Hallo,
Ik ben nieuw hier dus zal me eerst even voorstellen.
Ik ben steffie, 28 jaar, getrouwd en heb een zoontje van 1.5 jaar.
Ik weet sinds 6 jaar dat ik PCO heb.
Na heel wat clomid pogingen en een miskraam kregen we IUI
Tygo is op 6 maart 08 geboren na een eerste IUI poging.
Omdat we niet te lang wilde wachten voor een 2e kindje zijn we meteen naar de Gyn gegaan toen Tygo 1 werd.
Helaas bleek uit onderzoek dat het zaad heel erg verslechterd is en dat alleen ICSI nog maar een mogelijkheid is.
We staan nu op de wachtlijst en kunnen pas over een half jaar starten, namelijk maart 2010.
Zijn er meer mensen die op zo'n lange wachtlijst staan??
Liefs Steffie