Hoi Metoo,
Momenteel geen taxiritjes in de aanbieding, hier ook voor de eigen portemonnee, dus ik ben een zuinige taxi chauffeur....
Succes met je volgende poging, hopelijk kun je op snel op het wachtbankje plaatsnemen!
Groetjes
Hallo dames
ik schrijf graag mee. Ik ben ook op zoek naar taxiritjes daar ik alles zelf niet betalen
pb mij aub als je over hebt! Gooien ze anders toch weg
Ik heb nu een pauze maar wil met een poging starten over 3 weken
Ja, balen is het zeker!
Nu alleen nog Joan in de race van dit wachtbankje....
Hopelijk blijf zij zitten en kan ze doorschuiven naar 'uitgerekend in bankje"
Hier ook niet helemaal fit, griep heerst.
Lui op de bank, nergens zin in, dus doe ik maar niks vandaag.
Powervrouwen zijn we zeker, jij net zo goed @Verajoy
Hopelijk gaat het ons eens lukken die wens in vervulling te laten gaan.
Liefs en knuffel (heeft iedereen weleens nodig, zeker in dit traject)
Hey lieverds,
Ik vind dit zo balen voor ons! Ik had nog echt goeie hoop bij jou @Kitje
Waarom werkt ons lichaam niet gewoon mee.
Ik heb helaas de griep te pakken. Daarom kon ik afgelopen dagen niet reageren. Maar wil laten weten dat ik aan jullie denk. Jullie zijn stuk voor stuk powervrouwen in mijn ogen.
Liefs van mij
Goededag,
25 juni heb ik mijn terugplaatsing gehad. We hadden één embryo na PGD selectie.
Vorige keer ook.
Ik heb beide 1e Wachtweken last gehad van:
een intense steek in mijn baarmoeder 1 dag na terugplaatsing
harde borsten
Buikkrampen
Utro rotzooi
Week 2
Afnemende borsten
Lichtje krampjes af en toe
Waterige plakkerige afscheiding
Nauweliks utro rotzooi
* het enige wat deze keer anders was, dat toen mijn borsten afgelopen vrijdag 3 dagen na de terugplaatsing zachter werden.
Dat weekend werden ze inneens heel hard en super gevoelig, samen met een heel raar gevoel in mijn rug. Schokjes en super zwak in mijn lage rug. Anders dan met menstruatie pijn.
Vanaf maandag borsten zacht en nog licht gevoel in mijn rug.
Ik ben zo bang dat de geschiedenis zich herhaalt. Ik hoop dat iemand hier iets mee kan.
Is er hoop of niet?
Hi allemaal!
Ik zat een jaar geleden hier ook op het wachtbankje voor mijn 1e kindje.
Dat is inmiddels een gezonde dochter geworden van inmiddels 10 maanden.
Omdat wij een aardige tijd over deze zwangerschap hebben gedaan en toch de wens hebben voor een groter gezin, zit ik nu in de laatste wachtweek voor ons tweede kindje.
Ik vind het weer heel erg spannend, als is het wel echt anders nu we al een gezonde kleine hebben mogen verwelkomen.
Ik ben benieuwd of er nog meer in de wachtweken zitten?
groetjes!
Kims
Ik ga 'm gewoon alvast starten...beetje vroeg missschien maar volgens mij zijn er al een aantal meiden die weten dat ze in oktober weer op de wachtbank komen te zitten, als alles goed gaat. Meiden van het beruchte augustus-bankje, where are you? We gaan deze gewoon hartstikke groen kleuren. Genoeg rood gezien!! We gaan deze bank gewoon alvast lekker voorverwarmen ;-)
Als alles hier een beetje volgens plan gaat dan mag ik me half september weer melden als ik ongesteld word en krijg ik eind september, begin oktober een cryootje (of twee) teruggeplaatst.