Jump to content

België of Duitsland (bijna 43)

Ordes

Recommended Posts

Dag dames (en wellicht heren),😊

Na een traject van 5 jaar, ben ik op het punt om wellicht naar het buitenland uit te wijken. Niet dat ik ontevreden ben over behandeling in NL (heb een pracht dochter van 3 dankzij hen!), maar de tweede poging heeft totaal niets opgeleverd. Mijn vermoeden is dat de innesteling beetje hulp kan gebruiken maar in NL mag dat niet...Uit de eerste poging had ik 10 embryo's (toen was ik 37) die uiteindelijk 3 zwangerschappen hebben opgeleverd, waaronder mijn lief wondertje 🥰 (andere helaas mislukt). Tweede poging was 6 embryo's maar geen een blijven plakken. 5 waren overigens in gestimuleerde cycli (kunstmatig met progynova en Utro) en 1 in natuurlijke cycli.. 

Lang verhaal kort, ik mag maar nog 1 keer vóór ik 43 wordt en wil mijn kans optimaal benutten. Heb nog voldoende activiteit (veel eiblaasjes) maar doordat mijn ene eileider mist, lukt het niet. Wellicht door meer oorzaken, maar daar is verder geen onderzoek naar gedaan. En zover ik weet doen ze in Belgie en Duitsland wat meer met dat soort onderzoeken en/of ondersteuning bij aanhechting/innesteling.. 

Wie o wie kan mij hiermee helpen of weet wat meer via via? Alle info is welkom, dank alvast! 😙