Ga naar inhoud

schatje

Leden
  • Aantal Items

    1
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

schatje's Prestaties

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recente Badges

10

Reputatie

Enkele Status Update

Bekijk alle updates door schatje

  1. Hoihoi,

     

    Dat is zeker grappig :) En natuurlijk welkom op dit geweldige forum. Ik mag morgen weer voor een uitgangsecho en dan gaan we kijken of ik 28 maart weer mag gaan beginnen met de deca. Ik heb nu 2 IVF-pogingen achter de rug, waarvan de laatste geen bevruchtingen had. Wij gaan nu ook verder met ICSI, weer iets hetzelfde ;)

    Ik hoop voor jou dat je ongesteldheid gauw gaat komen en dat je weer kunt beginnen.

     

    Groetjes

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden