Jump to content
Johanna82

Start nieuw ICSI/IVF traject juli/aug 2020

Recommended Posts

@Johanna82 

Dat hoop ik ook. Wd5 alweer bijna voorbij het gaat nu als vanzelf. Probeer me te bedenken wanneer ik de krampen kreeg de vorige keer....🤔 

Vanmorgen met de wandeling stond er zowaar een ooievaar in het weiland! Ik dacht bij mezelf, laat dit een teken zijn😇

Idd volgende week testen. Ga het zondag doen, niet omdat ik mezelf niet onder controle heb,maar meer omdat mijn man dan thuis is. En als ik dan zwanger ben kunnen we meteen (schoon)ouders af, om het goede nieuws te vertellen.

@Hopefulness oh wat mooi zeg! Een Ooievaar! Als dat geen teken is!! Ja, fijn om het samen te kunnen bekijken en samen blij of verdrietig te kunnen zijn. Ik duim hoor lieverd! Ik hoop heel erg dat dit jullie kindje blijft❤️ ja, leuk om het jullie ouders te kunnen vertellen! Wij waren daar ook heel blij mee. 

Ik ga 15 oktober ook een bij een coach die ik goed ken een ritueel doen om stil te staan bij alle kindjes die niet zijn gebleven. Dat zijn er in ons geval 5 en ik merk dat ik moeite heb dat een plek te geven. Ik ben superblij met deze zwangerschap en het blijft toch ook een beetje spannend. Vertrouwen overwint de angst😊❤️

@Johanna82 

Wat mooi! Wat liefdevol zo'n mooi ritueel❤❤❤ Ik snap je angst en je voorzichtigheid in met volle overgave en overtuiging te genieten.

Ik ben vanmorgen flink geschrokken... er zat een flinke veeg oud bloed in mijn inlegkruisje. Heb ook wat buikpijn. Maar met de utro inbrengen was er niks meer te zien. Het is voor mij ook wel vroeg om ongi te worden. Vaak is dat wd13. Ik zit nu op 6. Mss innesteling? Of gister avond een vaatje geraakt met de utro...

Ik hooopppp met alles wat ik in me heb dat ik vandaag niks meer in mijn maandverbandje tref😥😢

Ik denk dat dat allebei kan, mss een klein vaatje, mss innesteling. Ik heb dit gehad tijdens m'n eerste zwangerschap met week 6, toen was het een klein vaatje en dat klinkt bekend. Zolang het geen rood bloed is, hoef je je geen zorgen te maken. Maar goed, dat is makkelijker gezegd dan gedaan soms. Ik zie het als innesteling en een positief teken, tot het tegendeel blijkt😊

@Johanna82 

Zo zie ik dat ook, het was gewoon vd innesteling😇 ik heb ook vandaag nergens last van. Ik vlieg naar zondag toe, het vliegt echt in vergelijking met de vorige keer.

Heel veel plezier vandaag! Op naar een mooie echo! Dit is je 7weken echo toch?

Ook wens ik je een heeel mooi en liefdevol ritueel. Sterkte meid!

Laat je weten hoe beiden speciale gelegenheden zijn gegaan?

Knuffel😙

Hai! Nog maar een paar dagen! Jeeuh! Bijna nu! Ik duim als een malle voor je!🙏🙏🙏

Ik ben vandaag alweer 9w+5 dat gaat snel. Nu we de eerste superspannende weken gehad hebben, is het allemaal al iets relaxter. Op een kwart nu. Vandaag echo gehad en het kindje bewoog, hartje klopt, groeit goed, oftewel: kan niet beter! 

Het ritueel was fijn. In een diepe meditatie hebben we bij elke zwangerschap stilgestaan, een bloem geplukt voor elk kindje in gedachten en stilgestaan wat elke ziel ons gebracht heeft. Of mij dan, mijn man was niet mee. En ook juist om ruimte te maken voor ons lieve kleintje in mijn buik nu. Het is best veel geweest afgelopen jaren en vooral heel fijn om er nu bewust bij stil te staan. Bij het verdriet, maar ook wat deze zielen ons gebracht hebben. Ik voel ook meer ruimte nu in mijn hart, voor mezelf en ons kindje in de buik. Dat was ook echt nodig, om ons kindje welkom te heten. 

@Roza91 en @Djenna hoe is het nu met jullie? 

Gaat jouw traject nu door, Roza? Of wordt het stopgezet ivm corona? 

En jij, Djenna, misselijk en moe? Ik hoop dat je wel wat klachten hebt zodat je niet hoeft te twijfelen en niet zoveel dat je je heel ziek voelt 😉

@Johanna82 

Wat prachtig om te horen😢 er kropen toch wat traantjes bij me boven.

Ja je zwangerschap vliegt voorbij, zeker als het vd 2e is. Bij Joep vloog mijn zwangerschap ook voorbij. Heb me ook voorgenomen om van deze zwangerschap (ik ga er gewoon vanuit dat ik zwanger ben) echt te genieten en mijn momenten in te bouwen dat ik toch echt stil sta bij dit wonder! Zal niet meevallen met een peuter en 1 dreumes maar ga het zeker doen. Het kan goed de laatste zwangerschap zijn...

Dussss Johanna, genieten genieten en nog veeeeel meer genieten.

Voor mij schiet het echt op, ik vlieg door de wd heen. Ik denk echt dat ik zwanger ben. Ik heb weer zo'n herkenbare hoge rugpijn... en smorgens word ik lichtelijk misselijk wakker. Verder ga ik fluitend de dag door.

Wd 8 here I come!

Hoi!

Hier alles goed. In principe gaat ons traject gewoon door, terugplaatsing in kunstmatige cyclus met progynova en utro. Ik mocht zelf kiezen of ik natuurlijke of kunstmatige cyclus wilde. Uiteindelijk voor kunstmatig gekozen omdat ik nogal onregelmatig/laat kan zijn en het dan alleen maar meer wachten betekent. Nu dus wel wachten tot ik ongesteld word en dan met de progynova starten. Volgens mij heb ik nog geen eisprong gehad dus het zal nog wel eventjes duren.. 

@Johanna82wat een mooi idee om zo afscheid te nemen en het verlies een plekje te geven ❤ en wat fijn dat je nu met positieve energie en vertrouwen naar de toekomst kunt kijken. Lijkt me heerlijk!

@Hopefulnesswat fijn dat de wachtdagen zo lekker snel gaan. Je positieve mindset vind ik heerlijk. Ik duim met je mee dat je inderdaad nu zwanger bent 🤞

@Djennahoe gaat het met jou?

@Roza91 

Ja jij staat nu voor het startpunt waar ik 15 sept stond. Ook wachtend op de menstruatie en te starten met de progy.

Ja ik vlieg er echt doorheen, zo'n groot verschil met de vorige wd. Maar toen had ik al vanaf wd4 krampen. Dat maakte me zo onzeker. Nu heb ik dat niet en daardoor ook niet onzeker.

Oh dat klinkt heel positief!! Nog een paar nachtjes voor het zondag is!! 🤞🤞🤞 Oh ik vind het medespannend nu zeg! 

En ja ik heb van onze dochter al erg genoten, omdat ik echt niet wist of er nog een zw zou volgen. Met deze kleine gisterenavond met m'n man ook een fijn moment genomen om er even heel bewust bij stil te staan. 

@Roza91 fijn dat het doorgaat. Nu zit je een keer te wachten op je menstruatie en dan duurt het lang😂 zo irritant!! Ik hoop dat het snel doorzet en komt. En dan duimen we mee voor jouw tp! 

Ik laat me morgen trouwens testen op corona. Ik ben nu sinds gister benauwd... Er is niks bekend over Corona en zwangerschap, dus het zal wel loslopen. Baal meer als ik weken binnen moet blijven. We gaan elke dag wel naar buiten. 

@Johanna82

Ik snap dat je het een plekje moet en wil geven. Maar wat een mooi idee omdat zo te doen. Gelukkig heb jij je rust erin gevonden en kan je optimaal genieten van deze zwangerschap. En wat gaat het hard he❤ oeh bah, ik hoop het ook niet voor je. Succes met de test en de uitslag.

@Hopefulness

Nog maar 1 dag en dan al testen, ik vond de laatste dagen wachten het moeilijkst. Maar ik lees wel goede berichten, ik denk ook gewoon dat je zwanger bent hoor.🤞

@Roza91

Wat fijn dat alles gewoon door gaat voor jullie. Spannend spannend. Ik ben nu alvast maar begonnen met duimen 😃

Hier gaat alles zijn gangetje, maandag de 26e hebben we de eerste echo. Nog even geduld dus maar wel heel spannend. Dan ben ik 7 weken en 2 dagen. Met de kwaaltjes gaat het eigenlijk prima, veel moe en af en toe maagzuur. Maar verder nog nergens last van😄

@Djenna 

Wat fijn te horen dat het bij jou ook van een leie dakje gaat! Als dat de enige klachten zijn en blijven, kun je volledig genieten van je zwangerschap!❤🤰

Alleen vandaag heb ik het idd erg lastig. Kan niet wachten😁😁😁, maar doe dat toch maar😇😇😇

We hebben vandaag besloten om het iedereen direct te vertellen. Ivm corona komen we toch bijna nergens dus doen we het zo:

We maken een foto van de test en onder die foto de tekst: O JEEEJ, Hopefulness is positief getest!🤰

Ik vond het zoooo leuk gevonden vanmezelf!😅

Knuffels voor jullie allemaal.❤

Hahaha, leuk!! 

Ik ben vandaag gelukkig negatief getest op Corona 🥳

Ik duim voor je morgen lieverd!! 🥰🙏

Jaaaaaah gefeliciteerd.... wat super goed. Gefeliciteerd meid... 🥳🥳🥳

@Hopefulness jeeuhh!!! Wat ben ik blij voor je! Van harte gefeliciteerd!! 🥳🥳🥳

En wanneer ben je dan uitgerekend? Eind juni? 

Nee, ik ben nog benauwd, maar dat heb ik vaak de gehele winter als het kouder en natter is. Zwakke plek😊 maar daarom wel even getest. 

@Johanna82 

Dank je wel😊🤰😍❤❤❤

Ja 25 juni om precies te zijn. Ik moet met keizersnede bevallen dus dat zal tussen 18 en 25 juni zijn.

Net gecheckt en ik ben al ingepland voor de echo. 6 november. Dus kunnen we daar naar toe leven.🤰🤰

Ik ben zo blij! En weer zijn we samen zwanger!

@Roza91 

Dank je😊😊😊

Zo blij weer! En voor mijn gevoel ook net optijd ivm corona en het afschalen van de reguliere zorg.

Nu duimen dat er 6 nov een kloppend hartje te zien is.