Jump to content
Irene30

Iemand zwanger van slechte cryo

Recommended Posts

Inmiddels heb ik 2 ICSI rondes erop zitten. Tot nu toe met geen resultaat. Bij de tweede poging zijn er twee cryo’s ontstaan. Deze zijn echter van slechte kwaliteit. Mijn hoop is op dit moment 0 om precies te zijn. Ik hoor graag van anderen hun ervaringen. 

Ireen

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Topics

• Similar Content

• By Nath38
      Hoi allemaal,
      wij zijn bezig met een cryo terugplaatsing in kunstmatige cyclus. Nu had ik vandaag, cyclusdag 13 een echo om te kijken of mijn bms dik genoeg was. Die was prima, dus ik zou s’middags gebeld worden met een datum voor de terugplaatsing en of ik kan starten met de urtogestan. Normaal gesproken is die op cyclusdag 19. Nu is het zo druk in de VU dat ik nog geen datum heb gekregen. Dat kan zomaar een week later zijn. Ik moet dus alleen doorgaan met de progynova. 
      Duurt dit allemaal niet veels te lang? Loop ik het risico dat het bms toch al gaat afbreken?
      word er behoorlijk onzeker van.
      mijn vraag is dus eigenlijk. Heeft er iemand ook wel eens een verlengde kunstmatige cyclus gehad ondanks goede bms?
      alvast bedankt! 
      Lieve groetjes

• By Essiepessie
      Hallo allemaal,

Ik heb vandaag een cryo terugplaatsing gehad. De cryo embryo was 12 delig en 3 dagen oud bij invriezen. Het is ingebracht in mijn natuurlijke cyclus zonder gebruik van hormonen..

14 augustus had ik me eerste ongesteldheidsdag, en den positieve ovulatietest
      had ik 29 augustus. Wanneer zouden jullie een zwangerschapstest doen?

Wanneer had je een positieve test of wanneer ging het fout?
      En had je al snel zwangerschapsverschijnselen?

Ik ben erg zenuwachtig en vind dat wachten en die onzekerheid killing..
    • By Markona
      Hoi Allen,
      ik ben hier nieuw, en wil jullie vragen eens mee te kijken naar de foto’s van mijn test. Wij zijn bezig met onze eerste IVF ICSI ronde en hebben een eerste verse TP gehad. Ik moet er even bij zeggen dat ik natuurlijk veeeel te vroeg heb getest, en dat is stom ja ik weet het. Ik ben nu op wachtdag 9, zie foto’s. De bovenste test is een ongebruikte test, de andere van vanmorgen. Dat voorzichtige streepje is voor mij eigenlijk niet echt duidelijk. Wat denken jullie?
      Dankjewel alvast!
      Groetjes

• By Panniepop
      Hi,
      Vandaag te horen gekregen dat na onze 5e icsi de zwangerschap niet goed is. Met 5 weken geen vruchtzakje, of heel klein. Het HCG is 1200. Gewoon goed voor de termijn. Nu denkt de arts aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. In januari hadden we al eens een leeg vruchtzakje na ICSI 4. Slecht zaad, lager maar overkomelijk AMH, milde endometriose en slechte opbouw baarmoederslijmvlies. Wel genoeg eitjes, ok aantal bevruchtingen (50-70%) maar op dag 5 weinig over. Vaak wel top embryo's van 5 dagen, dat wel, maar het mag allemaal niet baten. Wie heeft dit ook meegemaakt? Goede embryo's, wel innesteling maar geen vruchtje en dat niet een maar meerdere malen achtereenvolgens? We zijn radeloos...
    • By Nele0107
      Dag dames,
      Sinds maart 2019 ben ik gestopt met mijn Antidepressiva die ik nam. We hadden samen een kinderwens en ik wou het beste voor ons kindje. Ondertussen 2iUi en 1icsi terugplaatsing verder merk ik dat de hormonen en negatieve resultaten zorgen dat ik opnieuw aant glijden ben. Nu ben ik serieus terug aant nadenken om terug op te starten. Zijn er hier mensen die ervaring hebben. Die AD nemen en waarbij de icsis poging toch lukt? Ik ben bang dat AD op de poging ook invloed heeft.

Graag jullie ervaringen aub
      Alvast bedankt
      Groetjes 
      Nele

Important Information

Terms of Use