Jump to content
Johanna82

Start nieuw ICSI/IVF traject juli/aug 2020

Recommended Posts

@Hopefulnessja, weer samen! Leuk hoor! Bijzonder ook! ❤️ Dus 26 okt Djenna weer echo, ik 29 okt Nipt en Hopefulness op 6 Nov. Leuk! 

En is er al meer bekend over jouw traject nu, @Roza91

Helaas wacht ik nog steeds op een positieve ovulatietest zodat ik weet wanneer ik ga menstrueren en dus met de medicatie ga beginnen... Duurt lang! 

Wat balen, meid! Op welke dag zit je nu van je cyclus? Zou het kunnen dat je deze maand geen ovulatie hebt? 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Ireen
      Hallo allemaal,
      Hier nog dames die zich in de wachtweken bevinden?
      Ik zit nu op 3 dagen na tp van een vroege blasto (5-daagse). Ik voel helemaal niks 😐. Begin de hoop te verliezen.

hopelijk zijn er meiden die dit herkennen.
      liefs!

• By Hopefulness
      Hoi hoi,
      Zijn hier ook dames die in hun wachtdagen zitten?
      Ik heb vandaag mijn terugplaatsing gehad...
    • By Zandje
      hallo,
      Ik ben erg benieuwd wie er op dit moment ook bezig is met ivf of icsi en hoe het gaat... wij zijn bezig met onze laatste icsi poging. Vorige week vrijdag de punctie gehad. 22 follikels aangeprikt, 21 eitjes. Dag erna gebeld er waren 12 bevruchtingen 4 die hielden ze nog even in de gaten. Morgen is de terugplaatsing dan horen we ook of er nog wat over is om in te vriezen.. 
      En dan komen die verschrikkelijke wachtweken..... 🙈
    • By Illes
      Goedemorgen, 
      Ik ben nieuw op dit forum
      Dit is normaal niet echt iets voor mij maar zit nu in een beste onrustige situatie. Heb 15 dagen geleden tp gehad en al 3 dagen negatief getest. Ondertussen ook nog geen menstruatie. Ik voel van alles van ongesteld worden tot misselijk en duizelig. Ik zit aan de hormoon pillen dus vermoed dat die er wat mee te maken hebben. Maar wat een onzekerheid. 
      Groetjes

• By Mamavaneenmeisje
      Wie zitten er nog meer op het wachtbankje deze maand? Wij hebben afgelopen maandag een cryo van 5dgn teruggeplaatst gekregen, mogen volgende week vrijdag (11dagen erna) testen. Heb vandaag hele dag al wat last van mijn buik, van die menstruatieachtige krampen. Kan me niet herinneren dat ik dat de vorige keer ook had, maar dat is inmiddels 5 jaar geleden. Vind het ontzettend spannend. 

Important Information

Terms of Use