik dat niet zo erg gevonden, toen was ik jong, had nog een 2 tje aan de voorkant staan, had een partner en was de gewone manier zwanger geraakt, dus dan had zo een intake prima telefonisch gekund op zich, maar dit is zo iets persoonlijks, ik wil dat niet per telefoon.
Raar ook dat ze dat zo doen.
Ja, vanwege Corona zegt het mens nog, alsof ik een achterlijke ben en dat niet zelf kan bedenken.

Wat fijn dat de vk bij jou aan huis komt zeg Nina!
Lekker luxe in je eigen omgeving, top!
Weet alleen niet of ik dat zelf zou willen, in een dorp wordt nogal eens makkelijk gekletst en een vk hier aan de deur gaan de buren gek vinden.
Dus ik zou zelf het liefst naar de praktijk gaan (zit ook fysio enzo) maar alles beter dan telefonisch!

Ja, die moeheid kan goed aanpakken Nina en kan me voorstellen dat je je vergist hebt.
Destijds met mijn zoon had ik daar ook heel veel last van, was vreselijk, tot 4 mnd ongeveer en toen was het weg en was ik vol energie en fit als een hoentje.

Snap dat je geen zin hebt in je werk als je je zo voelt, maar probeer toch ook je rust te pakken.
Heeft je lichaam nodig, want er gebeurt van alles nu met je.

Het was precies dat wat jij nu zegt @Siepie mijn blijdschap (die ik eindelijk een beetje toeliet) compleet de grond in getrapt inclusief mijzelf.
Appte nog aan die vriendin, wat nu als het niet meer leeft? Ik voel me helemaal niet zwanger.
Kreeg terug, ik ook niet toen ik zwanger was, weet je nog? Hebben we het laatst nog over gehad!
No worries, zennnnn
Had ik net ff nodig.

Ik ging er eigenlijk vanuit dat de intake en echo tegelijk zou zijn ( zo staat het ook op de website) en ik snap ook eigenlijk niet zo goed waarom dat apart gaat en ik wel een echo kan krijgen maar geen intake daar?
De intake is overigens niet deze woensdag Siepie maar over 2 weken.
Dan heb ik maandag de 20e de echo en de 22e heb ik dan dat intake gesprek.
De echo hebben ze trouwens 20 minuten voor ingepland zag ik op de bevestiging die ik kreeg van ze.

Verder nog een mail met oude informatie over Corona situatie in MAART.
Heb het niet eens doorgelezen, is 4 mnd geleden, situatie is nu wel net ff anders.
Vind overigens wel superfijn dat ik zo snel al een echo krijg, over 2 weken al!
Hopelijk haalt het mijn onzekerheid en bange gevoel weg.

Wat fijn Siepie dat je toch nog 4 grote follikels hebt.
Misschien kunnen ze ook nog wel wat kleintjes wegprikken als ze toch bezig zijn.
En hopelijk in elke follikel een eitje.
Dan heb je toch mooi 4 kansen op een goed embryo.

Spannend dagje voor je woensdag.
Jammer dat het rotweer is, maar na zo'n punctie moet je toch de rest van de dag rusten, dus lekker relaxen op je hotelkamer is dan niet vervelend.
Fijn dat de arts tevreden was over het resultaat en idd, de laatste keer prikken is heel fijn!
Alleen wacht maar tot je die vieze bollen moet, lol.
Ik doe 100 keer liever prikken dan die smurrie in de poes, bah.

Snap het ja dat je er alles voor over hebt en je bent al zo ver gekomen ook he?
Smoesje bedenken heb je nog wel ff de tijd voor en anders zeg je gewoon last minute.... Ohhh zo stom, we hebben onze vlucht gemist!
Verslapen....
We komen dinsdag naar huis ipv zaterdag.
Plakken er dan nog maar een paar dagen vakantie aan vast want het is hier zooooo leuk!
Kijk, heb ik alvast een smoes voor je bedacht.

Een 5 daagse embryo zou een grotere kans geven op een zwangerschap omdat niet iedere embryo doorgroeit tot een blasto en degenen die dat wel doen die zouden dan sterk zijn.
Ook als je de natuurlijke weg zwanger zou raken bereikt het embryo pas op dag 5 de baarmoeder, want die wordt in de eileider al bevrucht en hobbelt dan op het gemakje al delend door de eileider richting baarmoeder en dat duurt dag of 5.
Dus dat moment zou perfect zijn.

Maar, ik ken hier ook meiden die van een 3 daags embryo in verwachting zijn (en al een heel eind op weg zijn ook!) en er zijn zat meiden waarbij een 5 daagse niet bleef zitten, dus het is ook gewoon geluk hebben denk ik.

Wat mij wel opviel trouwens met het terugplaatsen in Riga is dat de dokter echt haar tijd nam, niks hop, hop vlug, vlug.
En ze gingen 1 voor 1 terug, de ene heeft ze aan de ene kant van mijn bms gezet en de andere aan de andere kant.
Terwijl hier in NL ging het van hoppekee, plop, kijk daar zitten ze met zijn tweetjes, nou hop kleren aan en wegwezen (ff bot gezegd dan).
En daar moest ik nog minstens een half uur met de benen opgetrokken op die tafel blijven liggen onder een lekker dekentje.

Wat fijn om te horen dat iedereen daar zo blij voor mij is.
Dus je hebt het wel over mij gehad daar? Haha.
Ze zullen zich mij nog wel herinneren ook, is nog maar zo kort geleden.
Bedankt voor het doorgeven van de groetjes, dat vind ik leuk!

Probeer niet teveel te stressen Siepie, das niet goed voor je!
Is spannende tijd, maar relax en zennnnnnn.....
Of zoveel als mogelijk en lekker je rust pakken.

Ja, raar is dat he @Jennie80 dat je dan uitkijkt naar die ongi.
Fijn dat het gister zo ver is, dan kun je weer in de molen meedraaien.
Wanneer komt er voor jou verder garen op de klos?

Ik voel me verder prima, nog altijd niet ziek zwak en misselijk (in de verste verte niet), beetje moe, niet heel erg en pijnlijke boobs nog steeds.
Af en toe voel ik wel wat "rommelen" in de buik, een steekje of krampje hier en daar, vanmiddag kreeg ik het ineens Spaans benauwd of het allemaal wel goed ging, maar dat geprobeerd naast mij neer te leggen.

Ik ga geen bloedtest meer doen, vanwege al dat Coronagedoe, hier mag je wel heen, daar niet, hier een mondkap, daar niet en dat spastische afstand houden allemaal terwijl ik wel mijn auto mag vollaaien met mensen....
Ze hebben niet om een bloedtest gevraagd verder, alleen of ik de plastest op vrijdag nog een keer wil herhalen, dus dat doe ik dan maar netjes.
Ga morgen ff een nieuw verpakkinkje bij de Action halen (in een dorpje waar ik doorheen kom als ik van mijn werk terug naar huis rijd).
En dan vrijdag nog maar een keertje overheen plassen met hopelijk weer 2 streepjes.

Skyhigh HCG in bloed zou idd wel wat kunnen zeggen over 1 of 2 kindjes, maar is niet perse zo dat als je heel veel hebt dat je dan dus ook een tweeling krijgt, daarbij vind ik de verrassing op de echo ook wel leuk eigenlijk.
Dus ik laat het zo en wacht de echo af.

Nou meiden, ik wens iedereen een fijne avond, Siepie, veel plezier sightseeing morgen in Riga, en voor de rest, werkze, fijne dag, have fun met whatever je dan ook van plan bent te gaan doen.

Wat leuk trouwens dat het topic zo actief is momenteel 😊

Hoe was de intake gegaan vandaag @Nina79?
Hopelijk is alles goed verlopen en heb je een fijn gevoel eraan overgehouden.

Succes @Siepie morgen met de punctie!
Laat je nog even weten hoe het gegaan is?

Ik ben nog niet eens zwanger en raak nu al in de war met de datums @Kitje hoe zal dat gaan als ik wel zwanger mocht raken 🙈

Zijn die bollen zo erg, oh my god ik dacht dat ik het ergste gehad had. Ik heb wel onwijs last van mijn borsten door die Otrivelle. Maar goed, laatste avond en nu lekker op de kamer en alles klaarleggen voor morgen. Manlief gaat morgen lekker ontbijten en ik kan mij dan rustig klaarmaken, want ik mag niets meer eten en drinken voor die tijd.

Haha geweldige smoes, maar ik ga maar zeggen dat ik de vlucht verkeerd heb geboekt en dat het dinsdag is ipv zaterdag. Dat komt nog wel betrouwbaar over, want ik kan soms zo lekker chaotisch zijn 🙂

Ze wisten nog precies wie je was en ze vonden het echt super leuk dat ze de groetjes kregen. Scheelt ook dat ze bijna tot geen mensen uit Nederland krijgen.

Ik laat morgen zeker weten hoe het gegaan is.

@Nina79 Ik ben ook heel benieuwd hoe je afspraak was.

Hi ladies!

Het was geen intake maar een kennismaking. Intake is rond 9 weken.

Ze mailde me eerst (ze had mn nr niet) dat ze een spoedje tussendoor had en iets later zou komen als dat goed was. Heb haar mn nr terug geappt en dat het goed was.

Twee uur later zat ze bij me. Mijn man kwam ook toevallig net thuis dus perfect! Het voordeel van Amsterdam is dat er zoooooveel praktijken en verloskundigen zijn dat niemand in de buurt weet wie er bij je op bezoek komt 🙂 Ze heeft een gewone auto en normale kleding haha. 

Tenzij ze een keer met haar visitetas langs komt maar ja dan ben ik al wat verder. 

Het was een fijne kennismaking. Naast verloskundige is ze ook hormoon expert. Alle bezoeken zijn aan huis, partner wordt helemaal betrokken bij alles. 

Ik mocht erover nadenken en haar laten weten of ik haar als mijn verloskundige wil. 

Heb nog even met mijn man nagepraat en vroeg nog even aan hem of hij het wel "leuk" vond dat ze aan huis kwam. Hij was helemaal positief haha, beter dan ervoor de deur uit. Nou dat scheelt vooral de laatste maanden.

Maar goed we zitten nog aan het begin van een prille zwangerschap en eerst maar even een goede echo.... 

Vandaag me weer even ongerust gemaakt..... borsten lijken minder gevoelig en misselijkheid ook minder of zo. Gelijk piekeren of het wel goed zit. Ben nu 5+5 wk.... het lijkt voorbij te kruipen!

Zat even in mn boobies te porren en zijn nog wel gevoelig maar niet pijnlijk (nooit geweest) en gewoon soepel. Word gek van mezelf 😞 Eigenlijk beetje wat jij gisteren schreef @Kitje Geen makkelijke weken dit hoor...... pfffff

@Siepie succes morgen!! Spannende dag voor je, probeer lekker op tijd te slapen.

@Jennie80 fijn dat je de rode duivels langs zijn gekomen haha! Hoe blij kun je daarmee zijn! Hoe nu verder wat jouw traject betreft? Al wat gehoord daarover?

Oh  ja luxe probleem: grijze haren komen door en moest eigenlijk al naar de kapper.... belde ze vandaag op met de vraag of ze zwangeren verven en zo ja vanaf wanneer? >>>> "vanaf 3 maanden"...... 

OMG dat wordt magic retouch elke dag sprayen en dan niet vergeten eraf te wassen. Want mn kussen was laatst al bruin van dat spul hahaha.

@Siepie, heel veel succes straks! Ik duim voor een goede oogst!

@Kitje en @Nina79, ik heb er eigenlijk nooit eerder bij stilgestaan dat die verlengde ww zooooo ontzettend spannend zijn. Nog even volhouden girls en dan zien jullie eindelijk krachtig kloppende hartjes tijdens de echo’s.

hahaha, @Nina79, pas na 3 maanden? Ja meid, dat wordt idd  dagelijks ff bijsprayen😅

Vanaf begin volgende week moet ik trouwens starten met ovulatie testen. Mocht ik geen positieve test hebben na cyclusdag 16/17 dan moet ik contact opnemen. Maar daar ga ik niet vanuit hoor.

In de tussentijd lees ik hier en daar wat over baarmoedermassage enz. Denk dat ik het gewoon ga proberen. Heb ik iig het gevoel dat ik iets nuttigs doe om innesteling te bevorderen.😁

Ohhh, hahaha, @Siepie dat zal nog wel erger worden de komende tijd....

Die bollen zijn gewoon ranzig, 3x daags inbrengen, maar die witte smurrie loopt eruit en dus loop je dagelijks met een inlegkruisje en vind het ook niet zo lekker ruiken, maar ja, alles voor het goede doel he?
Ik zal iig heeeel blij zijn als ik ze niet meer hoef te gebruiken, maar ik heb niet het idee dat dat al heel vlug zal zijn... 

Grappig dat ze dat nog precies wisten allemaal, maar ja, is ook nog maar week of 3 geleden dat ik daar was, scheelt ook wel denk ik en weinig NL-ers daar.
Nou, succes vandaag met de punctie, hoop dat het meevalt voor je en dat je er lekker veel hebt.

Ohh, ik ben ook al helemaal in de war schijnbaar @Nina79 dacht dat het je intake al was, maar je hebt idd gezegd KENNISMAKING, lolllll
Fijn dat je je er goed bij voelt en je man ook.
Dus deze gaat het waarschijnlijk worden dan?

Ik heb hetzelfde als jij Nina, mijn borsten zijn ook minder gevoelig dan een paar dagen geleden en ik loop er ook in te knijpen, lol.
Heb weleens ergens gelezen dat dat wel vaker zo is, dat klachten komen en gaan en dat het ene dag meer is dan de andere.
Ik probeer me er niet druk om te maken (maar dat doe ik af en toe toch)
Dus ik herken zoooo wat jij zegt!
En de tijd gaat idd laaaaaaaaaaaaanggggzaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmm
Ik vind dit wachten op een echo eigenlijk misschien nog wel erger dan het wachten op die test.....
Zoveel onzekerheid, zoveel angsten, zo bang dat het toch niet goed zit en meer broekloeren dan ooit.
Fijn wel dat jij en ik beiden in hetzelfde bange bootje zitten, hebben we mss wat steun en vooral herkenning bij elkaar.

En moest wel heel erg lachen om je grijzenharen stukje...
Zag het al helemaal voor me.
Gelukkig heb ik daar (nog) niet zo'n last van, heb ook mazzel, ben blond, dus valt grijs niet zo heel erg op.
Maar hoef mijn haren (nog) niet te verven gelukkig.

Ja, daar stond ik ook niet zo bij stil @Jennie80 maar na de positieve test krijg je dus de verlengde wachtweken tot de eerste echo en die zijn (voor mij) nog veel spannender dan die wachtweken tussen tp en test.
Het is zo zenuwslopend!
Ik tel de nachtjes af tot ik de echo krijg en ik hoop zoooooo dat er tenminste 1 krachtig kloppend hartje te zien is dan.

Dus jij binnenkort met de ovulatie testen en als die dan positief is? dan krijg je embryo terug?
Dus dat gaat voor jou ook deze maand nog zijn dan?
Dat zou wel echt tof zijn.

Die baarmoedermassage had Nina ook gedaan dacht ik en zie het resultaat.
En weet je, anders moet je maar zo denken, baat het niet dan schaadt het ook niet, dus als jij denkt er baat bij te hebben dan lekker doen hoor.
Zelfde met acucpunctuur, sommige meiden zweren erbij en al brengt het je maar alleen tot rust, dat is ook al fijn.
Gewoon doen wat goed voelt!

Ik heb gister op het werk mijn (zwangere) collega mijn positieve test (foto) laten zien.
Ze was compleet flabbergasted en toen ik haar precies vertelde hoe het zat was ze superblij voor me en ze vond het zo stoer dat ik dit gewoon gedaan heb.
Ze heeft zelf ook ervaring met IVF behandelingen (om vervolgens spontaan zwanger te worden) dus ze vroeg van waarom ben je nou niet eerder naar me toegekomen? Ik weet toch hoe zwaar dat traject is en nu heb je dat allemaal alleen zitten doen voor meer dan een jaar lang!
Ze vond het wel heel tof dat ik het met haar deelde en ze baalt er nu enorm van dat ze het niet gaat meemaken (dan is zij met verlof) als ik op het werk deze bom ga droppen, want dit gaat niemand verwachten, ik heb haar plechtig moeten beloven haar vooral op de hoogte te houden.
En dat ga ik ook zeker doen.

Later stuurde ze me nog een superlief appje dat ze echt heel blij voor me was en dat ik me niks moest aantrekken als mensen commentaar leverden, dit is iets wat ik wil en daar heeft niemand iets mee te maken en dat ik vertrouwen moest hebben erin.

Zo megalief!
Haar reactie deed me heel erg goed.
Ze had al wel gemerkt dat er iets was zei ze (had ze me vorige week ook gevraagd) maar ze was blij dat het zoiets fijns was.

Vandaag dagje thuiswerken, buik voelt een beetje raar aan vandaag, anders dan anders, maar verder voel ik me best prima.
Nog altijd geen kwaaltjes... En de boobpijn is ook weg....
Keep the faith.....🤞

Hello dames, even een hele korte update want ik voel mij niet zo lekker. 😞 Komt denk ik door de narcose en spanning. Vanmorgen hebben ze 4 mooie follikels geprikt met eitjes, dus dat is positief. Man lief moest ook zijn deel inleveren, terug in het hotel werden we gebeld dat er geen levende zaadcellen werden gevonden en dat hij nog een keer moest. 🙈 Eind van de dag kregen we te horen dat alles gelukkig goed was. Nu afwachten tot morgen eind van de dag en dan weten we meer, hoop ik.

Ik ga nu liggen want ik ben heel misselijk en alle emoties komen eruit.

Tot misschien vanavond nog een berichtje van mijn kant en anders laat ik morgen alles weten 🙂

xx

Wat fijn @Siepie dat ze 4 mooie follikels met in elk een eitje hebben geprikt.
Geeft de burger moed!
Netjes ook dat ze nog belden over het deel van manlief.
Raar wel dat er geen levende wezens in werden gespot, vraag je je toch af hoe dat kan, want ik neem aan dat hij toch wel "gespaard" heeft?

Je zal intussen wel lekker liggen te slapen, lekker je rust pakken hoor, want zo'n narcose zal vast flink aanpakken bij je.
Gelukkig heb je nog een paar dagen rust.
Dus morgen weet je waarschijnlijk hoeveel embryo's er ontstaan zijn en vertellen ze dan ook of je vrijdag tp krijgt of maandag?

Ben wel heel benieuwd!

Ik ga ook vroeg het bed opzoeken, ben zo moe, pff, de ogen vallen haast dicht en het is nog eens niet half 9....
En moet nog anderhalf uur opblijven voor de laatste bol van de dag, anders zit er te weinig tijd tussen.

Nou meiden, goodluck voor degenen die het nodig heeft, geniet en enjoy en keep the faith!

Posted (edited)

@Siepie, wat een mooie oogst! Hopelijk krijg je morgen mooi nieuws over het aantal bevruchtingen!

Luister naar je lichaam en pak je rust als je lichaam aangeeft dit nodig te hebben. You’ve got this!

En @Kitje, ga lekker liggen en maak gebruik van je wekker. Dan weet je zeker dat je de bollen op tijd erin kan steken! Daarna weer hupppp je bed in.😄

Hier uiteraard nog steeds in wachtmodus... ik begin al ongeduldig te worden, maar ik moet gewoon normaal doen eigenlijk. Daarnaast ben ik ook een beetje onzeker. De gedachte “stel dat het  bij mij niet lukt” komt weleens op in m’n hoofd. Dit is natuurlijk geen helpende gedachte en ik probeer die gedachte te blokkeren. Helaas lukt dit niet elke x. Pfffff

Edited by Jennie80

@Kitje Ja echt super blij, vandaag de medicijnen opgehaald bij de apotheek die ik nog extra moet slikken. Ik ben vanmorgen begonnen met spuiten van de prolutex, deze mag ik 14 dagen spuiten 😞 grrr, maar goed en ben vandaag ook begonnen met de utrogest. Over 2 weken mag ik dan ook nog gaan beginnen met duphaston, dus ben voorlopig nog niet af van de medicijnen 🙂

Toen we bij de apotheek stonden, belde mijn contact persoon van de kliniek en zij gaf aan dat er 3 embryo`s bevrucht zijn en dus maandag de terugplaatsing is, dit had ik niet durven dromen. Nu als een malle de tickets omboeken en hotel regelen 🙂 en Nederland op de hoogte brengen dat ik een verkeerd ticket heb geboekt haha. 

Voel mij vandaag al een stuk beter dan gisteren, nu wel lekker op de kamer en een beetje bijkomen van alles.

Hoe is het met jou? Lekker genieten en overgeven aan je vermoeidheid en jezelf een beetje verwennen, dat mag best.

@Jennie80 3 Van 4 zijn bevrucht, dus ben voor nu wel redelijk opgelucht, maandag weten we het natuurlijk pas zeker maar het begin is er. 

Tuurlijk gaat het bij jou ook goedkomen en je ovulatietest is straks positief. Ik ga voor jou net zo hard duimen als dat jullie voor mij doen. Hoe zien jouw weken er vanaf nu dan uit?

@Nina79 haha grijze haren, wacht maar tot ze straks gaan puberen dan is er geen verven meer aan 🙂