-
Similar Content
-
By Paulma
Zitten er nog meer dames op het wachtbankje?
Wat zijn die wachtweken toch altijd killing! En extra pittig doordat ik thuis aan het werk ben i.v.m. corona. Ik ervaar dan minder afleiding en meer tijd om er over na te denken. Hoe ervaren jullie dat?
Ik heb nog nooit eerder iets op een forum geplaatst, lees al wel enige tijd mee en waag het er nu maar eens op omdat het toch wel heel fijn is om de ervaring te kunnen delen met mensen die in hetzelfde schuitje zitten.
Zo vond ik het ook heel fijn om te luisteren naar de 6-delige podcast "In afwachting", misschien een tip voor andere dames hier om te beluisteren. De serie is heel respectvol gemaakt en zorgen bij mij voor veel gevoel van herkenning. 30 december een tp gehad van een cryo, dit is mijn derde TP. de vorige waren helaas niet succssvol. Nu weer duimen 🤞en geduld proberen op te brengen...….😬
-
By Ireen
Hallo allemaal,
Hier nog dames die zich in de wachtweken bevinden?
Ik zit nu op 3 dagen na tp van een vroege blasto (5-daagse). Ik voel helemaal niks 😐. Begin de hoop te verliezen.
hopelijk zijn er meiden die dit herkennen.
liefs!
-
By Hopefulness
Hoi hoi,
Zijn hier ook dames die in hun wachtdagen zitten?
Ik heb vandaag mijn terugplaatsing gehad...
-
By Zandje
hallo,
Ik ben erg benieuwd wie er op dit moment ook bezig is met ivf of icsi en hoe het gaat... wij zijn bezig met onze laatste icsi poging. Vorige week vrijdag de punctie gehad. 22 follikels aangeprikt, 21 eitjes. Dag erna gebeld er waren 12 bevruchtingen 4 die hielden ze nog even in de gaten. Morgen is de terugplaatsing dan horen we ook of er nog wat over is om in te vriezen..
En dan komen die verschrikkelijke wachtweken..... 🙈
-
By Illes
Goedemorgen,
Ik ben nieuw op dit forum
Dit is normaal niet echt iets voor mij maar zit nu in een beste onrustige situatie. Heb 15 dagen geleden tp gehad en al 3 dagen negatief getest. Ondertussen ook nog geen menstruatie. Ik voel van alles van ongesteld worden tot misselijk en duizelig. Ik zit aan de hormoon pillen dus vermoed dat die er wat mee te maken hebben. Maar wat een onzekerheid.
Groetjes
-