Ga naar inhoud

carole

Leden
  • Aantal Items

    7
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

carole's Prestaties

Rookie

Rookie (2/14)

  • First Post
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recente Badges

10

Reputatie

Enkele Status Update

Bekijk alle updates door carole

  1. Hai Carole,

    Spannend dat jij ook in je wachtweken zit.

    Ik had de 14e de TP van 2 embryo's. 1ste IVF.

    Ik voel ook van alles. Net of ik ongi ga worden..pijn in mijn onderrug, af en toe ook een drukkend gevoel in mijn onderbuik en soms steken daaronder.

    Ik weet het ook allemaal niet meer.

    Word er onzeker van. Kan niks anders doen dan wachten wachten wachten...en hopen dat het goed gaat.

     

    Wanneer ga jij testen.

     

    Veel succes met wachten.

     

    Lfs Colle

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden