Jump to content
Bientje88

Wachtbanken november..

Recommended Posts

Hee hallo, 

Zijn er met mij nog meerdere die op de wachtbank zitten? Ik heb vorige week dinsdag mijn terugplaatsing gehad. Ik had donderdag 7nov mijn punctie...12  eitjes waar helaas 2 mooie embryos van zijn ontstaan. Of een mooie 8cellige..... Sinds vandaag heb ik hoofdpijn, midden rugpijn  eigenlijk vanaf dag 1a2 na terugplaatsing kramp, echt onderbuik(bang voor menstruatie)... pijnlijke borsten (helemaal zonder bh) gebruik sinds woensdag  utrogestan. Dit is in totaal 3e terugplaatsing...vorig jaar 2 zonder resultaat en dit is nu mijn eerste van dit jaar... mag zaterdag pas testen maar ben bang dat het weer mis is.... herkennen jullie dit???

Groetjes Sabine

Edited by Bientje88

Hee..

Heb heb afgelopen vrijdag een tp gehad van een Cryo.. spannend... heb nog niet veel kwaaltjes.. maar dat zegt niks veel symptomen kunnen ook door de utro komen..

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

25 minuten geleden, Evi.H zei:

Edited by Bientje88

Oh spannend, hoeveelste terugplaatsing voor jou is dit? Ik weet het  normaal ben ik heel nuchter en zei ik dit ook altijd van alles kwaaltjes ustrogan maar nu door me hoofdpijn vandaag en alle teleurstellingen...... ben ik gewon zaterdag weer bang voor een teleurstelling. Wanner mag jij testen?

Hoi,

Ik zit nog niet op het wachtbankje, hoop daar maandag op te belanden.

Vanmorgen punctie gehad, morgen krijg ik te horen of er een bevruchting/bevruchtingen heeft plaatsgevonden.

Ik had maar 3 eitjes.

Dit is mijn 2e IVF poging (met donorzaad, ik ben alleen).

Als alles goed gaat krijg ik maandag een terugplaatsing.

Succes morgen met testen.

Groetjes

• Like 1