Jump to content
Kitje

Wachtbankje december

Recommended Posts

@Marsukar @Kitje

Bedankt, ja wel iets opgeknapt  geen koorts meer. Onze zoon had gewoon dd griep. Is nu verkouden en hoesterig. 

Wij lopen heel vroeg daar hij altijd rond 5en wakker is. Een rondje buiten voordat de wereld verder ontwaakt. Vandaag maar even niEt

Heb te veel last van mijn heup en rug.

@Marsukar wat kut dat dat niet  kan, gelukkig whatsapp, facetime, skype etc gebruiken. Is niet het zelfde als maar uZuitkomalles.tis goed

Blijf gezond en kop op wat in je groeit dat is bij je wat je blij maakt.

@Kitje die klap snap ik heel erg, ik zou toch  echt lijstje maken. En pas op met alles houd je gezond. 

Zelf ben ik in een depri dipje, koorts  weg maar voel.me bleh. Afgelopen zondag is onze overbuurman overleden. 

We kunnen geen afscheid nemen. Dus in samenspraak met onze buren aan beide kanten een bloemstuk zelf gemaakt voor hem. 

4 winkels om bloemen te kope  want anders zou het niet mooi zijn. Smorgen heel vroeg met mijn zoon gewandeld en tas mee dan een stukje van de natuur geknipt, hij was een fanatiek wandelaar fietser, zijn favo bloemen zijn veldbloemen. Helaas bloeit dAt nu niet  maar met een stukje gelopen van zijn route een beetje van hem erin gedaan.  Niet overleden  van corona maar andere situatie. Zaterdag vroeg ik hem nog onze  ramen ook te lappen, met als antwoord pak een emmer en doe mij maar na. 

Het uitleggen aan onze zoon, waarom hij zijn favo buurman niet meer zal kunnen zien. 

Het is zwaar, geestelijk en lichamelijk echt even kak. Me vrouw mlet3 werken. Maar paniek aanvallen zijn mega. Angst omboezend mij. maak me zorgen om alle waar ik om.geef(vele zijn risico gevallen,  andere werken met de risico gevallen.)

IMG-20200323-WA0042.jpeg

Wat rot voor jullie @Onzefamilie Gecondoleerd met de buurman.
En wat een prachtig bloemstuk heb je gemaakt, echt heel mooi.
Het valt altijd zwaar als een geliefd mens uit je omgeving plotseling weg valt en nu je niet eens op een fatsoenlijke manier afscheid kan nemen lijkt het me nog vele malen zwaarder.
Wat een rottige tijd is het toch zo.
Ik hoop dat jullie met zijn drietjes een goede manier vinden om hiermee te dealen.

Snap je gevoelens heel goed, zorgen maken om mensen die je liefhebt is killing.
Zeker als je weet dat ze risico lopen door of gezondheid of het werk.
Maar niet teveel laten beheersen lief.
Probeer het los te laten hoe moeilijk ook.
Helaas kan ik niet zoveel voor je doen, dus geef ik jou, je vrouw en jullie zoontje maar een virtuele knuffel.

😘💞

@Kitje @Nora90 @Marsukar @LouLou1980

Hey dames even checken of iedereen ok is,

Hier vrijdag de stoet door de straat 3 autos alle buren stonden buite om onze laatste groet te geven. 

Hier gaat alles redelijk, angst blijft hoog. We hebben dit weekend maar even achter herstraat  we hebben als regent water overlast  

Vandaag weer volgende ronde playmobil  uitzoeken. 

Helaas waarschijnlijk  straks mijn vrouw haar werk kwijt, ze verlengen totaal geen contracten meer. Dus word het nog krapper financieel. 

We gaan een oplossing  vinden voor alles, 

Maar hoe gaat met marsukar  buikje al wat groter,, ,,?

Loulou hoe gaat bij jouw?

Kitje lukt het nog een beetje?

Nora al meer nieuws aan jouw kant?

Even een check up aan jullie allemaal.

@Onzefamilie lieverd wat een toestand allemaal hè waar we in leven. Ik had het er met mijn man gisteren over dat ik het zo raar vind dat er zo veel doden zijn gemeld en dat ik (gelukkig) nog iedereen gezond en wel om mij heen heb nu.

Waar ik wel steeds tegen aan loop dat de mensen om mij heen nog steeds zo laks zijn ondanks adviezen om thuis te blijven persoonlijke hygiëne enz. Ik heb pijn en moeite erin gestoken hun bij hun verstand te praten maar niks helpt. 

Helaas kan jij er ook niet voor wegdraaien want we moeten het samen doen!

@Kitje heb even de voorgaande berichtjes gelezen en zag dat je nog maar 1 eitje over hebt. Wat een teleurstelling moet dat zijn. Weet je al een beetje wat je nu gaat doen?

Ik heb btw ook nog veel van die vaginale bollen over als je wilt.

Nog heel even antwoord op je eerdere vraag. Ik heb bevruchtte cryos in de vriezer zitten die ze bij elke natuurlijke cyclus terug plaatsen. Bij het invriezen moest ik een contract tekenen waarin ik aangaf of ik ze per stuk ingevroren wou hebben of per 2. Ik had per stuk gekozen. Elke keer bij een een nieuwe TP ontdooien ze dus 1 cryo en als die de ontdooiing niet overleefd dan hebben ze nog tijd om er nog 1 eruit te halen en gelukkig zag die er wel mooi uit. Na de ontdooiing moet hij nog wel zelf doordelen  naar blastocyte.

@Marsukar ben je al een beetje opgeknapt van je verkoudheid?

Wat betreft mij ik zit nu 1 mijn eerste Wachtweek en merk niet zo veel ☹️ Morgen zou ik officieel mijn menstruatie moeten krijgen waar het vorige keer ook op mis liep. Dus ben beetje gestressed en voelde vannacht ook behoorlijke krampen dus hou letterlijk en figuurlijk mijn buikje vast. 

Posted (edited)

ach @Onzefamilie wat rot dat je vrouw haar baan is kwijtgeraakt ☹️.. Jullie vinden vast en zeker een oplossing, maar goed dat maakt het nieuws nu even niet minder rot. Maar even goed nadenken over de volgende stappen om te zetten.. 

Mooi om te lezen dat jullie buurman een waardig afscheid heeft gekregen. Zo te horen was het een geliefde man.

@LouLou1980 Ja het blijft een hele lastige periode die wachtweken. Dat je niks voelt hoeft helemaal niks te zeggen. Ik voelde ook helemaal niks. Geen gevoelige borsten, geen misselijkheid, toen nog niet heel moe, echt helemaal niks. En ben vandaag 14 weken zwanger.. Maar eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat ik ook niet het gevoel had dat ik ongesteld zou worden. Je weet echt niet wat die wachtweken mentaal met je kunnen doen en of je niet alle dingen die je voelt, onbewust, onder een loep gaat leggen. Dat denk ik iig dat ik deed.. Hou ons op de hoogte. Duim heel hard voor je!!!

Ik voel mij gelukkig wel beter. Kan wel slecht tegen het thuiszitten en niet onder de mensen kunnen zijn, maar goed ik ben wel iemand die mij netjes aan de regels houd. Hoop zo dat het sneller gaat dan ze denken 🙏! Qua zwangerschap voel ik mij ook goed. Vandaag dus 14 weken. Nog steeds onwerkelijk. Vrijdag Assistent vk gesproken. Heb 7 april m’n eerste afspraak. Wordt een snel bezoek. Alleen het noodzakelijke  wordt gedaan. Snap het wel hoor. Baal alleen dat we nu echt op de 20 weken echo moeten wachten voordat we weten wat het wordt.
Helaas is er nu ook geen hartjesspreekuur. Om even naar het hartje te luisteren. Omdat het nog zo onwerkelijk is, had dat wel fijn geweest. Maar ze zeggen dat, zolang er geen bloed is, ze de zwangerschap als goed beschouwen. Ook dit is heel logisch vanuit hen bekeken, maar omdat het toch ons eerste kindje is en we merken dat het traject toch nog steeds als nasleep wat onzekerheid kan meegeven, was zo’n spreekuur wel heel fijn geweest. Maar goed als dat nu het ergste is waar we nu rekening mee moeten houden in een tijd als deze, dan teken ik er maar voor. Dus zal er niet teveel over zeuren 😬

Ben natuurlijk ook heel benieuwd hoe het met @Kitje en @Nora90 gaat ☺️

Edited by Marsukar

Goedemorgen @Onzefamilie @Marsukar @LouLou1980 en @Nora90

Hier alles nog altijd ok, gehele familie gezond.
Derde week thuiswerken nu en ik denk dat het de rest van de maand ook nog wel is.
Hoor geruchten dat de maatregelen nog zeker een maand zullen aanhouden.
Maar dat zullen we vanavond horen bij de pers conferentie.

Hopelijk heeft je buurman toch nog een mooi afscheid gehad Onzefamilie, zo met alle buren die een laatste groet konden geven buiten is denk ik wel heel mooi.
Het is erg verdrietig als een geliefd persoon niet het afscheid kan krijgen nu wat je eigenlijk voor ogen had.
Hopelijk kunnen jullie het binnenkort een beetje een plekje geven...

Goed dat je bezig blijft, hier ook druk in de tuin bezig geweest.
Het weekend wordt mooi weer, dus dan weer lekker verder, is de tuin iig weer zomerklaar.

Wat rot dat je vrouw haar baan waarschijnlijk gaat kwijtraken.
Zit ze al aan de max qua contracten? 
Wat een rot situatie nu he?

Idd Loulou, ik heb nog maar 1 Emmy over helaas.
Ga je voor een eiceldonor en dan heb je zelfs nog minder als ik zelf met mijn bejaarde eitjes...
Was er echt even verdrietig om en heb even de tijd nodig gehad om te bedenken wat te doen nu.
De kliniek is wel heel erg meedenkend en ze vonden het ook rot voor mij.
Het ene overgebleven Emmy hebben ze ingevroren en is een Blasto met kwaliteit 4BB, volgens hun is het goede kwaliteit.

Ah, ok, dan snap ik nu hoe dat zit met ontdooien van cryo's.
Ik heb die zelf nooit gehad, dus dat is nieuw voor mij.
Maar is helder, dus ze hadden eentje uitgehaald en die deelde niet door en toen hebben ze daarna vlug een nieuwe ontdooit die er nu in zit.

Hoe is het nu?
Zondag schreef je dat je maandag, gister dus, ongi moest worden.
Ik hoop zo dat het weggebleven is!

Wat lief van de bollen, als je ze echt zelf niet nodig hebt, dan wil ik ze heel graag overnemen.
Ik heb zelf namelijk vergeten de kliniek te vragen toen ze meds opstuurden om ook een doosje van die bollen mee te sturen en nu kom ik tekort voor de volgende poging....
Moet dan voor 4 dagen hebben, maar heb nog maar genoeg voor 2.
Omdat ik nu onverwacht 2 weken heb moeten gebruiken omdat last minute mijn tp niet door is gegaan heb ik bijna alle bollen op moeten gebruiken.
Ik stuur je wel ff een pbtje.

Balen idd Marsukar dat er nu geen hartjesspreekuur is, ik kan me heel goed voorstellen dat je daar behoefte aan hebt om eventjes te luisteren ernaar.
En de afspraken allemaal alleen doen, zonder je vriend/man erbij lijkt me ook rot.
Niet allemaal onoverkomelijke problemen idd, maar toch niet leuk.
Ben je eindelijk zwanger met zo een traject en dan krijg je deze situatie.
Tuurlijk mogen we blij zijn dat we gezond zijn en dat jij in verwachting bent, maar het drukt zo een stempel op zo'n fijn nieuws.

Dan ten slot nog de situatie hier....
Ik heb na lang wikken en wegen besloten voor die 8 bevroren eitjes te gaan.
Mede omdat zij met donorzaad hele goede resultaten had en ik dan alsnog voor een verse tp kan gaan.
Ik ook de vorige donor die maar 1 Emmy had uiteindelijk niet nog een keer een punctie wil laten ondergaan met het risico dat er weer maar eentje uit komt.
Ik weet ook wel, eentje kan genoeg zijn, maar daar ga ik maar niet vanuit.
Het traject verloopt allemaal al zo moeizaam bij mij dat het bijna lijkt alsof het me gewoon niet gegund is....
Ik hoop dan maar dat uit deze 8 eitjes een stuk of 3, 4 (of liefst nog meer) goede blasto's komen.
Het Emmy dat van de eerdere donor hou ik dan achter de hand.
Gelukkig is er nog genoeg zaad over, ze hadden toen de helft maar gebruikt, dus ik hoef geen nieuw zaad te kopen.
Ik heb dat de kliniek het weekend laten weten.

Daarna kreeg ik alvast een protocol voor als ik nu toch voor een tp wil gaan.
Ze gingen uit van menstruatie op 1 april, maar het kwam vanmorgen.

Ik heb mijn contactpersoon gecontacteerd en dit gemeld.
Haar ook gevraagd wat zij denkt dat ik moet doen nu.
Gezien de situatie en de grens tot de 14e gesloten is.
Zij zegt dat er geruchten gaan dat de grens tot 1 mei gesloten blijft.
Als ik nu voor een tp ga dan zou dat op 20 april zijn en moet ik de meds vanaf vanavond weer gaan slikken (Estrofem).
Als het dan weer niet doorgaat moet ik de meds gaan afbouwen en dat is eigenlijk niet zo goed om dat 2 maanden achter elkaar te doen.
Ik heb dus besloten om haar advies op te volgen en deze maand dan ook maar te skippen.
Dat doet pijn om zo een beslissing te nemen, weer een maand wachten, en ik wacht al zo lang....
Maar gezien de situatie is dat dan het verstandigste.

Alleen zit ik in mei super rottig met de tijd en kan ik moeilijk weg.
Maar daar pas ik dan wel een mouw aan hopelijk...

Ook weer kei egoistisch natuurlijk, het hele land is in drama en ik lig te zeveren over maandjes wachten en terugplaatsingen die uitgesteld worden....

Nou meiden, stay safe and healty!
Tot de volgende x

@Kitje

Mooi te horen dat iedereen nog gezond is aan jouw kant, wat snap ik jouw frustratie verdriet. 

En wat een mooie oplossing, ja het is een bittere pil een maand langer wachten. Dit gevoel mag je hebben, hebben wij ooK hoor want alles was erop ingesteld. 

Die 8 eitjes ik hoop op 4 voor je die perfect zijn dan heb je straks 5 kansen. 

Vandaag gaan we weer schoolwerk doen, daar hij officieel nog niet school hoeft maar wel begonnen met school opdrachten. Zodat hij wat uitdaging heeft.

Nou ik ga weer alles klaar zetten voor de dag. Gedraag jullie en ga beren zoeken dat is gewoon leuk!

Ja, helaas hebben we hetzelfde verdriet momenteel he @Onzefamilie
Waar ik beetje bang voor ben is dat stel de grens gaat wel open de 14e en dan bedenken ze 2 weken later, oh, was dom plan en gaat weer op slot, dan heb ik weer een gemiste kans....
Hopelijk is het slechts een maand, maar wie weet worden het er wel 2 of 3 of zelfs nog meer.
Met de maatregelen hier tm 28 april, na de 28e is het echt niet ineens opgeheven, dat gaat in stappen.
Voordat we weer een normaal leven kunnen leiden zijn we half jaar verder.

Intussen zit ik niet meer in het meest gevaarlijke deel van Nederland.
Tot gister was het nog donkerrood hier, nu zitten we 1 stapje daar onder..
Het schuift op.

Ik hoop ook op 4 top Emmy's van die 8 eitjes.
Hoop moeten we blijven houden he?
Dan heb ik 5 kansen, waarvan 4 100% biologisch, dat zou toch moeten lukken?

Goed dat je wat schoolopdrachten doet voor jullie zoontje.
Je moet hem ook maar bezig zien te houden he?

Ik zal me netjes gedragen Onzefamilie, als jullie dat dan ook doen 😉

X

Wat fijn dat je een beslissing hebt genomen @Kitje. Maar echt heel erg rot dat dit virus zoveel roet in het eten gooit van iedereen. Vervelend al die onzekerheid. Denk je plannen te hebben gemaakt en dan loopt het toch weer anders. Denk wel dat je realistisch bent als je zegt dat het nog wel een half jaar kan duren. Hoop absoluut dat het eerder klaar is, maar je kunt maar beter het ergste denken en dan hopen dat het meevalt 🙏
@LouLou1980 ben zo benieuwd of je nog in je wachtweken zit? De duimen blijven draaien voor je! 

Ja, beslissing genomen, of het de juiste is... We zullen zien....
Hopelijk komen er uit deze eitjes wel een stuk of 3, 4 emmy's.
Ga dan eerst voor de emmy's van deze donor en het ene cryo dat ik nu heb bewaar ik voor het laatst.
Heel rot idd, we zitten zo tussen hoop en vrees, is nu ook nog ons de hoop afgenomen momenteel... 😥

Ik hoop ook heel erg dat het eerder klaar is en deze strenge restricties zal geen half jaar duren, zal denk ik gefaseerd minder worden.
Maar ik geloof niet dat we in strak regime leven tm 28 april en dan daarna holladijee weer free as a bird door het leven kunnen gaan vanaf de 29e.

Heb een berichtje gehad van de kliniek dat ze me op de hoogte houden van de situatie in Riga.
Voorlopig staat er nog op de website van Riga Airport dat het gesloten is tm de 14e maar blijkbaar zijn daar deze week ook vergaderingen van de regering.
Eentje had geopperd dat ze het 3 (!) maanden moesten sluiten, maar die kreeg gelukkig geen steun voor zijn idee, maar ze zijn ervan overtuigd dat het zeker tot 1 mei dichtblijft en misschien juni ook nog wel.... Dus dan schuift het nog een maand door.
Ik wacht het maar af dan en hoop voor het beste.

Verder schreven ze ook dat mensen daar niet beseffen hoe erg het is.
Riga heeft iets van 350 besmettingen maar en niemand is eraan overleden.
Dus de mensen gaan daar vrolijk naar het strand enzo, precies wat een hoop Nederlanders anderhalve week geleden ook deden....
Toch hebben ze daar ook net zo'n strenge regels als wij, maar veel mensen houden zich er dus niet aan.
Dat werkt dan ook niet echt mee helaas.
Hoop niet dat zij dan over een maand alsnog aan de beurt zijn.

Nou meisjes, fijne dag vandaag, keep the faith en stay safe!

Knuffel en kus want dat hebben we allemaal wel iets meer nodig momenteel he?

X

@Marsukar

Hoe gaat je buikje, groeit het al lekker? Wat een gedoe jammer  dat jullie niet same  op de echos kunnen, zat even te denken ik heb een soort dopler waar je hartjes mee kan luisteren. Is nog geheel nieuw( als je wilt mag je die wel lenen hoor) moeten we hem even opsturen, moeten baterijen in en je kan gewone handzeep vloeibaar of iets  wat maar glijmiddel(ook dat kan hahah) en dan kan je ieder geval samen met je man/vriend/partner even hartje luisteren. Zou met liefde opsturen en als je weer klaar bent ermee dat hij weer terug komt.

@Kitje

Wat een gedoe, ja wij kregen ooK te horen dat mei waarschijnlijk  ook niet doorgaat,  dus pas juni/july. Erg balen maar is niet anders. We kunnen iedergeval nog zeggen we zijn nog gezond. 

Mooi idee dat je dan eerste de gene van 8 gebruikt en daarna pas dat andere eitjes. 1 eitje hoeft het maar te dOen. 

Wat kan de wereld ineens anders zijn, de lucht nog blauw en alles fluit alleen je moet zo voorzichtig zijn. Nou stoute schoenen aangetrokken en besloten dit weekend dr garage deur er toch maar uit tr halen en de garage dicht te maken. Dan kan de playmobil de schuur in en alles aan kant.

Was vandaag wel een kluns, even met de kleine man beren tellen en hij even aan spelen ik misstap en klap zei enkel. Dus gekoeld al 3keer wel dik,  dus gelijk maar even ingepakt en door. 

Hoge pijngrens maar moest toch echt even mijn tranen wegvegen.  Even morgen zien hoe wst waar. 

@LouLou1980

meis, we maken ons zorgen om je. Gaat alles goed? 

@Nora90

en met jouw ????

Wat ontzettend lief @Onzefamilie! Echt heel lief dat je zo mee denkt. Heb alleen vernomen dat we volgende week wel naar het hartje gaan luisteren. Dus dat is wel heel fijn. Volgens mij groei ik wel. Maar goed ben opeens een zoetekauw geworden, dus dat wil ook wel 😬😂

Wat balen dat mei m ook niet wordt. Zoals je zegt is het fijn dat we nog allemaal gezond zijn, maar snap dat het absoluut niet leuk is. Het traject is al zo gebonden aan momenten. Als die dan ook nog minder worden, dan is dat zeker niet leuk.. Zo te horen heb je genoeg afleiding. Je bent lekker ondernemend bezig. Jullie huis en tuin staan er weer picobello bij na deze rot Corona crisis.. 

Nou @Kitje vreselijk als je maar niet weet waar je aan toe bent. Hoop ook zo dat het toch sneller voorbij gaat, maar de berichten klinken niet heel positief. Het is allemaal zo onzeker. Afwachten is vreselijk.. 

Leef met jullie mee.. Hoop dat het ook goed gaat met de andere dames.. 🤗 

Aw @Onzefamilie dat zal zeer gedaan hebben die enkel.
Klinkt als flink gekneusd, goed blijven zwachtelen dat schijnt te helpen.
Intapen kan ook, maar dat niet te lang blijven doen, want dan worden uiteindelijk de enkelbanden zwakker.
Hopelijk snel weer over, maar kneuzingen kunnen soms lang aanhouden helaas.

Idd, 1 eitje, 1 Emmy kan zomaar genoeg zijn.
Hopelijk geven deze 8 eitjes iets meer Emmy's en dus kansjes.

De wereld is raar idd.
De lucht is nu grijs, maar de vogeltjes fluiten.
Zondag wordt het 21 graden en we zitten opgesloten in ons huis.
Hier ook in de tuin bezig, dan komen we tenminste nog buiten en is dat alvast op orde.
Ik merk wel dat dit alles voor mij niet goed is.
De eenzaamheid vliegt me aan soms.
Ik ben altijd al veel alleen, dat vond ik nooit erg, ben op zich graag alleen, maar niet de keus hebben om mensen op te zoeken, het vliegt me aan soms.

Toch heb ik gister besloten de plannen voor mijn verbouwing door te laten gaan.
Ik wilde mijn bovenverdieping vergroten (met het oog op de gezinsuitbreiding) en had hiervoor alles gereed.
Vergunning, budget en aannemer.
Gister heb ik de aannemer laten weten dat de klus wat mij betreft door kan gaan.
Zij kunnen veilig op afstand werken.
Mijn moeder vond het niet slim, straks valt de aannemer om en wat dan?
Maar als heel NL zo gaat denken en niks meer onderneemt of doet dan vallen ze zeker om.
Eind mei gaat hij starten en alleen al het idee dat in de zomer mijn huisje klaar is en gereed voor de uitbreiding gaf me zo een fijn gelukkig gevoel.
Heb het idee dat mijn hele leven on hold staat nu en dat vind ik zo niet fijn, want mijn leeftijd staat niet on hold, dat tikt gewoon door.
Nu met deze plannen heb ik beetje het idee dat het leven toch wel door gaat en dat had ik net ff nodig.

Het is precies dat idd @Marsukar het niet weten waar je aan toe bent of hoe lang het nog gaat duren.
Kan het dan wel volgende keer? Of duurt het nog een half jaar?
En dit hele traject is al zo zenuwslopend.
Met al die hormonen die door je lijf gieren is het soms heel moeilijk om dingen in perspectief te blijven zien.
Wat het voor mij extra zuur maakt is dat ik zo dichtbij was.
Een paar daagjes maar, nog niet eens een week was ik van de tp af.

Maar ok, alles zal wel een reden hebben.
Was mijn vlucht niet gecancelled dan had ik 1 Emmy teruggekregen van een donor die qua opbrengst tegen viel (wat klinkt dat erg) en nu kan ik met een andere donor eerst aan de slag.
Maar ja, aan de andere kant, dat ene Emmy had zomaar kunnen blijven plakken en had ik gister met een positieve test in handen kunnen staan...
Het had zomaar gekund...

Fijn weekend meisjes!

Dankjulliewel voor het meeleven afgelopen weken. Helaas heeft het niet tot een zwangerschap geleid. Alles zag er super goed uit en was bijna een dag overtijd maar helaas is de menstruatie eergisteren aan het eind van de middag doorgebroken. Dus binnenkort meng ik mij weer met jullie op het wachtbankje wat ik oprecht heel fijn vind om met jullie te delen!

@kitje verschrikkelijk hè dat georganiseerd nadenken. Ik ben ook een persoon die alle voors en tegens grondig onder de loep neemt en zo je eigen planning zo goed mogelijk in kaart probeert te brengen. Helaas heb je dan wel veel met teleurstellingen te maken en vergeet je te genieten van het moment wanneer het wel goed gaat. Tenminste is dat bij mij vaak zo! Laat voor iedereen dit snel weer een duwtje krijgen we wachten als zo veel en ons geduld word behoorlijk op de proef gesteld.

@Onzefamilie lieverd hoe is het met je enkel? Ben je nog naar de huisarts/ziekenhuis geweest? Heel veel beterschapjes vanuit hier 🤗

ook dikke knuffel voor de andere dames 🤗

Bah @LouLou1980 wat ontzettend k.. 
Ik hoopte zo dat jij dan tenminste nog goed nieuws zou hebben, nog net op de valreep een cryotje terug gekregen, hoopte zo  voor je dat dit the lucky one was. Vind het echt oprecht rot voor je, had het je zo (en ons allemaal) zo gegund.
Nu ook jij op de volle wachtbank die voorlopig helaas niet leeg zal raken.... 😥

Ik ben ook blij dat ik deze ontzettend onzekere tijd met jullie kan delen.
Dat we elkaar er doorheen sleuren en slepen, blij zijn als iemand fijn nieuws komt brengen en meeleven als mensen minder fijn nieuws komen brengen.
Ik ben heel blij dat ik ooit, in december, dit wachtbankje ben opgestart, we hebben een klein clubje met fijne meiden opgebouwd nu wat in deze tijd zo belangrijk is.

Ja, ik doe dat ook precies zoals jij.
Word soms weleens moe van mezelf van dat wikken en wegen.
Maar als ik dan eenmaal een beslissing genomen heb, dan ben ik daar ook wel weer doortastend in.
Ok, zo gaan we het doen, aan de slag!
Alleen valt dat aan de slag nu ff niet mee... 🤔

Wet moeten idd meer stil staan bij de happy moments in ons leven die er ook zijn, maar omdat we dan zo gefocust zijn op dat ene ding, vergeten we de rest.

Thuis aan het werken, saai is het.
Wel relaxed, dat dan weer wel.
Was zo perfect geweest als het gelukt was, als ik die positieve test had gehad, hele maand april nog thuiswerken en mijn geheimpje zo goed verborgen kunnen houden voor werk en alles... Maar ja...
Binnenkort dan maar. 
#wishfullthinking

@LouLou1980

Wat K.walitatief U.itermate T.eleurstellend. dat het niet is blijven plakken, we hadden hetjouw zo gegund. Ja straks maar weer met zijn alle op het bankje. Denk dat we als dit alles voorbij is gewoon een meet en greet moeten doen met zijn alle. Waarom  niet.

@Kitje

enkel is dik, beurs beetje blauw.

Nee niet huisarts of wat dan ook geweest  ben eigenwijs. Gewoon doorgaan, gelukkig weet ik genoeg kwa medische kennis enzo dat ik het in de gaten hou. 

Als het regent kwa ongeluk dan stroomt het met bakken naae beneden, vanmorgen  vroeg mijn vrouw lief naar werk rijden en toen zijn de schakelbak tot ziens. Heeel duur grapje en gelijk kon ze niet werken vandaag.

Dus dan maar benutten

Vandaag weer aan klussen geweest  garage deur eruit en houten frame erin. Dicht die bende. 

Nu voet omhoog en die even rust geven  morgen verder de schuur nu opruimen en dan zondag lekker met zijn 3tjes achter genieten van het weer. Want we hebben maar 18 meter tuin hahaha.

Ja, das een leuk idee @Onzefamilie Ik stem voor! 😊

Ohh wat een pech zeg met die versnellingsbak, dat zijn idd dure grappen.
Kak zeg, krijg je dat er ook nog bij, soms komt echt alles tegelijk...

Gelukkig dan wel nuttig bezig kunnen zijn met de garagedeur.
Goed bezig hoor, jij fixt het wel. 👍

Ik heb maar 13 meter tuin, is dan wel 11meter breed, dus dat schiet ook niet op.
Naja, we doen het er maar mee he?
Zondag wordt mooi weer zeggen ze.

Moet nog veel opruimen hier, dus dat maar doen dan.
Al heb ik momenteel niet zoveel energie ff.
Moet mezelf soms echt oppeppen om iets te gaan doen.
Komt door de situatie denk ik.

Nou fijn weekend allemaal.
Maak dr wat van!

X

@Kitje

Leuk dat jij dat ook een leuk idee vind!

Dat energy zoeken ken ik, daarom doe ik de projecten verplicht. Zodat  ik mezelf bezig hou. 

Liefste namelijk hele dag in bedje en dat kan ook niet.

We hebben 7 meter breed dan 18 meter lang en daarna staat pas de schuur. Zodra alles netjes is zal ik wel een foto maken. 

Creatief is mijn  2de naam haha heb nu weer een portret ge tekend van de overleden buurmam samen met zijn vrouw..

Ik wist namelijk  dat hun nauwelijks nog een foto hadden van hun samen. Dus maar even bezig gaan.

De vogeltjes fluiten, de zon komt op. Kijkend uit de ramen. Word het een mooie dag. Want ook al ben je verplicht thuis te zijn. Je kan in ieder geval wel met je eigen gezinnetje lekker genieten.

Laten we dan gewoon kijken wie allemaal een meet en greet wil doen en dan lekker plannen na al deze bende.

Ja, same here, ik begin er dan uiteindelijk ook maar gewoon aan... Omdat ik moet van mezelf.
Al moet ik eerlijk zeggen dat het prachtige weer van het weekend mijn energy level wel geboost heeft.
Wat een mooi en fijn weer was het.
Ben hele dag in de tuin bezig geweest.
Ziet er weer top uit nu.

Hele week wordt het mooi weer zeggen ze.
Boven de 20 graden.
Wat een fijn weer zeg!
Strakjes lekker de deur open, heerlijk de frisse lucht naar binnen.

Wat mooi dat je een tekening gemaakt hebt van de buurman en zijn vrouw.
Dat zal ze zeker waarderen, zon mooi gebaar.

Leuk dat je zo creatief bent, ik ben dat totaal niet.

Fijne dag vandaag!

Net berichtje gehad van mijn contactpersoon in Riga dat de overheid in Letland besloten heeft de quarantaine maatregelen door te trekken tot 12 Mei...
Dus het is maar goed dat ik al besloten had nog maar een maand te wachten, want ik had er niet heen gekund.
Ze zei ook dat de overheid daar heel optimistisch was dat het daarna wel voorbij zou zijn.
Laten we het hopen.... 🤞

He @LouLou1980 wat een vervelend nieuws zeg.. Hoopte het zo! 

Idd goed dat je besloten had om te wachten @Kitje. Helaas gaat het allemaal nog wel even duren..

Vind het zo balen voor jullie allemaal.
Fijn om te lezen dat iedereen toch relatief positief blijft. Het is helaas ook niet anders. Het belangrijkste, voor nu, is dat iedereen gezond blijft 🙏 .

Ik had vandaag afspraak bij vk. Alles was goed, dus dat is fijn. Toch wel geruststellend om het hartje weer te horen. Nu wachten op de 20 weken echo..

Wat fijn @Marsukar dat alles goed verlopen is bij de vk.
Kan me voorstellen dat je blij bent het hartje weer gehoord te hebben, al zul je intussen ook al wel een babybuikje hebben denk ik.
Wanneer heb je de 20 weken echo?

Hoe is het verder met de rest? @Onzefamilie  @Nora90 en @LouLou1980
De paasdagen allemaal beetje doorgekomen?
Tis maar stillekes hier.
Ik ook niet veel te vertellen.

Hier iedereen gezond, vijfde week thuiswerken.
Riga is dicht tm 12 mei, dus tja, geen ontwikkelingen op dat vlak.
Wel op andere vlakken, maar ja, das weer ander verhaal.

Anyway, hoop dat iedereen ok is.

Groetjes

Ja denk wel dat ik een buikje heb. Maar weet ook dat ik gewoon flink ben aangekomen hoor 😬. 14 mei hebben we de echo en dan weten we eindelijk wat het wordt ☺️. Ben zo benieuwd!!

Hoop echt dat ze volgende week met een goed bericht komen. Tijdens de persconferentie gisteren hadden ze het er wel over dat ze graag willen dat andere behandelingen in het ziekenhuis ook weer worden opgepakt. Zou echt fijn zijn als jullie behandelingen daarbij horen.. 

Hoe gaat het met iedereen?

@Kitje wel fijn dat je iig een soort richtlijn hebt. Het is misschien niet zo dichtbij als je wilt, maar je kunt er wel weer naar uitkijken. Al blijft het natuurlijk hopen of het niet weer wordt verzet. Gelukkig heb je alles wel in de molen zitten zeg maar. Alles staat klaar. Alleen nog die grenzen open en dan gaan...! 

Oh, das wel kak @Marsukar dat je flink aangekomen bent zonder dat je het kan wijten aan de zwangerschap... 😔
Maar ja, valt ook niet mee om op gewicht te blijven met sportscholen dicht.
Ik heb ook last ervan dat ik niet kan sporten, verder is mijn algehele energy level so low op het moment...

Ik hoop het ook ja, dat ze met goed nieuws gaan komen en dat we langzaamaan weer richting normaler leven kunnen hobbelen.
Vind dit echt zo vreselijk saai, zonder vrienden en familie en zonder leuke dingen te kunnen ondernemen.
Het zou idd superfijn zijn als de baby behandelingen weer opgepakt gaan worden, zodat iedereen hier weer een toekomstperspectief heeft.

Nou, ja, richtlijn... Ik weet dat het tm 12 mei zeker niet kan, maar het is niet zeker dat het dan na 13 mei weer wel kan.
Ze kunnen zomaar besluiten om het land langer op slot te houden en dan gaat ook de tp in mei niet door en wordt het juni, of mss nog wel later....
Ondanks alles probeer ik wel hoop te houden op mei.
Dus eind van de maand zit ik weer met hetzelfde dilemma als vorige keer.
Wat te doen, aan de meds beginnen en hopen dat het door kan gaan, of toch maar weer overslaan en wachten tot het zeker door kan gaan....
Maar goed, daar heb ik nog een dag of 10 de tijd voor, dus daar ga ik me nu maar niet mee bezig houden.

En idd, gelukkig zit alles in de molen en ligt alles klaar.
Eitjes in de vriezer, zaadjes in de vriezer en wat superfijn is, geen wachtlijst zoals in NL.
Als de grens daar weer open is, dan ben ik meteen aan de beurt en hoef ik niet weer nodeloos te wachten tot zij vinden dat het mijn tijd is.
Ik hoop zo dat het in mei dan mijn tijd is....
Zodat ik tenmisnte  nog heel eventjes samen met jou op het  'ik ben zwanger bankje' kan zitten.

14 mei echo voor jou, dat is al over 4 weekjes, wat gaat dat vlug zeg.
En dan de grote vraag ook beantwoord, jongen of meisje, wat leuk.
Dus dan ben je nu alweer zo'n 16 weken als ik dat goed reken?

Fijne dag vandaag! Ik werk inmiddels voor de vijfde week thuis en voorlopig ziet het er nog niet naar uit dat ik alweer naar kantoor moet.
Was zo een perfecte situatie geweest om een beginnende zwangerschap geheim te houden dit....
Maar ja, het is niet zo, dus head up voor de volgende ronde dan hopelijk.

Groetjes aan iedereen, hoop dat met iedereen goed gaat!

X

@Marsukar

Spannnend 14 mei grote dag, spannend ik zeg een meisje... 

Blij alles tot nu toe goed gaat.

@Kitje

Het gaat, de ptss maakt het niet makkelijker maar we gaan door. Ik sport in huis en gaat goed met iedergeval niet aankomen. Dat is een voordeel. Paasdagen goed doorgekomen. 

Hoop gaande hier maar gaan door, duimen dat het eerdaags voorzichtig  veranderd. Want dit is zwaar. 

Onze man wil steeds naar school en spelen met kindjes het is zo moeilijk hem nee te moeten  verkopen. 

Maarja, hier nog net zo in de wacht  als toen dat veranderd  helaas niet. Bij mijn vrouw vallen ontslagen, mensen krijgen  geen verlenging dus dat houd  in ala dat gebeurd dan is ze straks der baan kwijt. 

Zodra ik kan doe ik update  op dit moment even tr down