Hoi,
Wij hebben door middel van ECD een zoon gekregen. Voor deze behandeling hebben wij ook het hele 'normale' traject doorlopen. Dus de onderzoeken, IUI's en 3x IVF/ICS. Bij de 1e IVF geen bevruchting, bij de andere 2 behandelingen werd ICSI toegepast, toen enkele eitjes waar goede embryo's uit ontstonden. De 1e ICSI dacht ik 3 eitjes en de 2e maar 2 eitjes. Mijn FSH is erg hoog waardoor ik waarschijnlijk minder follikels aan maak.
Dit was toch wel een reden om over te stappen op ECD. Ik vermoed dat de arts je nogmaals ICSI voorstelt met kort protocol.
Veel succes!!
Mij