Jump to content
Aftellen naar Kerstmis...

Sign in to follow this  
Joan123

Progynova

Recommended Posts

Hallo dames,

ik gebruik nu een week progynova 3 x daags om mij klaar te maken voor een cryo tp. Heb nu een aantal dagen gevoelige eierstokken en de angst dat de tp niet door kan gaan ivm groeiend eitje of vergrote eierstokken. 

heeft er iemand ervaring met deze tabletten?

• Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Hoi Metoo, Momenteel geen taxiritjes in de aanbieding, hier ook voor de eigen portemonnee, dus ik ben een zuinige taxi chauffeur.... Succes met je volgende poging, hopelijk kun je op snel op het wachtbankje plaatsnemen! Groetjes
    • Hoi allemaal, Sinterklaas onderweg naar huis, dat betekent Kerstmis in aantocht; bij deze! 🙂
    • Hallo dames    ik schrijf graag mee. Ik ben ook op zoek naar taxiritjes daar ik alles zelf niet betalen  pb mij aub als je over hebt! Gooien ze anders toch weg Ik heb nu een pauze maar wil met een poging starten over 3 weken       
    • Ja, balen is het zeker! Nu alleen nog Joan in de race van dit wachtbankje.... Hopelijk blijf zij zitten en kan ze doorschuiven naar 'uitgerekend in bankje" Hier ook niet helemaal fit, griep heerst. Lui op de bank, nergens zin in, dus doe ik maar niks vandaag. Powervrouwen zijn we zeker, jij net zo goed @Verajoy Hopelijk gaat het ons eens lukken die wens in vervulling te laten gaan. Liefs en knuffel (heeft iedereen weleens nodig, zeker in dit traject)
    • Hey lieverds, Ik vind dit zo balen voor ons! Ik had nog echt goeie hoop bij jou @Kitje Waarom werkt ons lichaam niet gewoon mee. Ik heb helaas de griep te pakken. Daarom kon ik afgelopen dagen niet reageren. Maar wil laten weten dat ik aan jullie denk. Jullie zijn stuk voor stuk powervrouwen in mijn ogen.    Liefs van mij 
  • Topics

• Similar Content

• By Sbtje
      Zijn er hier ervaringen met temperaturen tijdens gebruik van progynova en utrogestan? Blijft je temperatuur hierdoor ook hoog,  of gaat je temperatuur sowieso naar beneden als het niet goed zit? 
      Mag morgen officieel testen (13 dgn na tp 5daagse cryo),  heb gisteren (11dgn na tp) negatief getest,  temperatuur is nog steeds hoog en heb 0.0 kwaaltjes.. En dan bedoel ik geen tekenen van zwangerschap maar ook niet van aankomende menstruatie. Ben zo bang voor de uitslag van de test morgen...
    • By Charlene75
      Na vruchteloze behandelingen in Nederland en Duitsland doen we nu een behandeling in Spanje. Deze wordt niet meer vergoed. De dokter geeft aan dat we Decapeptyl 3.75, Progynova 2mg en Utrogestan 200 mg nodig hebben. Hoe en waar kunnen we deze in Nederland verkrijgen tegen een fatsoenlijke prijs? Is het recept van de dokter uit Spanje voldoende voor de apotheek of is er een andere weg?
      Alvast bedankt!

Copyright IVF Moeders Powered by Invision Community

AdBlock Extensie Gedetecteerd

Deze website bevat advertenties van onze sponsoren.

Deactiveer de AdBlock browser extensie, om dit forum te kunnen gebruiken.

• Create New...

Important Information

Terms of Use