Ga naar inhoud

Matlies99

Leden
  • Aantal Items

    1
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

Alles dat geplaatst werd door Matlies99

  1. Dag Puckie, Ja, wij zijn in oktober 2011 gestart. Na 1st 6x IUI in Zwolle. Wilden graag verder met IVF. Maar om twee redenen wilden we niet voor een volledige IVF/ICSI in Zwolle gaan. 1e is dat ik absoluut geen zin had om AL die hormonen in mijn lijf te gooien - terwijl het 'probleem' niet heel duidelijk bij mij ligt. 2e is dat wij het moreel/ ethisch niet konden om verschillende embryootjes te laten ontstaan - in te laten vriezen - en misschien later weg te moeten 'gooien'. Of dat er embryootjes zouden ontstaan die volgens het medisch team niet terugplaatsbar zouden zijn, maar in mijn ogen is dat al wel leven. En dat kan ik niet bewust vernietigen. Wij hebben inmiddels twee tp's gehad. Toppertjes waren het. Ze wilden alleen niet bij mij blijven. Ze zijn weer 'weggezwommen'. De vorige keer was het eisblaas je spontaan gesprongen - vlak voor de punctie. Gisteren hebben we de punctie gehad die hoort bij poging 4. Morgenochtend wordt ik gebeld. Met goed nieuws of... Heb vaak op deze site een beetje rond zitten kijken. Heb er nooit aan mee willen/ durven doen. Ik ben over de streep getrokken door de tijdschriften van FREYA die in de wachtkamer in Groningen liggen. HAd ze nog nooit gezien of willen zien. Ik las er zovéél herkenbare verhalen dat ik in de wachtkamer deze week een paar keer heb zitten grienen. (ik ben er deze keer alleen al 3 keer geweest voor een echo, dan kan je veel lezen :laugh:) Dus nu ben ik vandaag lid geworden van Freya en heb me eindelijke geregistreerd op dit forum. groetjes matlies
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden